![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#781 |
|
Banneling
|
Reading you loud and clear my dear, maar vertrouw me nu toch maar even...
Met m'n geestesoog zie ik wel degelijk allerlei mogelijkheden voor m'n forum. Desalniettemin bedankt voor de inzichten in geconstipeerde katten. ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 22 oktober 2011 om 06:43. |
|
|
|
|
|
#782 | |
|
Banneling
|
Citaat:
kontraststoffen voor ct-scans kunnen daar de oorzaak van zijn idem voor je huidproblemen en jeuk kan verschillende dagen na de scan aanhouden Laatst gewijzigd door Knipp : 22 oktober 2011 om 07:55. |
|
|
|
|
|
|
#783 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en uw opgestapelde gifstoffen in uw lijf, zullen ondertussen al weg zijn, wat bedoel ik, ik kan mij niet inbeelden aan 38kg dat er nog één picog dioxine in uw lijf zit. Stel daarentegen in mijn obees lichaam van 110kg, zit daar zowaar 40kg vet op mijn buik en billen, dan kan ik mij levendig inbeelden aan een ppm dat er in mijnlijf 40picog dioxine zit
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 22 oktober 2011 om 08:04. |
|
|
|
|
|
|
#784 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#785 |
|
Banneling
|
Leef je nu nog?
|
|
|
|
|
|
#786 |
|
Banneling
|
Waarom? Blijkbaar geïnteresseerd...
Vraag aan Ratatosk de datum van de begafenis... Laatst gewijzigd door eno2 : 22 oktober 2011 om 10:11. |
|
|
|
|
|
#787 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#788 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bedankt voor informatie allemaal!
Gisteren een leuke dag met wat afwisseling gehad, veel en tof bezoek, even kunnen buitenkomen, ... sowieso een mentale opkikker! Lichamelijk dezelfde ervaringen als de vorige dagen... Vooral de nacht was erg. Geen oog dichtgedaan. Relatief veel pijn, opnieuw wisselend en toenemend met beweging. Een halve zee aan medicatie genomen (20mg inderal, 5mg zolpidem of hoe heet het en die sinutab dus). Amper merkbaar... Eerste rode vlekje staat nu op mijn voet en ik merk ook dat het jeukt en pijn doet. Verder nog wat "klinisch niet significante" veranderingen. Al de rest is niet meer klinisch relevant. Dokters van het weekend zijn om de één of andere reden beter, ernstiger, ... :-/ Door de week serieus genomen worden zit er niet in. Gisteren vroeg ik een pijnstiller en na een half uur wachten ben ik hem maar zelf gaan halen... mevrouw de verpleegkundige was gewoon op haar verpleegpost. De druk en pijn-klachten zaten vooral rechts alsook op kruin hoofd, bovenkant hals (stond mi ook erg opgespannen zoals eigenlijk euh de rest van mijn lichaam Bij het vooroverbuigen stijgt de druk op mijn hoofd enorm. De één geeft me inderdaad pottekes om bepaalde dingen te vangen, de ander zegt al meteen: niet klinisch relevant... Ik ken mijn lichaam nochtans echt wel en ik weet hoe het normaal reageert en is. Nog wachten op enkele testresultaten maar meer dan maag en darm kennen ze blijkbaar niet dus ... toen ze zei "bloed, maag en darm" tot dusver redelijk oké zei ik: oké dan nog spier, kraakbeen, ruggenmerg, pees, hersens, zenuwstelsel, mogelijke parasieten en schimmels te gaan en toen was de repliek dat ik dan maar naar een UZ moest gaan... Zucht... Doodmoe, maar geen verbetering dus. Ik heb echt pijn. Morgen gaan ze het eens bekijken. De dokter gisteren sprak over "dat ding in darmen eventueel ook nu aanpakken nu je er toch bent" (=opereren volgens die andere arts). Of een operatie met een niet verklaarde pijn/druk bij inademen, continu gevoel van pijn rond het middenrif en zelfs ophoesten van slijmen soms zo katholiek is? Ik weet het niet... Nu, volgens mij gaan ze dat niet eens doen en weer met een smoes afkomen.
