![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5461 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
'slimme belastingen'......blijkbaar belastingen waar de 'mensen' niks van zullen voelen....euh ????????
Wat zijn dan 'domme belastingen' ?????
|
|
|
#5462 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of domme belastingen echt bestaan daar wil ik niet over oordelen, laat staan over in detail treden.
Belastingen betalen is voor de domme ... (lees: de in veel gevallen hard werkende brave burger) Amen <- slotwoord.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#5463 |
|
Banneling
|
Mijn koffiemolen was bijna stuk en vermits ik in mijnen pro aktieven ben vandaag vanwege de zon heb ik hem maar onmiddellijk gerepareerd. De koffiemolen is dus nu helemaal stuk.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 2 april 2013 om 15:37. |
|
|
|
|
|
#5464 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Cyprus was bijna stuk en vermits de troika in een pro actieve bui was ... ... ... |
|
|
|
|
|
|
#5465 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5466 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij aan studentes die geen proper ondergoed dragen.
|
|
|
|
|
|
#5467 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5468 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5469 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#5470 |
|
Banneling
|
Flippend Rund met zijn "gedwongen werken voor een uitkering"-standpunt.
|
|
|
|
|
|
#5471 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
aan al die bleiters die nog altijd janken over de "strenge winter".
ze zouden die mensen eens naar Siberië moeten sturen, voor 1 winter lang. |
|
|
|
|
|
#5472 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De zon straalt, maar geeft geen warmte meer Ik gooi de dekens van me af Blote voeten op de koude trap Ik kijk naar buiten en zie de eerste sneeuw 't is weer tijd haal je muts maar boven 't is weer tijd voor sneeuw en romantiek Leve de winter 't is weer tijd om je te verwarmen 't is weer tijd dat bij elkaar te doen Leve de winter Start auto niet meteen Troost je, je bent niet alleen Hou je niet van dit soort pret, blijf dan lekker lang in bed De vorst regeert het weer met koude hand Hij blaast de winterkou over het land Het laatste hout gaat op het vuur Oranje vlammen dansen op de muur De volle maan verlicht de eerste sneeuw 't is weer tijd haal je muts maar boven 't is weer tijd voor sneeuw en romantiek Leve de winter 't is weer tijd om je te verwarmen 't is weer tijd dat bij elkaar te doen Leve de winter Is er weer eens niet gestrooit, wacht dan tot het dooit Trilt je lijf van kop tot teen, glüweihn helpt je daar door heen Maar de lente sluipt weer dichterbij Voor je't weet is het voorbij Dus houd vooral de moed erin en maak het samen naar je zin" http://www.youtube.com/watch?v=IYhAsL6Xeo0 Laatst gewijzigd door Everytime : 2 april 2013 om 22:27. |
|
|
|
|
|
|
#5473 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=C4lb5vlk5gA Ik werd heel langzaam wakker, ik wreef m'n ogen uit Ik werd heel langzaam wakker, ik wreef m'n ogen uit Ik kon het niet geloven, maar voor de vensterruit Viel zacht naar beneden, de eerste sneeuw M'n mama kwam naar boven, 't is tijd om op te staan M'n mama kwam naar boven, kom trek je kleren aan Mama, lieve mama, kijk eens naar benee Ga je met me mee, in de eerste sneeuw Kijk eens naar omhoog en kijk de lucht is grijs en zit vol vlokken 'k Wou dat dit kon blijven duren, dat het nooit meer zou stoppen 'k Voel me zo gelukkig in de eerste sneeuw 'k Voel me zo gelukkig in de eerste sneeuw Waar is m'n wollen muts nu, waar is m'n dikke sjaal Waar is m'n wollen muts nu, waar is m'n dikke sjaal En ergens in de kelder ligt toch nog die slee Papa moet me duwen door de eerste sneeuw Kijk eens naar omhoog en kijk de lucht is grijs en zit vol vlokken 'k Wou dat dit kon blijven duren, dat het nooit meer zou stoppen 'k Voel me zo gelukkig in de eerste sneeuw 'k Voel me zo gelukkig in de eerste sneeuw Nu twintig jaren later, heb ik geen zin om op te staan Nu twintig jaren later, kijk ik weer uit het raam M'n mama zal niet komen, m'n mama is lang dood Ze ligt al lang beneden, in de eerste sneeuw Kijk eens naar omhoog en kijk de lucht is grijs en zit vol vlokken 'k Wou dat dit kon blijven duren, dat het nooit meer zou stoppen 'k Voel me zo alleen in de eerste sneeuw 'k Voel me zo alleen in de eerste sneeuw In de eerste sneeuw In de eerste sneeuw In de eerste sneeuw In de eerste sneeuw Read more: http://www.muzikum.eu/nl/123-104-598...#ixzz2POM1htDB
|
|
|
|
#5474 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ik heb geen vrouw tegen de kou. Alleen een eenzame schreeuw. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 april 2013 om 14:20. |
|
|
|
|
|
|
#5475 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#5476 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5477 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5478 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan het artikel in Knack over suiker als drug: moet ieder van ons veranderen in een neurotische orthorexiapatiënt of zo?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#5479 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er gaan bijvoorbeeld ook "afkickverschijnselen" mee gepaard. Dalrymple-gewijs zou ik kunnen stellen dat suiker in dat opzicht niet veel verschilt van andere drugs.
|
|
|
|
|
#5480 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|