![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7361 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
die verkiezingen beginnen ferm tegen te steken. 't wordt stilaan tijd dat er gezaagd wordt over de formatiegesprekken.
|
|
|
#7362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat er nog geen grappen over Dehaene zijn.
|
|
|
|
|
#7363 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen ergernissen momenteel-doet eens deugd
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#7364 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan hebben 'we' nog iets méér om over te zaniken en zeuren
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#7365 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Aan het feit dat het gemeengoed is te denken dat prive-ondernemingen efficient zijn en dat daarom alle economische activiteit moet gedaan worden, dat zelfs het openbaar vervoer en de electriciteitsvoorziening daarom geprivatiseerd moeten worden en dat men tezelfdertijd niet inziet dat alle grote bedrijven hun productie verplaatsen naar het buitenland, de EU in werkloosheid achterlatend. Ik erger me aan het gebrek aan respect van de privesector voor maatschappelijke problemen. Ik erger me aan aandeelhouders die nog steeds hopen dat anderen wel voor hun geld zullen werken. Ik erger me aan de kritiekloosheid waarmee in de EU de dogma's van de vrije markt en het kapitalisme geslikt worden. Ik erger me aan het gebrek aan initiatief op alle politieke niveaus om werk te creeren, om iets te realiseren, aan het gebrek aan ideeen in het algemeen in de politiek en aan de verdomming van de mensen door de de nooit ophoudend stroom aan commercials op tv: de enige idioliogie die er nog rest is deze van het consumeren en dit enkel en alleen om de eigenaren van de productiefactoren nog stinkerder rijk te maken dan dat ze al zijn, met input van milieu en social welzijn vooral van buiten de EU.
|
|
|
|
|
|
#7366 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Aan het feit dat het gemeengoed is te denken dat prive-ondernemingen efficient zijn en dat daarom alle economische activiteit moet gedaan worden, dat zelfs het openbaar vervoer en de electriciteitsvoorziening daarom geprivatiseerd moeten worden en dat men tezelfdertijd niet inziet dat alle grote bedrijven hun productie verplaatsen naar het buitenland, de EU in werkloosheid achterlatend. Ik erger me aan het gebrek aan respect van de privesector voor maatschappelijke problemen. Ik erger me aan aandeelhouders die nog steeds hopen dat anderen wel voor hun geld zullen werken. Ik erger me aan de kritiekloosheid waarmee in de EU de dogma's van de vrije markt en het kapitalisme geslikt worden. Ik erger me aan het gebrek aan initiatief op alle politieke niveaus om werk te creeren, om iets te realiseren, aan het gebrek aan ideeen in het algemeen in de politiek en aan de verdomming van de mensen door de de nooit ophoudend stroom aan commercials op tv: de enige idioliogie die er nog rest is deze van het consumeren en dit enkel en alleen om de eigenaren van de productiefactoren nog stinkerder rijk te maken dan dat ze al zijn, met input van milieu en social welzijn vooral van buiten de EU.
|
|
|
|
|
|
#7367 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's er éne om twee keer te lezen, misschien dat hij er daarom twee keer staat
|
|
|
#7368 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7369 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Aan de vaststelling dat de toegang tot de media ongelijk verdeeld is. In mijn nadeel.
|
|
|
|
|
|
#7370 |
|
Banneling
|
http://forum.politics.be/showthread.php?t=202281
Bf62 wil Groen in een cordon Veel succes heeft dat draadje gelukkig niet. |
|
|
|
|
|
#7371 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7372 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar 'k heb tegenwoordig geen tijd om hier veel te passeren, dus als er anderen zijn die in mijn plaats zouden willen aandringen moest Marie geen zin hebben om 't ons te vertellen....bij voorbaat bedankt.
|
|
|
|
#7373 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat ik weer heel de week in een koude ruimte zonder daglicht moet werken terwijl buiten de zon schijnt. En na een hele dag in de kou, in een dampende, bloedhete metro naar huis moet.
|
|
|
#7374 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou dat graag doen, maar helaas, ik heb geen werk.
|
|
|
|
|
#7375 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan het feit dat mijn koelkast weer op hol geslagen is: alle smaak is uit mijn biertje gevroren
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#7376 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet eerlijk!
|
|
|
#7377 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Momenteel erger ik me aan een vies zwart steekbeest. Wie er meer over wil weten, leze de rubriek "11.000".
|
|
|
#7378 |
|
Banneling
|
Ik heb eens een maand als jobstudent gewerkt bij kunstlicht in de frigo- opslagruimte van de Apothekersvereniging (INTERNOS), dat was niet mijn leukste maand...
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 mei 2014 om 20:14. |
|
|
|
|
|
#7379 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Standaard Boekhandel heeft wel een bizar gevoel voor humor: op zijn website stond reclame voor de memoires van Dehaene naast reclame voor een geschenkdoos van Lotus Speculaas.
|
|
|
|
|
#7380 |
|
Banneling
|
Bolderik De Zeuvende met zijn pseudo Oud Nederlands
|
|