![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6881 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoezo?
Ben jij smosty? Het stinkt hier naar vieze vuile vette dubbelnickerij. |
|
|
|
|
|
#6882 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...-de-wever.aspx
Goed dat het voor het huis van Bart de Wever was, anders hadden we 't misschien nooit geweten. En dan dat filmpje: die brandweerwagen heeft niets met dat gat te maken. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 3 augustus 2013 om 09:09. |
|
|
|
|
|
#6883 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6884 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij een beetje dat we al augustus zijn.
Binnen enkele maanden zitten we dus weeral met kerst en nieuwjaar. |
|
|
|
|
|
#6885 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gelukkig kunnen we in die enge wintermaanden die ons nu te wachten staan, en waar het vooruitzicht ervan ons bijna depressief maakt, hoopvol vooruitkijken naar de nieuwe zomer die ons te wachten staat. Jammer genoeg zijn we dan alweer een jaar ouder. Ik ga me bezatten, en dat is uw schuld.
|
|
|
|
|
#6886 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik heb hoegenaamd geen zin om die mensen een gelukkig jaar toe te wensen. Of wat hypocriet zitten doen met drankjes en hapjes. Aan de koude erger ik mij niet echt. Zolang de wegen berijdbaar en bewandelbaar zijn. Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#6887 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#6888 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die lekkere madam. lol |
|
|
|
|
|
|
#6889 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gaan we samen eens lang overwinteren in Tenerife?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#6890 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Demper is dus al bezet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#6891 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Betaalde gij? Neen. |
|
|
|
|
|
|
#6892 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ja zeg niet overdrijven hé. Zijt ge al niet content dat ik mijn eigen kosten betaal?
We huren samen een appartementje hé! Ik heb ginds een inboorlingse vriendin die ons vast wel een leuk appartementje aan een smakelijk prijsje kan helpen. (met twee slaapkamers hé,tegen het snurken). En we gaan samen gezellig naar de winkel om groentjes enzo en om de beurt koken we hé. En jij mag 's morgens om pistolékes en we doen samen de afwas... maar ge moet wel uw eigen onderbroeken in het wasmachine steken hoor. En als we dan toch lang genoeg gaan, kunnen we eno2 eens gaan bezoeken op Hierro.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 augustus 2013 om 17:15. |
|
|
|
|
|
#6893 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6894 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
oei! student! dan hebt ge geen tijd om drie maanden te gaan overwinteren! ik zag het al zo voor me.
|
|
|
|
|
#6895 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik bekrachtigde enkel de wodka-suggestie om me te bezatten naar aanleiding van de cafard voor de nakende winter.
|
|
|
|
|
#6896 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geld is geen probleem: betaal uw goedkope vlucht en de rest is voor mijn rekening. Slapen kan ik overal, als het moet zelfs bij uw vriendin. Eten shoppen: prima. Ik wil zelfs alle dagen koken. En die afwas... ik koop gewoon nieuw servies voor we vertrekken, en het vuile gaat in de container. Ik stel me als kandidaat 1e reserve als Demper geen goesting heeft. Citaat:
Citaat:
Als die excursie er onvermijdelijk bijhoort, dan pas ik.
|
|
|
|
|
#6897 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geef mijn portie aan superstaaf. Dan kan hij gaan bbq'en op El Hierro. |
|
|
|
|
|
|
#6898 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zijn de makkelijkste madammen.
Ze weten wat ze willen, ge doet makkelijk hun goesting. Meestal verdragen die dat gij de uwe ook doet. Citaat:
Citaat:
Meer zelfs: mijn honger gaat er direct van over.
|
|
|
|
|
#6899 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge zijt toch zeker dat mevrouw Super... heu... wat is het vrouwelijke van Staaf? geen probleem maakt hé. En nee, ik denk niet dat we BIJ de vriendin gaan logeren, maar dat zij misschien wel een appartementje kan aanbevelen.
|
|
|
|
|
|
#6900 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|