![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4781 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Joepie!!!
![]()
|
|
|
#4782 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik stoor mij dermate aan mensen die met grote wagens rijden, suv's, jeeps, stationwagens en die maar van het standpunt uitgaan dat u maar moet uitwijken omdat zij de breedte en de lengte van hun wagen niet kennen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#4783 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niemand zegt dat ge moet uitwijken. Dat doen die zelf wel als gij dat niet doet. Dat is gewoon kwestie van een psychologisch spelletje.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 30 januari 2013 om 12:03. |
|
|
|
|
|
#4784 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, ik weet het nog steeds niet en ik ben nog steeds op zoek naar uitleg.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#4785 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4786 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#4787 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#4788 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Een sfeerbeeld: (<- sarcasme) Vrouwtje met Jeep, je ziet ze haast niet zitten in de wagen, kom je langszij merk je dat de Jeep vol zit met kinderen die heftig aan het ruziën zijn een hond die van voor naar achter wipt en de bestuurdster herself heftig lurkende aan een sigaret in de ene hand, gsm in de andere hand ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 januari 2013 om 12:44. |
||
|
|
|
|
|
#4789 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is zoals die veel te grote brillen van tegenwoordig: de losers verstoppen zich daarachter, maar het blijven losers. Wees gerust, die wijken uit of stoppen tijdig. Ge moet wel zien dat als het er toch tegen zou zitten, ge niet in fout bent, natuurlijk. Maar ik wijk niet voor die olifanten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 30 januari 2013 om 12:49. |
|
|
|
|
|
|
#4790 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Voor welke dan wel, de echte ?
|
|
|
#4791 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uitwijken voor de roze olifantjes dan maar die zich in het verkeer weten te mengen. U weet wel, die kan men aanschouwen tijdens een delirium tremens. Ik prijs mij gelukkig dat ik ze nooit heb mogen zien. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#4792 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet zo ingewikkeld. Doorgaans ontstaan dat soort situaties zo goed als uitsluitend als zij in de fout zouden zijn en bv een voorrang pakken die ze niet hebben. Laat maar komen, denk ik dan.
|
|
|
|
|
#4793 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#4794 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan een lul die komt vragen om een GRATIS vlag van Vlaanderen. Waarom moet dat gratis zijn, lul? Betaal er ne keer voor gelijk iedereen, profiteur van m'n.... En als't van de gratis moet zijn voor u, pikt er één. Maar dat durft ge ni, zeker? Ni assertief genoeg? Schrijft u in bij den Bol.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 30 januari 2013 om 13:37. |
|
|
|
|
|
#4795 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
- 'Hebben jullie soms geen backstagepas voor Graspop te veel?' - 'Nee, natuurlijk niet.' - 'Nu ja, ik dacht, jij met al jouw connecties...' - 'Wat dacht je dan, misschien? Dat wij die passen gratis krijgen of zo?' - ... |
|
|
|
|
|
|
#4796 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijde zo nen arrogante ofwa. |
|
|
|
|
|
|
#4797 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4798 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#4799 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Strak plan alvast, veel succes!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 januari 2013 om 19:12. |
|
|
|
|
|
|
#4800 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|