![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een ding weet ik zeker: hij zit hier nog mee te lezen.
Telkens ik alludeer op eilanden en hangmatten, wordt mijn tekst vakkundig geknipt, en krijg ik waarschuwingen en strafpunten, wat wil zeggen dat hij gaat janken bij de modderatie.
|
|
|
|
#7302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Meen je dat nu?
|
|
|
|
|
|
#7303 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7304 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#7305 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eilanden werken op mijn zenuwen omdat ge er niet te voet naartoe kunt.
|
|
|
|
#7306 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7307 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Eno2 staat nu op 60.637 berichten. |
|
|
|
|
|
|
#7308 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Grrrr, net de postbode gemist die mijn nieuwe nummerplaat kwam brengen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#7309 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Grrrr, net de postbode gemist die mijn nieuwe nummerplaat kwam brengen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#7310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maximum 10° C vandaag...
|
|
|
|
|
#7311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maximum -1° vannacht...
EN: 't Is de schuld van de NVA. Laatst gewijzigd door Boduo : 15 april 2014 om 09:38. |
|
|
|
|
|
#7312 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 15 april 2014 om 09:40. |
|
|
|
|
|
#7313 |
|
Banneling
|
Dat een zelfverklaarde cyberpester hier op forum mij bij herhaling een "toogfilosoof" noemt. Terwijl ik geheelonthouder ben en nooit op café kom. Ik tracht mij bovendien van filosoferen te onthouden. Akkoord, ik slaag daar niet altijd in - vooral niet in mijn dagboek. Maar op forum onthou ik mij daarvan.
|
|
|
|
|
|
#7314 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij aan: mensen die mede-forummers be/ver-oordelen. Zomaar.
|
|
|
|
|
|
#7315 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7316 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat soort scheldorgeltje is het probleem niet. Die tuint er snel in. Wel de gast met de gave van het woord en de beheersing van de stijlfiguren. Waarvan ik soms denk dat er een advocaat achter schuilt. Die kan zijn cyber-gepest deskundig inkleden in de dempende windsels van de metaforen. |
|
|
|
|
|
|
#7317 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Had SuSt hier gelijk of niet
|
|
|
|
#7318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7319 |
|
Banneling
|
Amaai, na Chipie (met wiens eindeloze serie dubbelnicks ik me erg vriendschappelijk geamuseerd heb, vooral met Freelancer) ben ik tegen een nieuwe superseriële bully aangelopen die voor een beetje leven in de ergernisbrouwerij zorgt. Eigenzinnig hebben ze eraf geknikkerd (maar die was niet van hetzelfde gehalte, kende alleen het woordje HANGMAT). Raf heeft zich om nooit nader verklaarde redenen bekeerd. En dan heb je nog de Mindere God Rudy. Al met al heb ik me een pak minder aan te trekken dan vroeger...
|
|
|
|
|
|
#7320 |
|
Banneling
|
Duidelijk las ik mee:
PA=>RD Laatst gewijzigd door eno2 : 10 mei 2014 om 11:37. |