|
|
|
|
#789 | |
|
|
Citaat:
Ik had ook het gevoel van brand ergens links thv mijn onderbuik toevallig net iets nadat die contraststof in mijn arm was ingespoten. Verbranding aanwezig of is er een zenuw gek geworden, is dan de vraag? Als je hoort dat bij bestraling (als therapie) patiënten soms een gevoel van verbranding ervaren...
|
|
|
|
|
#790 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
beschrijf eens die vlekjes
gaan ze weg of plat alsje erop duwt ? doet het pijn als je erop duwt ? jeukt het (ja) zit het gezwollen en verbetert dat geleidelijk aan na 3 dagen ? gaan ze open, en loopt er vocht uit ? zitten ze in groepjes of verspreid over het lichaam? |
|
|
|
|
|
#791 | |
|
|
Citaat:
Ik weet dat vet gifstoffen opslaat maar als je afvalt, betekent dat dan dat dat gif vrijkomt?
|
|
|
|
|
#792 | |
|
|
Citaat:
3 �* 4mm doorsnee :-/, of ze roze of rood beginnen weet ik niet. Het lijkt in ieder geval of ze helrood zijn en dan roziger en roziger worden. Op de één of andere manier laten ze een dood 'roofje" achter ter grote van een speldenprik. Dat doet nog even pijn. Die roofjes vallen ook weer af (oef oef oef). Ze zijn lichtjes verheven boven de huid. Je kan ze dus ook voelen, als je op het juiste moment voelt. Droge huid en ... was het nu seborhaïsch eczeem of psoriasis. Doorgegeven is het blijkbaar ook niet. De rest is veroudering/toeval/door de stress. Zoals alles. Vermoedelijk gaat de jeuk gepaard met de vlekjes of nog waarschijnlijker (en vreemder): met de "pre-vlekken-fase". Want het is zeker niet altijd zo dat als ik jeuk heb, ik daar vlekken zie staan. Er loopt (nooit) geen vocht uit, (oef Heel erg bedankt om erover mee na te denken.
|
|
|
|
|
#793 | |
|
|
Citaat:
Vreemd, ik heb immer gedurende mijn leven de neiging gehad om vermoedelijke ziektebeelden die ik bij andere meen te herkennen of waar ik anderen meen mee te kunnen helpen op te zoeken, maar over mijn eigen "ziektes", al zijn die vastgesteld, zoek ik bitter weinig op. Ontkenning? Hysterie en een acute conversiestoornis vermijden? Bang om iets te lezen wat ik niet wil lezen of te groot vertrouwen in de artsen en denken dat ze wel weten wat ze doen? Wie zal het zeggen? Nu ja, over de meeste ziektes roept het net ook meer vragen dan antwoorden op. Sommige artsen (ik mis die van het weekend ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 24 oktober 2011 om 13:28. |
|
|
|
|
|
|
#794 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw sinutab forte begrijp ik niet. Als je kopvalling hebt ok, maar voor uw pijn in uw nek zoals jij beschrijft is dat geen kopvalling maar een zenuw in de halswervel die geklemd zit
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 24 oktober 2011 om 13:45. |
|
|
|
|
|
|
#795 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#796 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met 4 man hebbben we dat beest vastgehouden... en geluk gehad dat er niemand ledematen of ogen is kwijtgeraakt... |
|
|
|
|
|
|
#797 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nieuwe dokter aanstellen die gewoon vragen laten stellen en foto's laten bekijken, iemand die nog niet bezoedelt is met al de overhead aan info. |
|
|
|
|
|
|
#798 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#799 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#800 |
|
Banneling
|
Funny.
Msschn is 't een secret message van je huid aan je geest en moet je dat ook meer een keer gaan doen : reizen in groep. Ga es alles lezen wat ik kan vinden over vlekjes vandaag. ... Voor pijn van het type 'als ik daar duw dan' ... snap niet dat geen van die dokters daar een verklaring kan aan geven ? Hebben ze zelf al een keer geduwd op al die plaatsen ? Laatst gewijzigd door Knipp : 24 oktober 2011 om 15:40. |
|
|
|