![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7261 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik heb altijd mijn twijfels bij die controledokters. Natuurlijk moeten ze er zijn, maar wie zijn ze?
Eerst 8 jaar studeren als dokter om dan de mensen vooral niet vanuit het genezend standpunt te bekijken, maar vanuit een negatief "profitariaat"standpunt? Gewoonlijk zijn die controles ook op niks gesteund. Zo ken ik een persoon die geboren werd met een hersenmankement waardoor ze doof was. Dit groeit dus niet aan! Toch moest het kind op 13 opnieuw op controle "om te zien of ze nog doof was". De controlearts had duidelijk het dossier niet gelezen. Ondertussen leerde het kind volop liplezen en een beetje praten. Dat deed ze ook.... dus.... kon ze weldegelijk horen! Het dubbel kindergeld voor gehandicapte kinderen werd gestopt, en ze konden twee jaar procederen om te bewijzen dat hun kind nog steeds doof was.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2013 om 16:38. |
|
|
|
|
|
#7262 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij aan mensen die "wurgspelletjes" tussen 6-7 jarige kinderen doodnormaal vinden.
|
|
|
|
|
|
#7263 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is begrijpelijk, maar je mag dat niet toegeven, of anders weten ze dat hun doel bereikt werd: ergernis uitlokken.
|
|
|
|
#7264 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat valt me zwaar tegen van jou, Staaf... Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 november 2013 om 17:39. |
|
|
|
|
|
|
#7265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#7266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#7267 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze krijgen trouwens meestal een premie voor elke dag vroeger dat ze een zieke werknemer terug werken sturen.
|
|
|
|
#7269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik was er zelf bij toen de moeder op zoek ging naar gespecializeerde scholen met internaat. Was er niet. Ze is na die twee jaar procederen dus weldegelijk terug op "doof" gezet (het zou er nog moeten bijkomen, je bent niet niet doof omdat je een beetje kan liplezen) en heeft het verder met gebarentaal moeten doen (wij doven onder elkaar...).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#7270 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7271 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
het ging over de controle OVER de invaliditeit lieverdje! je weet wel, het RIZIV. (of begrijpt u dat letterwoord niet?) Of misschien dacht U dat in het Riziv geen controle artsen aanwezig zijn maar enkel getrainde chimpansees of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2013 om 20:00. |
|
|
|
|
|
|
#7272 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar goed, uw indianenverhaal: het zou me verwonderen dat één advies van één RIZIV-arts een volledige uitkering kan schrappen. |
|
|
|
|
|
|
#7273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
je kan wel altijd in beroep gaan, dat duurt een jaar of twee en dan krijg je nadien je volledige uitkering die je gemist hebt in één keer uitbetaald, waarbij je uiteraard in een verhoogde belastingscategorie komt vermits je in één jaar het dubbele hebt verdiend. Wil je meer informatie mijnheer "indianenverhaal" dan zal je me moeten betalen voor geleverde diensten, mijnheer kleuterkennis.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#7274 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 november 2013 om 20:29. |
|
|
|
|
|
|
#7275 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn bronshit !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#7276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's dikke chit(is).
Van harte beterschap.
|
|
|
|
#7277 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7278 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Naast de zilveren en gouden hit gegrepen ? Volgende keer beter
|
|
|
#7279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mercikes
Lichte schijterij , dus da' valt nog mee Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#7280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mensen die je blijven contacteren om dingen te doen, terwijl je ze al jaren niet meer hebt gezien en telkens toch nee zegt. Ze willen niet begrijpen dat ik helemaal geen zin meer heb om met hen iets te doen.
|
|
|
|