![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7041 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wegwijzers tot daar aan toe, maar in Antwerpen staan er verkeersborden achter de bomen. vb. verboden naar rechts af te slaan! lijkt me nogal gevaarlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#7042 |
|
Minister
|
Ik heb eens een boete ontlopen omdat het bord van bebouwde kom verstopt zat in de struiken.
|
|
|
#7043 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7044 | |
|
Minister
|
Citaat:
Was geflitst, maar dat bord stak maar voor een hoekje meer uit de struiken, dat kon ik onmogelijk gezien hebben
|
|
|
|
#7045 |
|
|
Kregen die struiken dan geen boete voor het wederrechtelijk verbergen van een bord in functie ?
|
|
|
#7046 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik veronderstel dat het zichtbaar houden een verantwoordelijkheid van die gemeente is, de rest kan mijn schuld niet zijn, ik financier zelfs een groot deel van dit geleuter
|
|
|
|
#7047 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#7048 |
|
Gouverneur
|
Aan het resultaat van mijn belastingsaangifte.
Die vettige parasieten in de overheid moeten dringend getermineert worden. |
|
|
|
|
|
#7049 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#7050 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik probeer me zo weinig mogelijk te ergeren maar op dit ogenblik erger ik me dood aan die stomme Amerikanen die maar weer eens overwegen om hun neus te steken in een Midden-Oosters conflict en daarbij nooit over de gevolgen van hun interventies nadenken.
Yankee, go home!
|
|
|
#7051 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als die gaan zal belgië wel op de één of andere manier meehelpen (verplichtingen hier en daar) en dus rechtstreeks de koppensnellers zonder leefloon helpen ... |
|
|
|
|
|
|
#7052 |
|
|
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130827_036
Ben ik nu werkelijk de enige die denkt: gewoon een studentengrap? En daarvoor worden al die slaatjes uit de rekken gehaald. Wat moet dat niet kosten? |
|
|
|
|
|
#7053 |
|
Banneling
|
je snapt em ni
en komen veel studentes in de winkel en die denken : ah mijn prins)) |
|
|
|
|
|
#7054 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een korte toelichting dan maar ...
![]() Nu waren die prinsen wel kikkers, wat padden zijn, geen idee??
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#7055 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7056 |
|
Europees Commissaris
|
Koning-weduwe's?
|
|
|
#7057 |
|
Gouverneur
|
aan de moderatie hier. Komen klagen dat ik mensen zit uit te maken en te beledigen, terwijl als je vraagt waar, dat er geen reactie komt.
Als je komt klagen, zorg dan dat je ook aangeeft waar en wat. Want ik heb hier echt de indruk dat het hier vol zit met van die bleiters die als een stel klein kinderen op die moderatieknop zit te drukken omdat ze te dom zijn om effectief een constructieve conversatie te hebben... |
|
|
|
|
|
#7058 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Demper eet stront en Demper heeft seks met paarden is geen constructieve conversatie. |
|
|
|
|
|
|
#7059 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|