![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7881 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2015 om 12:25. |
|
|
|
|
|
|
#7882 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 11 juni 2015 om 12:28. |
||
|
|
|
|
|
#7883 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7884 |
|
Banneling
|
Mensen die mensen met een andere mening aanzien als 'vijanden', zelfs op een forum!
Ik kan het gewoon niet begrijpen. Wil iemand een poging doen om het mij uit te leggen? |
|
|
|
|
|
#7885 |
|
Banneling
|
Forumvijanden ≠ echte vijanden. Verschil tussen virtueel en reëel. Capiche? Toch zou ik er een paar liever niet leren kennen in RL.
|
|
|
|
|
|
#7886 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7887 |
|
Banneling
|
Eno, wat vindt ge van deze uitspraak:
Wat een ander zegt/schrijft, zelfs al zijn het velen, is toch niet noodzakelijk de 'waarheid'? |
|
|
|
|
|
#7888 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7889 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Op forum liegt haast iedereen . Velen maken er een vaste stijl van. Velen vinden mij een trol, schrijft Bollen. Maar hijzelf vindt van niet. Wat is dan de waarheid? Voor hem? Voor mij? Voor jou? |
|
|
|
|
|
|
#7890 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het heeft niks te maken met mijn gelijk te willen halen. Jouw gedrag weerlegt jouw woorden, niet ik. |
|
|
|
|
|
|
#7891 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik bleef maar negen maanden weg omdat Pontifex mij bedreigde. Omdat ik mij niet wilde blootstellen aan een arbitraire permban. Ik bleef een jaar weg omdat hij geen verwijzing wou geven bij banpunten. Dat is niet hetzelfde. Citaat:
Mijn forumgedrag. In jouw ogen. Forumgedrag en forumhumeur zijn ook virtuele grootheden. Je kan of wil de grond van de zaak niet begrijpen. Iemand als ik kan in RL niet (langer ) afhankelijk zijn van (een) forum(verslaving), noch qua humeur noch qua gedrag. Zo eens bijna twee jaar wegblijven is een goede oefening. |
|||
|
|
|
|
|
#7892 |
|
Banneling
|
We kiezen allemaal onze vrienden zelf. Liever bepaalde mensen vermijden voor uiteenlopende redenen betekent nog niet dat het (echte) vijanden zijn. Zowel in RL als virtueel. En inderdaad, in dit opzicht geldt dit zowel voor RL als virtueel. Maar jij bedoelt dat virtuele vijanden ook echte vijanden zijn, dat dit door elkaar loopt. En dat is niet het geval. Dat zijn andere categorieën. Ook al wordt hetzelfde woord ervoor gebruikt. De term "get a life" wordt daarvoor gebruikt. Begeef je naar het echte leven. Het forumleven heeft niets te betekenen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2015 om 17:29. |
|
|
|
|
|
#7893 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heb je al eens iets echt belangrijks meegemaakt op forum? Ik, in de elf jaar hier, nog nooit. Behalve één keer toen ik in RL afsprak met iemand wiens forumgedrag ik bewonderde en daar verder een goede vriend aan overhield. Tot zover het door elkaar lopen van virtualiteit en realiteit |
|
|
|
|
|
|
#7894 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het maar blijven volstromen van Europa met bootvluchtelingen en anderen die nog niet sedentair geworden zijn of hun landen ontvluchten omdat ze denken dat Europa de hoorn des overvloeds is.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#7895 |
|
Banneling
|
Als dat een momentele ergernis is, dan gaat die wel snel voorbij. Als ze niet momenteel is, dan moet ik die als verantwoordelijke voor mijn eigen draad verwijderen.
|
|
|
|
|
|
#7896 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Pure chantage. + Een boot van onze marine die daar nog een handje aan meehelpt ! |
|
|
|
|
|
|
#7897 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan het feit dat ik gisterenavond voor tv in slaap ben gevallen en nu daardoor klaar wakker ben.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#7898 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7899 | |
|
Parlementslid
|
Dat mensen niet meer beseffen dat de democratie een samenlevingsvorm is waar je samenleeft met mensen waar je niet mee akkoord gaat zonder er oorlog mee te voeren.
Dat is uiteindelijk het idee. Dat andere meningen mogen en dat je mensen daar niet voor uitroeit. Dat je tot compromissen komt. Het betekent ook dat je je mening niet afschildert als enige bestaande of enige juiste. Het leven in een democratie betekent net dat je verschillende vormen van leven naast elkaar laat bestaan, niet 1 enkele tot de beste en enigste uitroepen.
Laatst gewijzigd door Nexer : 13 juni 2015 om 10:53. |
|
|
|
|
|
|
#7900 | |
|
Banneling
|
Citaat: