![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6561 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6562 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij aan die duurbetaalde doppers in Laken.
|
|
|
|
|
|
#6563 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ze doppen niet. Je ergert je dus voor niks. Je ergert je maw aan je eigen onwetendheid. Dat is pas echt dom!
|
|
|
#6564 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het geld wordt gewoon op hun bankrekening gestort. Zomaar. 'Vind ik leuk.' Waar moet ik zijn om ook zoiets te kunnen bekomen? |
|
|
|
|
|
|
#6565 |
|
Banneling
|
Salah
|
|
|
|
|
|
#6566 |
|
Schepen
|
Ik erger me aan de veel te hoge woningprijzen (huren en kopen) en vooral omdat niemand van de politiekers er echt iets aan wil doen.
Ik erger me ook aan de hoge sociale bijdragen die ondernemers moeten betalen. Momenteel gebeurt het op basis van het inkomen van 3 jaar terug, wat dus van den zotte is. Vanaf volgend jaar gaan ze slechts 1 jaar terug. Dus tot die tijd erger ik mij aan deze zware financiële strop.
|
|
|
#6567 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Aan het antwoord van de NMBS op een klacht dat 2 opeenvolgende treinen met dezelfde bestemming reeds vanaf Brussel Centraal barstensvol zitten omdat er bij elk van hen minder wagons dan normaal zijn..... En er zat géén afgeschafte trein tussenin....
"""Geachte heer Wij begrijpen dat de reizigers niet tevreden zijn wanneer ze geen zitplaats kunnen vinden. Het huidig materieelpark van de NMBS voor het binnenlands reizigersverkeer zou moeten volstaan om ook tijdens de spits de vraag op te vangen. Bij het bepalen van de samenstelling van een trein tracht de maatschappij alle klanten een zitplaats aan te bieden. Er staat echter steeds materieel in onderhoud of herstelling. Hierdoor kan het gebeuren dat treinen niet in hun voorziene samenstelling rijden, wat dan aanleiding geeft tot overbezetting. Met vriendelijke groeten""" Of, zoals Nietzsche onlangs zo treffend schreef, Shit happens.....
|
|
|
#6568 |
|
Europees Commissaris
|
Kleine kinderen.
Mensen zouden die niet mee moeten nemen naar de bioscoop. Gerelateerd: ![]() |
|
|
|
|
|
#6569 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6570 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar die stomme ouders zouden een draai rond hun oren moeten krijgen!
|
|
|
|
#6571 |
|
Europees Commissaris
|
Zowel die ouders als die kinderen verdienen een draai rond hun oren. Er zijn kinderen die kunnen zwijgen.
|
|
|
|
|
|
#6572 |
|
Europees Commissaris
|
![]() |
|
|
|
|
|
#6573 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Aan mensen die hun boterhammen met Camembert ertussen in het bijzijn van anderen aan het opeten zijn.
|
|
|
|
|
|
#6574 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6575 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als ge failliet gaat , zijt ge tenminste niet met uw ganse vermogen aansprakelijk. |
|
|
|
|
|
|
#6576 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#6577 |
|
Banneling
|
aan dikke wijven.
|
|
|
|
|
|
#6578 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#6579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#6580 |
|
Banneling
|
Dempertje met zijn gejank over zijn banpuntjes. ik zou me ergeren, moest het niet zo amusant zijn.
|
|
|
|