Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2011, 11:35   #601
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
alee een goed recept om uw achillespees te doen doorknappen is
Medrol 32mg 1/Dag , neemt dat zeker een jaartje tot je blauwe plekskes hebt
en dan een doosje of drie Tavanic nemen.

Ik probeer liever over de 100 kg te raken bij mijn reeksen deadlift 3x10
als onderdeel van 1h15 powertraining drie keer per week

Alhoewel dat de hamstring dan waarschijnlijk eerst gaat.

Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2011 om 11:36.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 11:40   #602
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Wonder boven wonder was de derde gastroscopie sinds de aanvang van mijn klachten ... NORMAAL!!!

Wonder boven wonder hebben ze ook al een psychologe naar hier gestuurd.

De zwelling is gewoon een cystje, de rest zijn gewoon gezwollen lymfekliertjes. Het 's nachts zwetend wakker worden kan al eens gebeuren als ge gestressed zijt. Ik voel overal zo vanalles omdat ik zo mager ben.

Morgen nog darmen en dan buiten "toch kijken of er geen andere problemen zijn" zei de dokter. Psychosomatisch?? zei ik geschokt...Niet te geloven.
Bloedonderzoek is normaal, maar dat zeiden ze in Genk en Brussel en Leuven ook ... tot ik de resultaten zag ...

Wordt dus waarschijnlijk gewoon buitengegooid morgen. Verpleegkundige van gisterenavond zag me afzien en begreep me, riep de dokter-assistent, maar die weigerde te komen. Xanax ... moest me helpen. Hielp natuurlijk niet.

Het kan inderdaad een mengbeeld zijn doordat ook antibioticabijwerkingen alles vertroebelen, maarja.
Denk zelf dat ik hier geen dermatoloog ga zien. Temperatuur van me schommelt ook voortdurend. En ben supergefrustreerd nu. Verpleegkundige heeft me al staan afzeiken dat ik de dokters hun werk moest laten doen en rustig moest blijven. Maar zij heeft ganse nacht kortademig liggen af te zien!!!!!! En is ver in de 50. :-/

Het is niet eerlijk. Ik heb al gemerkt dat familie hier hebben je enorm kan helpen, maarniemand die voor mij zijn hand in het vuur wil steken.

Die amalgaamvulling zat er al van toen ik 20 was en tot in mijn tandbeen en daa rblijkbaar ontstekingen te veroorzaken. Toevallige röntgenopname van de tandarts...Werd ergens begin juli vervangen door een andere vulling (een roze, tijdelijke). Drie uur gepeuter terwijl mijn mond opengesperd was: ik kon dus niet anders dan al de rommel die uit die tand en zijn drie wortels kwam (die zaten ook vol met het metaal dus, tot in het bot) inslikken...
Oud 20 oktober 2011, 11:44   #603
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Nog n piste in casu groentje.

Ik vind op 't web her en der verhalen over bizarre neveneffecten van bepaalde vormen van antibiotica op ... pezen.

Misschien te koppelen aan de 'mechanische' pijnklachten ?

Aangezien de start van een aantal problemen perfect samenvalt met het gebruik van antibiotica, toch niet zo ver gezocht om de oorzaak te zoeken in die antibiotica ?

edit : de quotes dateren van 2007, dus mogelijk niet meer actueel
Wel, een week na de aanvang begon ik met antibiotica voor die blaasontsteking. Die heeft niet geholpen dus, uiteindelijk is het norfloxacine gevonden. Maar deze AB heb ik inderdaad genomen en je hebt gelijk... sinds het begin van de AB werd het echt niet beter en begonik overal pijn te krijgen aan mijn ... tja waar zit het?
Iets wat in mijn hele lijf zit...

Maar ze gaan nu opnieuw negeren, gewoon voeden, laten in bed rotten en dan buitenjassen. 's Avonds begin ik vooral te klagen dus ben ik hysterisch maar men vergeet dat 's avonds de pijn (bij het liggen of niet recht houden van mijnr uggengraat) enorm toeneemt.

