![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bewijzen gij????? Ik heb scans en platen en gij uw woord of wat meer?
|
|
|
|
|
|
#742 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#743 |
|
Banneling
|
Sukkelaars zou ik niet zeggen, maar ze missen toch veel...
|
|
|
|
|
|
#744 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#745 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#746 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#747 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#748 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#749 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu komen de DLC's er aan. Narco road en binnenkort nog player versus player. Saai spel, ge zijt niet goed.... Beste storyline dat ik in decennia gespeeld heb. Beter dan GTA5 zelfs. |
|
|
|
|
|
|
#750 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Blijkbaar word je daar niet gehinderd door je aandoeningen... |
|
|
|
|
|
|
#751 | |
|
Banneling
|
Citaat:
GTA 5...is mijlen, maar dan ook mijlenver een beter spel. Trevor doet me aan u in zatte bui denken. |
|
|
|
|
|
|
#752 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#753 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#754 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is een echt tactische game waar zo naar uitgekeken werd. En komaan, een heel coca netwerk oprollen? Dat is toch beter dan wat GTA te bieden heeft? |
|
|
|
|
|
|
#755 | |
|
Banneling
|
Citaat:
GTA = sterke storyline, absurde humor, fantastische karakters, interessante plottwists, goede en interessante setting...ontbreken allemaal in Ghost. De drugsdealers uit Ghost zijn niks ivg met Philip Trevor Enterprises |
|
|
|
|
|
|
#756 |
|
Banneling
|
Ja qua humor is GTA wel beter. Maar beide games vallen matig te vergelijken. Enkel dat ze third person zijn.
't Ding is ook met tactical shooters, dat lijkt repetitief, maar dat wordt altijd moeilijker he. Eerst speelt ge dat uit op regular, nu speel ik da uit op tactical. Dat is mega gemakkelijk omdat ge toch niet gezien moogt worden. Misschien vind ik Ghost Recon beter dan GTA omdat Ghost Recon mij dat gamegevoel terug gaf. Ik had eindelijk terug goesting om te gamen door dat spel. Ik heb op de PS4 GTA5 niet eens gekocht omdat het online sucked. Nu gaat het pas openbreken met Ghost Recon. Eerst samen het spelleke spelen, dan de DLC's en daarna player versus player. De genres liggen ook te ver uit mekaar om te zeggen wat nu beter is. |
|
|
|
|
|
#757 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als dat écht waar was geweest, dan waart gij uit pure dankbaarheid urenlang aan het beffen gegaan i.p.v. er op dit forum over te komen stoefen. Of anders zijt ge een grenzeloos egocentrische narcist, en da's niks om fier op te zijn. Mijn gedacht.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 14 april 2017 om 18:04. |
|
|
|
|
|
|
#758 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gij wordt eerst geholpen in uw relatie. Ge zijt dus nen egoïst in bed. Troost U, ik was dat ook in vorige relaties. Maar die huppelkutjes stelden dan ook geen kloten voor. |
|
|
|
|
|
|
#759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb geen relatie (meer). Ik help (hielp) héél graag, maar er zijn grenzen. Ik zal wel zien wat de volgende weken brengen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#760 |
|
Banneling
|
Ik bef meer dan 10h per week en word evenveel afgezogen per week.
Ongeacht wat uw parodie er van maken wenst. Dat is de situatie. |
|
|
|