Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2013, 18:23   #6961
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Niet dat ik er mij echt aan erger maar ik ben weer vreselijk stout vandaag ...
Dat klinkt eerder plezant
Oud 10 augustus 2013, 18:29   #6962
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Marie is weer aan het soppen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2013, 21:43   #6963
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Aan de zoveelste "gay pride" in Antwerpen.

Laten we afspreken dat "gay" niet langer synoniem is voor "homoseksueel", maar specifiek verwijst naar een deelverzameling waarin alle aanstellers, egotrippers en malloten van homoseksuele kunne verenigd zijn. Deze deelverzameling kan zich verder inlaten met stomme prides, Lady Gaga, roze outfits, schrille kreetjes en publiek hedonistisch gedrag.

Voor de niet-gaye homoseksuelen kunnen we dan een ander begrip invoeren, een antoniem voor "gay", verwijzend naar nuchterheid, verfijning en wijsheid. We spreken dan bijvoorbeeld van: "Triple D" homosexuals.

Nee, echt, er moet iets gebeuren of ik ga ongelukken begaan. Ik ben die gay maffia spuugzat.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2013, 21:54   #6964
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht

Laten we afspreken dat "gay" niet langer synoniem is voor "homoseksueel", maar specifiek verwijst naar een deelverzameling waarin alle aanstellers, egotrippers en malloten van homoseksuele kunne verenigd zijn. Deze deelverzameling kan zich verder inlaten met stomme prides, Lady Gaga, roze outfits, schrille kreetjes en publiek hedonistisch gedrag.

Voor de niet-gaye homoseksuelen kunnen we dan een ander begrip invoeren, een antoniem voor "gay", verwijzend naar nuchterheid, verfijning en wijsheid. We spreken dan bijvoorbeeld van: "Triple D" homosexuals.

Nee, echt, er moet iets gebeuren of ik ga ongelukken begaan. Ik ben die gay maffia spuugzat.
²

Ze schieten in hun eigen voet.
Er moesten er meer zoals u zijn.
Respect.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2013, 22:47   #6965
Laynee
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Er moesten er meer zoals u zijn.
Liever niet. Wat is er zo geweldig aan niet-gaye homo's? Deze zenden dubieuze signalen uit in de samenleving door continu een "act" op te voeren voor familie/vrienden en zetten ook menig vrouwelijk volk op het verkeerde spoor.
Geef mij maar de gay homo's zoals Raf met een pluim in hun gat, bij wijze van spreken. Dan weet iedereen ten minste waar die echt aan toe is. Ofwel ben je gay, ofwel niet maar je kan niet "niet-gaye" (whatever, dat e-tje extra ) zijn.
Dus stop met acteren niet-gaye's en accepteer uw gay identiteit!

Laatst gewijzigd door Laynee : 10 augustus 2013 om 22:54.
Laynee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2013, 22:59   #6966
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laynee Bekijk bericht
Liever niet. Wat is er zo geweldig aan niet-gaye homo's? Deze zenden dubieuze signalen uit in de samenleving door continu een "act" op te voeren voor familie/vrienden en zetten ook menig vrouwelijk volk op het verkeerde spoor.
Geef mij maar de gay homo's zoals Raf met een pluim in hun gat, bij wijze van spreken. Dan weet iedereen ten minste waar die echt aan toe is. Ofwel ben je gay, ofwel niet maar je kan niet "niet-gaye" (whatever, dat e-tje extra ) zijn.
Ik acteer niet.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2013, 23:13   #6967
Laynee
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik acteer niet.
Natuurlijk wel. Het is dat of je kan de gay identiteit niet helemaal accepteren. Als je je "niet-gaye" tov familie, vrienden en de samenleving gedraagt ivm gay in je gay-wereldje, dan voer je weldegelijk een "act" op. Hou op met de samenleving een rad voor de ogen te draaien. Zowel in je gay-wereldje, als in de gewone maatschappij zul je geen baat hebben met uw "niet gay" gedrag. Echt waar, je moet die gay identiteit volledig accepteren met alles erop en eraan. Iedereen zal een pak gelukkiger zijn (inclusief jezelf die de juiste aantrek gaat verhogen).
Oud 10 augustus 2013, 23:18   #6968
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet iemand dan per se gedefinieerd worden door zijn seksualiteit? Moet ik dan ook als heteroseksuele man een voetballende macho zijn?
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2013, 23:20   #6969
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk wel. Het is dat of je kan de gay identiteit niet helemaal accepteren. Als je je "niet-gaye" tov familie, vrienden en de samenleving gedraagt ivm gay in je gay-wereldje, dan voer je weldegelijk een "act" op. Hou op met de samenleving een rad voor de ogen te draaien. Zowel in je gay-wereldje, als in de gewone maatschappij zul je geen baat hebben met uw "niet gay" gedrag. Echt waar, je moet die gay identiteit volledig accepteren met alles erop en eraan. Iedereen zal een pak gelukkiger zijn (inclusief jezelf die de juiste aantrek gaat verhogen).
De theokraat gaat aan de gays goede raad geven.
Kan het nog veel zotter?
Oud 10 augustus 2013, 23:21   #6970
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Aantrek en baat ??

