![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5841 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu ja, iets dat erop lijkt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#5842 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote]Afgezien van de (wat mij betreft) debiele programma's die daar te zien waren (zijn ?) was dit ook een reden om niet meer naar die zender niet meer....d�*t taaltje werd (wordt ?) iedereen verondersteld te begrijpen, géén ondertiteling, maar als er ook maar 1 andere dialectspreker Nederlands sprak (sprekt?) (mét herkenbare sporen van dat dialect) werd (wordt ?) het direct ondertiteld.
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 23 april 2013 om 19:16. |
|
|
|
|
|
#5843 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier krijg ik de wubbes van!
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...s-genant.dhtml Wat is er zo speciaal aan Syrië? In Mali wordt er ook een burgeroorlog uitgevochten, centraal Afrika is een regelrecht slachthuis maar we zijn alleen maar geïnteresseerd in Syrië! En sorry als ik een aanslag tegen een democratische bondgenoot erg vind.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#5844 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En voortdurend die berichten "we kunnen de oorsprong niet achterhalen", "we weten niet of de regering of de rebellen de schuldigen zijn aan deze aanslag"; dat soort dingen ... 't is ronduit belachelijk!
|
|
|
|
#5845 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is de oorsprong van het woord 'Westfluten'? |
|
|
|
|
|
|
#5846 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5847 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of enkele voorbeelden ? |
|
|
|
|
|
|
#5848 |
|
Banneling
|
Ik erger me eraan dat de werken aan ons huis zo traag opschieten !
Het is om uw bloot gat te laten zien zeg ! Laatst gewijzigd door Boyke : 23 april 2013 om 20:45. |
|
|
|
|
|
#5849 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5850 |
|
Europees Commissaris
|
Dat is inderdaad beter verwoord.
|
|
|
#5851 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5852 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En i.p.v. daarvan konde te maken aan deze forumwereld en eventueel naar oplossingen zoeken voor deze kanker die ons allen teistert, openen jullie liever draden over hoofddoekjes... |
|
|
|
|
|
|
#5853 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, omdat we, als we dan dakloos zijn, niet ten prooi willen vallen aan die meute...
|
|
|
|
|
|
#5854 |
|
Banneling
|
Demper met zijn kloterige persoonlijke commentaren mag voor mij definitief opkrassen.
|
|
|
|
|
|
#5855 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|