Mijn aders in mijn hals zijn gestuwd, al ben ik niet opgejaagd.
Man man man, van die druk die daar zit bovenaan ben ik zoooooooooo overtuigd. Nog meer nu die ct verneukt is.
Oud 20 oktober 2011, 11:44   #604
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ik erger mij momenteel het meest aan mensen die een ergernissendraad gebruiken als persoonlijk dagboek of persoonlijke blog.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 11:53   #605
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Wonder boven wonder was de derde gastroscopie sinds de aanvang van mijn klachten ... NORMAAL!!!

Wonder boven wonder hebben ze ook al een psychologe naar hier gestuurd.

De zwelling is gewoon een cystje, de rest zijn gewoon gezwollen lymfekliertjes. Het 's nachts zwetend wakker worden kan al eens gebeuren als ge gestressed zijt. Ik voel overal zo vanalles omdat ik zo mager ben.

Morgen nog darmen en dan buiten "toch kijken of er geen andere problemen zijn" zei de dokter. Psychosomatisch?? zei ik geschokt...Niet te geloven.
Bloedonderzoek is normaal, maar dat zeiden ze in Genk en Brussel en Leuven ook ... tot ik de resultaten zag ...

Wordt dus waarschijnlijk gewoon buitengegooid morgen. Verpleegkundige van gisterenavond zag me afzien en begreep me, riep de dokter-assistent, maar die weigerde te komen. Xanax ... moest me helpen. Hielp natuurlijk niet.

Het kan inderdaad een mengbeeld zijn doordat ook antibioticabijwerkingen alles vertroebelen, maarja.
Denk zelf dat ik hier geen dermatoloog ga zien. Temperatuur van me schommelt ook voortdurend. En ben supergefrustreerd nu. Verpleegkundige heeft me al staan afzeiken dat ik de dokters hun werk moest laten doen en rustig moest blijven. Maar zij heeft ganse nacht kortademig liggen af te zien!!!!!! En is ver in de 50. :-/

Het is niet eerlijk. Ik heb al gemerkt dat familie hier hebben je enorm kan helpen, maarniemand die voor mij zijn hand in het vuur wil steken.

Die amalgaamvulling zat er al van toen ik 20 was en tot in mijn tandbeen en daa rblijkbaar ontstekingen te veroorzaken. Toevallige röntgenopname van de tandarts...Werd ergens begin juli vervangen door een andere vulling (een roze, tijdelijke). Drie uur gepeuter terwijl mijn mond opengesperd was: ik kon dus niet anders dan al de rommel die uit die tand en zijn drie wortels kwam (die zaten ook vol met het metaal dus, tot in het bot) inslikken...
dan moet je gewoon die vulling laten uithalen en vervangen door een nieuwe composieten vulling

http://www.holisticmed.com/dental/amalgam/
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 11:54   #606
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik erger mij momenteel het meest aan mensen die een ergernissendraad gebruiken als persoonlijk dagboek of persoonlijke blog.
maar ale laat ons dat mens eens psychologisch bijstaan, wat is dat nu, jong toch, straks springt ze in de zenne door uw schuld.
Oud 20 oktober 2011, 11:55   #607
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel, een week na de aanvang begon ik met antibiotica voor die blaasontsteking. Die heeft niet geholpen dus, uiteindelijk is het norfloxacine gevonden. Maar deze AB heb ik inderdaad genomen en je hebt gelijk... sinds het begin van de AB werd het echt niet beter en begonik overal pijn te krijgen aan mijn ... tja waar zit het?
Iets wat in mijn hele lijf zit...

Maar ze gaan nu opnieuw negeren, gewoon voeden, laten in bed rotten en dan buitenjassen. 's Avonds begin ik vooral te klagen dus ben ik hysterisch maar men vergeet dat 's avonds de pijn (bij het liggen of niet recht houden van mijnr uggengraat) enorm toeneemt.