/ stopt was in de oren /

Laatst gewijzigd door Knipp : 10 augustus 2013 om 23:23.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2013, 23:22   #6971
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Moet iemand dan per se gedefinieerd worden door zijn seksualiteit? Moet ik dan ook als heteroseksuele man een voetballende macho zijn?
Doe nog iets met Jupiler erbij, en dan krijg je je certificaat van échte vent.
Oud 10 augustus 2013, 23:23   #6972
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Kan het nog veel zotter?
Het is dan ook een trol.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2013, 23:29   #6973
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze schieten in hun eigen voet.
Ik vind dat allemaal zo erg niet.
Die mensen hebben zolang moeten faken, hun ware aard verbergen, en loochenen.
Zelfs nu nog zijn ze vaak een geliefkoosd mikpunt van spot en aangebrande moppen.

Ik ben zelfs zeker dat ze af en toe nog gediscrimineerd worden op de werkvloer om iets wat in feite geen hol met hun bekwaamheden of de uitoefening van hun job te maken heeft.

Het is normaal dat de slinger nu wat naar de andere kant doorslaat.
Wie heeft er last van als er een paar gekke exemplaren al wat uitbundiger tekeer gaan, en al eens een minder fatsoenlijk beeld neerzetten?
Ieder diertje zijn pleziertje.
Oud 10 augustus 2013, 23:30   #6974
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is dan ook een trol.
Meer provocateur denk ik.
Oud 10 augustus 2013, 23:32   #6975
Laynee
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Nee, je begrijpt me verkeerd. We gaan er in onze, en in de meeste, samenlevingen van uit dat de ander hetero is. Dat is normaal. De meerderheid der mensen denkt niet "ah homo" als ze iemand ontmoeten, tenzij die andere dat op een of andere manier duidelijk maakt. Dit dient hij ook te doen omdat hij van de norm afwijkt en om achteraf een hoop misverstanden of nodeloos gezeik te vermijden. Misschien is het niet eerlijk tov de homo dat die zich niet gewoon als "niet-gaye" kan gedragen, zonder de voor hem een hoop ongewenste reactie's te veroorzaken, maar de meerderheid is nu eenmaal heteroseksueel.
Kortom: een gay moet zich gay gedragen om misverstanden, nodeloos gezeik en de voor hem ongewenste reactie's in een prominent heteroseksuele wereld te vermijden.

PS. Merk op dat hetero's nooit door hun seksualiteit gedefinieerd kunnen worden omdat dit het uitgangspunt is in de samenleving tot het tegendeel (homo) wordt bewezen of duidelijk gemaakt.
Oud 10 augustus 2013, 23:34   #6976
Laynee
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Kan het nog veel zotter?
De raad lijkt mij in ieders voordeel.

Laatst gewijzigd door Laynee : 10 augustus 2013 om 23:34.
Oud 11 augustus 2013, 08:51   #6977
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Héwel, ik denk dat u gelijk hebt en dat er een dikke dosis hypocrisie aanwezig is.
Ik volg weinig sport maar iedereen hoort nu al dagenlang de oproepen om de winterspelen in Rusland te boycotten wegens het verbod om propaganda te maken voor niet-traditionele seksuele relaties. Maar nu hoor ik in het nieuws dat er momenteel volop Wereldkampioenschappen Atletiek aan de gang zijn! Als ze ernstig zijn, dan zouden ze meteen deze kampioenschappen boycotten, dat zou pas effect hebben.
Wekenlang zaniken over iets dat nog ver in de toekomst ligt, is idioot. Tegen dat het zover is, is het geen nieuws meer en zijn vele mensen dat gedoe vergeten! Maar intussen hebben ze mogelijk betere voorwaarden afgedwongen van de Russen want geen land wil zich de Olympische Spelen laten ontglippen.
Je reinste zever!
Oud 11 augustus 2013, 09:59   #6978
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Héwel, ik denk dat u gelijk hebt en dat er een dikke dosis hypocrisie aanwezig is.
Ik volg weinig sport maar iedereen hoort nu al dagenlang de oproepen om de winterspelen in Rusland te boycotten wegens het verbod om propaganda te maken voor niet-traditionele seksuele relaties. Maar nu hoor ik in het nieuws dat er momenteel volop Wereldkampioenschappen Atletiek aan de gang zijn! Als ze ernstig zijn, dan zouden ze meteen deze kampioenschappen boycotten, dat zou pas effect hebben.
Wekenlang zaniken over iets dat nog ver in de toekomst ligt, is idioot. Tegen dat het zover is, is het geen nieuws meer en zijn vele mensen dat gedoe vergeten! Maar intussen hebben ze mogelijk betere voorwaarden afgedwongen van de Russen want geen land wil zich de Olympische Spelen laten ontglippen.
Je reinste zever!
Waarom moeten ze de spelen van hetero's boycotten? Ze hebben toch gay-games voor zichzelf...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2013, 16:11   #6979
Laynee
Banneling

Standaard

Serieus ergerlijk dus. Stel je voor dat ik als moslim tegen Eid al Fitr, een belangrijk feest voor de moslims, zou beginnen fulmineren en mezelf "niet-moslime" zou noemen. Iedereen zou denken dat ik een beetje gek ben en mijn moslimidentiteit niet kan accepteren.

Heer, bespaar ons van dubieuze figuren...

Laatst gewijzigd door Laynee : 11 augustus 2013 om 16:12.
Oud 11 augustus 2013, 17:33   #6980
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Serieus ergerlijk dus. Stel je voor dat ik als moslim tegen Eid al Fitr, een belangrijk feest voor de moslims, zou beginnen fulmineren en mezelf "niet-moslime" zou noemen. Iedereen zou denken dat ik een beetje gek ben en mijn moslimidentiteit niet kan accepteren.

Heer, bespaar ons van dubieuze figuren...
Ge kunt ook tot de jaren van verstand komen en beseffen dat een god niet bestaat en dat de meeste religies enkel dienen om de mensen te onderdrukken...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be