![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5741 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Waarom je überhaupt iemand betaalt om je huis te poetsen is mij nog altijd een vraag. Alsof dat zo'n onmenselijk titanenwerk is om je huis een beetje proper te houden.
|
|
|
|
#5742 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Gaan ze dan ook zelf de gangen en de wc's van hun kantoorgebouw schoonmaken?
|
|
|
|
|
|
#5743 |
|
Europees Commissaris
|
Waarschijnlijk niet. Ik had het dan ook over huizen.
|
|
|
#5744 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De afspanningen (omleidingen) aan straten voor de 10Miles in Antwerpen
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#5745 | |
|
|
Citaat:
Ik erger me tegenwoordig nogal veel aan al die dikkenekken die net van den unief komen en denken dat ze hét van hét zijn terwijl de oudgedienden en de lagergeplaatsten voor hen onzichtbaar/te min zijn. Goeiedag terugzeggen, of eerst iemand uit de lift laten komen vooraleer er zelf in te stappen....kortom gewone beleefdheid, dat kennen ze niet meer. Jammer genoeg voor hen heb ik voor (hun) gezichten een goed geheugen, en moeten ze ooit eens langs mij passeren voor 't één of 't ander..... Wraak kan toch zoet zijn.....
|
|
|
|
#5746 |
|
|
Uit een recensie van een fotoboek :
"Zijn foto's ogen bijzonder artistiek en via die weg gaat hij een rechtstreekse confrontatie aan met de kijker." en "Zijn sfeerbeelden zijn dwingend en hij gaat er een emotioneel geladen dialoog mee aan." Daar snap ik dus niks, noppes, riendekluts van.... Ik zal waarschijnlijk niet poëtisch of literair genoeg zijn, maar wat willen ze daar toch mee zeggen ?????
|
|
|
#5747 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5748 | |
|
|
Citaat:
Serieus, wat bedoelen ze daar toch mee ? Of is dat om aan het minimum aantal woorden per artikel te geraken omdat ze anders niet worden betaald ?
|
|
|
|
#5749 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5750 |
|
|
Minister van Staat, is dat carrière maken ? Ik dacht dat dat 't officiële einde van je carrière was... Maar toch, bedankt voor 't aanbod, maar nee, ik moet vriendelijk weigeren.... 'k Heb toch geen kans meer...al te veel 'decoraties' geweigerd.....dat vergeten ze niet....zo'n affront.....
|
|
|
#5751 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb het zelf ooit gedaan : ik moest nog een paar regels schrijven en had totaal geen inspiratie. Ongelooflijk hoe uitgebreid men niks maar dan ook niks kan zeggen met moderne toverwoorden ... Politici zijn er goed in onderlegd, die kiezen dat waarschijnlijk als specialiteit op de universiteit. Iedereen gelooft dat ze goede politiekers zijn omdat ze zolang rond de pot met niks gevuld kunnen draaien!
|
|
|
|
#5752 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
psy
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#5753 |
|
Banneling
|
Een neuritis oplopen met zware duizeligheid en braken net voor uw verlof... dat moet mij weer overkomen natuurlijk.
Wens me beterschap, want ik ga zeker vliegen begin volgende week Met draaierige groeten, hoewel minder als voorheen Mdr |
|
|
|
|
|
#5754 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#5755 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Mijn laatste ergernis was deze middag.
Ik rij speciaal naar Antwerpen linkeroever omdat je daar gratis kan parkeren en er altijd plaats vrij is. Je moet dan wel een 20 min stappen door de voetgangerstunnel onder de Schelde om in Antwerpen centrum uit te komen. Wel, dit is nu ook verleden tijd. Op linkeroever moet je nu ook dokken! Volgende keer gewoon 't stad inrijden tot aan de Meir en daar parkeren.Verlies ik ook geen drie kwartier door over en weer te stappen. |
|
|
|
|
|
#5756 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Mijn laatste ergernis was deze middag.
Ik rij speciaal naar Antwerpen linkeroever omdat je daar gratis kan parkeren en er altijd plaats vrij is. Je moet dan wel een 20 min stappen door de voetgangerstunnel onder de Schelde om in Antwerpen centrum uit te komen. Wel, dit is nu ook verleden tijd. Op linkeroever moet je nu ook dokken! Volgende keer gewoon 't stad inrijden tot aan de Meir en daar parkeren.Verlies ik ook geen drie kwartier door over en weer te stappen. |
|
|
|
|
|
#5757 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5758 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Op huidig ogenblik erger mij ik aan niets ... ik probeer dit dan ook angstvallig vast te houden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 april 2013 om 08:12. |
|
|
|
|