![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6141 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij aan de heisa rond 3D printen: dit wordt al jaren zonder problemen gebruikt, één doet er iets speciaals mee en iedereen staat klaar om het concept te verketteren (lees: het kind met het badwater weg te gooien). Steekvlamjournalistiek ten top.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#6142 |
|
Banneling
|
Mocht dat uitschot van Marlboro Baptist church en ander Born Again idiots-tuig komen opdagen bij de begrafenis van Jeff Hanneman, dan hoop ik dat ze gifgas gooien om dat ongedierte uit te roeien...
Chemical Warfare... http://www.youtube.com/watch?v=15113hd9zlc |
|
|
|
|
|
#6143 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dit is geen troll reactie, dat meen ik serieus. |
|
|
|
|
|
|
#6144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
|
|
|
|
|
#6145 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat is dan ook niet wat ik bedoel. Die mensen geloven niet echt in een god. Het zijn allemaal psychopaten/sadisten, die gewoon geilen op het leed van andere mensen. En ze weten dat nog steeds perfect te verblozen onder het mom dat ze een soort van geloof aanhangen . |
|
|
|
|
|
|
#6147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.heavy.com/news/2013/05/we...yer-guitarist/
Als ik dat tweet dan krijg ik grote problemen met de politie. Maar het mag allemaal, want ze geloven er gewoon in. ![]() |
|
|
|
|
|
#6148 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
held |
|
|
|
|
|
#6149 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En soms ben ik op een punt waarbij ik daar allemaal geen rekening mee houd of ze nu wel of niet gediscrimineerd dan wel geaffronteerd worden door uitspraken of handelingen van mijnentwege. Fuck 'em. |
|
|
|
|
|
|
#6150 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die hun intelligentie is zoals de testikels van de paus: 't is er wel maar....
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 mei 2013 om 22:10. |
|
|
|
|
|
#6151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger me aan de NMBS policy om zelf ticketten af te drukken indien ZIJ geen bemande stations hebben!
OK, ik bestel online. ik betaal met mijn (betalende) VISA kaart, ik wil mijn ticketten afdrukken en wat zie ik? op élk ticket vonden ze het nodig om in kleurtjes een FOTO te plaatsen die ik dus mee moet afdrukken OP MIJN KOSTEN! Ik heb nog nooit een treinticket met foto gekregen van de conducteur. Waar kan ik terecht om te vragen dat ze zulke lieflafkes niet op kosten van de reizigers mogen maken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#6152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger me aan de NMBS policy om zelf ticketten af te drukken indien ZIJ geen bemande stations hebben!
OK, ik bestel online. ik betaal met mijn (betalende) VISA kaart, ik wil mijn ticketten afdrukken en wat zie ik? op élk ticket vonden ze het nodig om in kleurtjes een FOTO te plaatsen die ik dus mee moet afdrukken OP MIJN KOSTEN! Ik heb nog nooit een treinticket met foto gekregen van de conducteur. Waar kan ik terecht om te vragen dat ze zulke lieflafkes niet op kosten van de reizigers mogen maken? of heb ik het verkeerd begrepen en is mijn ID kaart voldoende als bewijs?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 mei 2013 om 16:23. |
|
|
|
|
|
#6153 |
|
Banneling
|
modderige kattepootjes op de voorruit , heeft wel charme maar ik wurd er scheel van
een MX5 voor mij aan 40 per uur bijna omvergereden door een gsmmende madam |
|
|
|
|
|
#6154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6155 |
|
Banneling
|
de koffer zat vol , banden stonden wat laag
|
|
|
|
|
|
#6156 |
|
Burgemeester
|
De teloorgang van stilte in de bibliotheek.
Tegenwoordig is het blijkbaar acceptabel dat men daar gsm't. 'T zou bij mij gene waar zijn: three strikes and you're out! (en dan ben ik nog gul)
|
|
|
#6157 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kers op de taart was bovendien dat mijn afspraak afgebeld heeft, en ik bovendien nog met een niet inwisselbaar ticket zit.... maar dat wist ik op voorhand. (nu, volgende keer druk ik het echt maar een uur op voorhand af).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#6159 |
|
Parlementslid
|
mensen die van andere mensen hun dayjob maken
|
|
|
|
|
|
#6160 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Aan de reclamepostbedeler die mijn brievenbussticker "hou uwen boecht zelf bij" negeert, zodat ik ondertussen een meter aanmaakpapier heb. En ik heb geen stoof
|