![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5221 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#5222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik voeg er aan toe: - ACW - stakingen omtrent ontslagen in Waalse bedrijven - Syrië - Mali Er zijn ook bepaalde zaken die volstrekt uit onze media blijven, dat vind ik onrustwekkender.
|
|
|
|
|
#5224 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wijven die denken dat ze plots een sexy geek chick zijn omdat ze zo'n grote hipsterbril opzetten.
Da noemen ze hipster, trut. |
|
|
|
|
|
#5225 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez toch tof. Als ge dan in hun gezicht komt, dan houden ze hun ogen open.
|
|
|
#5226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
café's waar ge buiten vliegt omdat ze willen sluiten. 'k Zeg dan altijd "sluit gij maar, ik blijf hier wel"... pakt nooit
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#5227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tramverkeer in Antwerpen;
hoofddoekmetbuggy stapt op na twee heren. de ene mijnheer staat recht en biedt mevrouw een zitplaats aan (aan het gereserveerde gedeelte voor de buggy). Mevrouw weigert carrément: neen ik wil niet naast U zitten; Later zie ik dat de persoon die rechtstond een keppeltje droeg. Nadat de heren (heren!) afgestapt zijn, ploft madam de antisemiet zich onmiddellijk op de vrijgekomen plaats. Lees nu dit verhaaltje met "blonde minirokadept" WEIGERT plaats naast een joodse mijnheer en het CGKR begint al te briesen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#5228 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
tuurlijk. Behalve als het een dom blondje was geweest waar ik op zat te kijken zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#5230 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#5231 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5232 |
|
Banneling
|
"Ik zal zo lang praten als nodig is", begon Rand Paul woensdag vol goede moed aan het karwei. Bijna dertien uur later - het was toen al 0.40 uur donderdagmorgen - werd de zitting van de Senaat opgeschort.
Een kaakslag voor elke democratie, dat filibusteren, dat moest onmogelijk gemaakt worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 maart 2013 om 18:47. |
|
|
|
|
|
#5233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Kuiken Piep" op TV.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#5234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
["Kuiken Piep" op TV.] Edit: Traagwerkend forum waardoor ik dezelfde post meer dan eens post.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 maart 2013 om 20:14. |
|
|
|
|
|
#5235 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5236 |
|
|
Al die botox in Bonnie Tyler...
|
|
|
|
|
|
#5237 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5238 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5240 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 maart 2013 om 20:49. |
|
|
|