Mijn aders in mijn hals zijn gestuwd, al ben ik niet opgejaagd.
Man man man, van die druk die daar zit bovenaan ben ik zoooooooooo overtuigd. Nog meer nu die ct verneukt is.
geef eens uw volledig medicatielijstje ?
Oud 20 oktober 2011, 11:55   #608
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Maisplant
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 11:57   #609
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Maisplant
wat bedoel je daar nu mee ? Een GGO story ?
Oud 20 oktober 2011, 11:58   #610
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar ale laat ons dat mens eens psychologisch bijstaan, wat is dat nu, jong toch, straks springt ze in de zenne door uw schuld.
Ik erger mij momenteel het meest aan mensen die proberen iemand een mogelijk schuldgevoel te bezorgen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 20 oktober 2011, 12:02   #611
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik erger mij momenteel het meest aan mensen die proberen iemand een mogelijk schuldgevoel te bezorgen.
nu troost u

mijn grootste ergernis zijn ambtenaren die prestatiegericht werken , maar ondertussen totaal onrendabele dingen doen. Net alsof je een bonus krijgt van 2000euro omdat je uw cartouchkes van uw printer van 30euro bespaard hebt.

ze zitten u te couilloneren voor 30euro omzet, om dan hun slag thuis te halen in een rechtszaak en gaan dan dik en dun bewijzen dat ze fraude of andere dingen gevonden hebben, tewijl wat ze gevonden hebben gewoon random error is.
Oud 20 oktober 2011, 12:07   #612
Groentje-18

Standaard

Citaat:
kun je geen doosje sipralexa vragen aan de dokter en 2 per dag pakken
dan 'savond een zolpidemmeke om te slapen
dan kun je nog zo'n heerlijk bereidingske laten maken van periactin dat je een beetje meer honger hebt

ben je dan niet beter na een 14 dagen, dan ga je het u zo niet meer aantrekken, en dat is ook al goed.

Dan voor uw adem, een pufferke symbicort 2x 2 puffs, moet toch zorgen dat je weer kunt ademen

Uw huid, ik zou zeggen een leuk badje met badolie elke avond, dan invrijwen met een heerlijke bodymelk van widmer, en finaal als uw vel zo jeukt kun je altijd nog een cetirizineke bij opakken 1 per dag

sowieso mag je altijd ook een aspirientje pakken 1tje per dag, daar leef je gewoon langer mee. EN gouden tip, gebruik maar gerust ook een vitamine D supplement, een foliumzuurke is ook goud waar, is bewezen dat het helpt tegen kanker, dus je kunt ook daar nooit missen.

ofwel geef eens de lijst van medicatie die je pakt, ik ga eens uw dosisssen aanpassen denk ik.
Dankjewel.

Zijn gouden tips, maar hoe kom ik aan al die medicatie... en ik pak liefst geen neuroleptica...

Wel de dokter schreef me serenase voor als slaapmiddel, normaal nam ik andere maar ze was nogal enthousiast met die voort e schrijven. Voelde ik me zeker niet beter mee, integendeel. Ik ben er ook mee gestopt want ze werkten ook niet meer en de dosis verhogen zag ik niet zitten...geleidelijk aan afgebouwd weliswaar. Want eerst dacht ik ook daar of daar een bijwerking van. Maar dat is het dus niet.
Oud 20 oktober 2011, 12:08   #613
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
mijn grootste ergernis zijn ambtenaren die prestatiegericht werken , maar ondertussen totaal onrendabele dingen doen. .

Befehl ist Befehl

Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2011 om 12:08.
Oud 20 oktober 2011, 12:10   #614
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dankjewel.

Zijn gouden tips, maar hoe kom ik aan al die medicatie... en ik pak liefst geen neuroleptica...

