![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8281 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Iets met 72 druiven?
|
|
|
#8282 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kutweer , geen satellietontvangst , echt kut momenteel !!!!
kutweer , om er het vliegend diarree van te krijgen !!!! 5 minuten geleden uitgevallen !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#8283 |
|
Banneling
|
Ja amai rare bliksem. Bleef maar flietsen. En overal sirenes en pompiers.
En da ast donker is.... Al da lawaai |
|
|
|
|
|
#8284 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Is nu weer droog & ontvangst op de schotel is weer ok
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#8285 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8286 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#8287 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Voor al diegenen die in God geloven bestaat God dus inderdaad, want ze kunnen het resultaat van zijn/haar/X bestaan zien : bijv. al die stommiteiten die in zijn/haar/X naam gebeuren
|
|
|
|
#8288 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
aan mensen die denken dat hun onzichtbaar vriendje "realiteit" is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#8289 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allah is jouw realiteit, zeker?
|
|
|
#8290 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
74 zwarte kraaien, zeker?
Met fijn kippengaas voor hun bek en ogen, maar met de benen wijd open om, één na één, gevogeld te worden door een massamoordenaar van Islamitische Staat.
|
|
|
#8291 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een luide scheet van een boer in open lucht zal je niet ruiken, ook al is het een knaller. Maar owee het "luchtje"" van een "heertje" in een besloten ruimte dat niemand heeft horen ontsnappen.... Met God is het net hetzelfde.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 augustus 2015 om 19:51. |
|
|
|
|
|
|
#8292 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8293 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of dat god gek geworden is. Laatst gewijzigd door griezel : 15 augustus 2015 om 00:47. |
|
|
|
|
|
|
#8294 |
|
Banneling
|
Dat de Albert Heyn zo ver is.
Albert overspoel BE eens wat harder ! |
|
|
|
|
|
#8295 |
|
Banneling
|
En ik erger me er ook aan dat niemand een poging neemt de realiteit te omschrijven.
Is de realiteit een leugen? Een illusie? |
|
|
|
|
|
#8296 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar staat op AH Dat doet me denken aan Adolf Hitler. Ikzelf, m'n familie en onze kinderen zetten geen voet in die winkels tot ze evt �*ndere plastiek zakken geven. |
|
|
|
|
|
|
#8297 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8298 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8299 |
|
Banneling
|
Al stond Dewinter of Dewever er op.
Mijn kassa is het beste bij AH. En ik kan daar bewuster kopen omdat ze dat genoeg in aanbod hebben. AH is voor mij de betere supermarkt. Carrefour is regio gebonden. AH is overal quasi even goed. |
|
|
|
|
|
#8300 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Colruyt is de beste supermarkt en is nu quasi overal.
|
|
|
|