![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan mensen die andermans post openen...
Unief krijgt mysterieus pakket voor Indiana Jones http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...aJonesMysterie Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4402 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bedankt inbreker voor het forceren van mijn deurslot van mijn auto.
Dankzij de hond is er niets gejat.
|
|
|
#4403 |
|
Banneling
|
kaaskop
|
|
|
|
|
|
#4404 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#4405 |
|
Banneling
|
durf wedden dat zn hond Kaas heet
|
|
|
|
|
|
#4406 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#4407 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#4408 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij heeft als alle boerenfoxen een grote mond vooral tegen bulldogs, Rottweilers en pittbuls, maar als het er op aan komt gaat tie achter me staan.
Ik mis mijn adoptiehond, die ging een gevecht met een inbreker niet uit de weg. ![]()
|
|
|
#4409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw nagel groeit echt wel terug bij (of als 't een valse is, plak er een nog mooiere op En neem een aspirine of iets tegen de hoofpijn. Het leven is zo slecht nog niet, zulle!
|
|
|
|
#4410 |
|
Minister-President
|
Mijn rug/nek.
|
|
|
#4411 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of werd u gecremeerd?
|
|
|
|
#4412 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iedereen vond dat onnozel en natuurlijk, wat is nu een keukenhanddoek? Maar als een handdoek op een stoel ligt en een mens draait zich om en even later terug naar die stoel en die handdoek is weg, verschwunden, gone, disparu en wordt nergens meer teruggevonden, dan is dat toch ook bizar. Net zoals die 5 CD's! Volgens mij zijn het de kabouters ...
|
|
|
|
#4413 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Amai ja! Ik wist niet dat dat zo duur is, ik denk dat ik er ook een nieuwe moet kopen. Ik kan al even goed ineens een nieuwe GSM kopen!
|
|
|
#4414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een geluk bij een ongeluk. Hopelijk heeft uw hond de inbreker goed de stuipen op het lijf gejaagd zodat hij voorlopig van andermans spullen afblijft!
|
|
|
#4415 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan het eindeloos gejank over het succes v.d. NVA.
|
|
|
|
|
|
#4416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#4417 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar heb ik ook al een paar weken last mee.
Het is vermoedelijk te wijten aan een canapé die wat doorgezakt is, maar ook aan de stoelen en tafels op het bureau waar ik nu werk. (Bij een klant van het bedrijf waarvoor ik werk) Het is eigenlijk geen bureau maar een testlokaal. Die canapé zou eventueel nog opgelost kunnen geraken, maar op die bureau zal er niets veranderen vrees ik. Ik maak me dus wel wat zorgen over die rug.
|
|
|
#4418 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#4419 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Momenteel erger ik mij aan het feit dat er hier op dit forum nog steeds aan katholieken dient te worden uitgelegd dat atheisme géén politieke doctrine is.
Uiterst moeilijke materie blijkbaar. Het lijkt wel of ze het opzettelijk doen.
|
|
|
#4420 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Neem überkatholiek fonne bijvoorbeeld, die pleitte onlangs om een logebroeder tot gouverneur van Oost-Vlaanderen te benoemen. |
|
|
|
|