Wel de dokter schreef me serenase voor als slaapmiddel, normaal nam ik andere maar ze was nogal enthousiast met die voort e schrijven. Voelde ik me zeker niet beter mee, integendeel. Ik ben er ook mee gestopt want ze werkten ook niet meer en de dosis verhogen zag ik niet zitten...geleidelijk aan afgebouwd weliswaar. Want eerst dacht ik ook daar of daar een bijwerking van. Maar dat is het dus niet.
je zit toch heledagen in ziekenhuizen als ik uw story mag volgen ?
dus toon hem die tekst. En discuteer met hem erover
Oud 20 oktober 2011, 12:11   #615
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze gaat niet off-topic. Het is één en al ergernis.
Oud 20 oktober 2011, 12:26   #616
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je zit toch heledagen in ziekenhuizen als ik uw story mag volgen ?
dus toon hem die tekst. En discuteer met hem erover
Misschien kan het ook geen kwaad om gewoon een arts z'n werk te laten doen en hem niet constant op te leggen wat die zou moeten doen?
Lijkt me rete-irritant eigenlijk om zo'n patiënt te hebben die geen enkel belang hecht aan je medische opinie maar je enkel beschouwt als noodzakelijk vehicel om de medicatie die JIJ wil te verkrijgen. Enige vertrouwensband tussen arts en patiënt is toch wel nuttig. Als je op je tweede dag ziekenhuis al aangeeft dat je tips van een internetforum waardevoller vindt dan het oordeel van de behandelende arts, dan getuigt dat toch wel van 0% vertrouwen in het oordeel van die arts.
Oud 20 oktober 2011, 12:33   #617
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat bedoel je daar nu mee ? Een GGO story ?
Ik heb er geen probleem mee dat ze in stukken gehakseld worden in een pikdorser, maar dat ze op het forum komen, dat is een brug te ver.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 12:44   #618
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nu troost u

mijn grootste ergernis zijn ambtenaren die prestatiegericht werken , maar ondertussen totaal onrendabele dingen doen. Net alsof je een bonus krijgt van 2000euro omdat je uw cartouchkes van uw printer van 30euro bespaard hebt.

ze zitten u te couilloneren voor 30euro omzet, om dan hun slag thuis te halen in een rechtszaak en gaan dan dik en dun bewijzen dat ze fraude of andere dingen gevonden hebben, tewijl wat ze gevonden hebben gewoon random error is.
Ja, daar valt wel iets voor te zeggen.
Oud 20 oktober 2011, 12:44   #619
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ze gaat niet off-topic. Het is één en al ergernis.
Ik heb ook niet gezegd dat ze off-topic gaat, eno2 goede man.
Oud 20 oktober 2011, 13:09   #620
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Misschien kan het ook geen kwaad om gewoon een arts z'n werk te laten doen en hem niet constant op te leggen wat die zou moeten doen?
Lijkt me rete-irritant eigenlijk om zo'n patiënt te hebben die geen enkel belang hecht aan je medische opinie maar je enkel beschouwt als noodzakelijk vehicel om de medicatie die JIJ wil te verkrijgen. Enige vertrouwensband tussen arts en patiënt is toch wel nuttig. Als je op je tweede dag ziekenhuis al aangeeft dat je tips van een internetforum waardevoller vindt dan het oordeel van de behandelende arts, dan getuigt dat toch wel van 0% vertrouwen in het oordeel van die arts.
maar enfin, ik heb gezegd, goed lezen, discuteer daar eens over met uw arts

dus madam zegt
- ik ben berezenuwachtig en reteangstig, en krijg van die slaappillen die ik niet wil pakken
wel vraag eens wat ze denken van sipralexa, of dat zou helpen of niet, discuteer daar een s over

dan zegt juffrouw dat ze geen asem heeft

wel dus vraag eens of je nu geen symbicort mag gebruiken. Dokters mag godverdomme natuurlijk beslissen of dat nodig is ofniet, maar al discuterend over uw medicatie kun je leren of het noodzakelijk is of niet. ALs dokter uitlegt tegen haar dat ze niet astmatisch is en die symbocort geen klak gaat uithalen; dan weet ze dat ook weeral.

dan zegt dat meiske dat ze botpijn heeft, en bang van kankers

goed wat is er daar nu de laatste tijd voro in de handel: doodsimpel VItamine D, is een prachtig vitamine die uw botontkalking helpt voorkomen, maar ook helpt tegen kankers... bingo dus. EN uiteraard kan ze nog een beetje foliumzuur,cardioaspirintje pakken als ze zo droomt van lang en gelukkig te leven, zijn dat drie stoffen die je iedere mens kunt aanraden, dus op dat vlak is dat vrij tekoop en zeker gezond en met geen enkele therapie in contradictie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be