![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5641 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5642 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is zo en daar is dan ook niks mis mee
|
|
|
#5643 |
|
Banneling
|
Toen ik nog rondzwierf in de gangen van het St-Lucas, ontwaarde ik een lichte dedain t.o.v het font Arial, uitgaande van de docenten Typografie...
|
|
|
|
|
|
#5644 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een secretaresse die een contract van +/- 60 bladzijden moet typen met tabellen en zo er in, weet wel beter!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 17 april 2013 om 10:41. |
|
|
|
|
|
|
#5645 |
|
Banneling
|
60 blz. typen met bv. Bodoni, dat is onmogelijk?
|
|
|
|
|
|
#5646 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5647 |
|
Europees Commissaris
|
Linux Libertine. Goede ondersteuning van ligaturen.
|
|
|
|
|
|
#5648 |
|
Banneling
|
ik had es een Knoppix cd die bij een magazine zat , het ding heeft nooit gewerkt
|
|
|
|
|
|
#5649 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan de berekening van mijn voorschotfacturen die mijn nieuwe elektriciteitsleverancier vandaag heeft bezorgd: het eigenlijke verbruik beslaat slechts 1/3 van de totale kost! De helft gaat naar transport en distributie en dan nog 1/6 aan taxen!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#5650 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar een baard Jejoentjes traint met airsoft en aanspoort om naar Syrië aan autodarwinatie te doen, dát is wereldnieuws. De goegemeente ijvert zelfs voor varkensvleesconsumptie bij personen die naar dit land komen om te bewijzen of ze zich kunnen integreren en geen baard zullen laten groeien. Maar dat wij, genaaid worden door klootzakken in Parijs voor een simpele kilowatt, dat gaat er niet in bij domrechts. Men zou in feite de partijkantoren van het Blok, N-VA, CD&V, VLD en SP.a in de as moeten leggen. O ja: dit is een oproep tot geweld en bevat haat in iedere letter. Wie heeft kloten aan zijn lijf en meldt dit ergens bij een overheid ofzo? Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 17 april 2013 om 15:40. |
|
|
|
|
|
|
#5651 |
|
Europees Commissaris
|
Die Jejoentjes zij ook een probleem. Maar dat ze naar Syrië trekken juist niet. Good riddance, bespaart mij een hoop beschuldigingen als ik eugenetica voorstel.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 17 april 2013 om 16:04. |
|
|
|
|
|
#5652 |
|
Banneling
|
Oei, hebben ze al gedreigd met GAS-boetes?
|
|
|
|
|
|
#5653 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan al dat gestoef en al die show.....ben ik blij dat MIJN kinderen uit een "gewoon, doorsnee" nest komen... |
|
|
|
|
|
|
#5654 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bodoni is nog grover dan Times New Roman, helemaal niet mooi.
|
|
|
#5655 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En inderdaad, de keuken was walgelijk!
|
|
|
|
#5656 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dank u voor uw milde bijdrage ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#5657 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aan zulke gasten kan ik mij echt ergeren he; ik zat zelfs tegen mijnen TV te roepen op een bepaald moment... |
|
|
|
|
|
|
#5658 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan "komen eten" en het gegeven dat er nog mensen naar kijken ook...
Het eerste seizoen was dat nog goed, maar nu is het een hoop gezever. |
|
|
|
|
|
#5659 |
|
Banneling
|
'Komen vreten'
Zou dat niks worden? Vreten onder dwang. Wie er het meest gemanierd vanaf brengt, mag doorgaan naar de ronde 'drinken onder dwang'. Tot zijn lever scheurt. Minder gelukzaligen mogen de economie gaan aanzwengelen in een goelag naar keuze. |
|
|
|
|
|
#5660 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|