![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7141 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Geen idee. Toen ik twee weken geleden The Undateables zag, had ik zeker niet de neiging om die mensen uit te lachen. Mijn karakter is nochtans voldoende slecht om daar aanleg voor te hebben.
Citaat:
Citaat:
Of het klikt, of het klikt niet. En niemand dwingt die mensen om hun heil te zoeken in een of ander tv-programma, hé. Dat er überhaupt zoiets bestaat als een datingprogramma vind ik tien keer erger. |
||
|
|
|
|
|
#7142 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#7143 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#7145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een datingprogramma is per definitie fout. Het feit dat ze daarbovenop weer eens krampachtig proberen om gehandicapten voor normaal te laten doorgaan, maakt het driedubbel ergerlijk.
|
|
|
|
|
#7146 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan zelfrijdende auto's.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#7147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan mijne rug die pijn doet
|
|
|
#7148 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7149 |
|
Banneling
|
Olduskkalanang Olduskkalanang is nu online
|
|
|
|
|
|
#7150 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#7151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Olduskkalanang is Banneling zag ik
Laatste activiteit: Vandaag 08:18 (24-9-2013) waaraan ergert u zich momenteel het meest ?? Mijn verkoudheid & keelontsteking !!!!
|
|
|
|
|
#7153 | |
|
|
Citaat:
Ik voel me zelfs zwaar beledigd door het feit dat iemand denkt dat ik naar zoiets zou kijken..... Tiens, dit is dus mijn ergernis vandaag : het feit dat iemand denkt dat ik naar zoiets zou kijken.....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 25 september 2013 om 07:19. |
|
|
|
|
|
|
#7154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nergens aan. Immuun voor ergernis. Te diep die ergernis. Legkippen voor een pc.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#7155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#7156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik had er iets over gelezen en wist meteen dat ik naar zoiets stom nooit zou kijken. Mijn ergernis is dezelfde als die van Klojo + nog altijd mijne zere rug
|
|
|
|
#7157 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7158 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#7159 | |
|
|
Citaat:
Allé, hopelijk duurt 't toch niet te lang meer...... (nog altijd geen chrome hier geïnstalleerd, die van ICT zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
|
|
|
|
#7160 |
|
|
Het tegen elkaar uitspelen van goede doelen door Music For Life alsof het om wasproducten gaat.
Een kandidate van Blokken. Kreeg een fimpje te zien over Nirvana. Crabbé: "Over welk groep rond Kurt Cobain ging dit filmpje?" De Canvascrack it ain't, denk je dan. Antwoord van de kandidate: "Oasis." Zij won de aflevering. |
|
|
|