![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8441 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan de politiek , euh .... polizeik of poligezeik ,
Ook aan de hevige polizeikende corrosie !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#8442 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan de meeste Politici die het met rasse schreden naderende (er al zijnde) gevaar (zie aanslag Frankrijk) nog steeds niet onder ogen willen zien en het allermaal maar wegvagen als zijnde niet bestaande.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#8443 |
|
Banneling
|
Mijn walgelijk blind apengedrag dat eigenlijk al een tik moest gekregen hebben bij Charlie Hebdo.
|
|
|
|
|
|
#8444 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Na Parijs: aan de politici die het NU allemaal eens gaan uitleggen en BELOVEN er een & ander aan te doen !
Ai,ai,ai, eerst zien & d�*n geloven. |
|
|
|
|
|
#8445 |
|
Europees Commissaris
|
Ja, en er is iets veranderd. Volhouden, Peche.
|
|
|
#8446 |
|
Banneling
|
Veel hatertjes onder de Oud-Vlamingen.
|
|
|
|
|
|
#8447 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8448 |
|
Banneling
|
Tuurlijk van die echte nog met karakter ... die uw zouden durven een trap onder uw kloten zouden geven als het erop aan zou komen,
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 november 2015 om 18:07. |
|
|
|
|
|
#8449 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8450 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb volhouden gezegd. Je bent weer aan het afglijden.
|
|
|
#8451 |
|
Banneling
|
In de andere uiterste extreme bengelen? Weet je wat zoiets van me vraagt?
Zou me op termijn iets kosten dat ik niet kwijt wil. En daaraan zou ik me niet "momenteel" maar tot in de dood ergeren. |
|
|
|
|
|
#8452 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laat me eens raden. Het zou je je 'menselijkheid' kosten. Ik lees al enkele dagen mee. Je reacties vielen me op. Misschien heeft de dood van de slachtoffers toch nog zin gehad. Het heeft iemand de ogen geopend. Dacht ik. Die van jou. Niet dus. Jammer.
|
|
|
|
#8453 |
|
Banneling
|
Mijn reacties waren menselijk, maar een emotie die geen overhand mag krijgen.
Het kan veel van mij vragen en ik verwerk dikwijls teveel kort op elkaar. Als jij het vanaf mijn positie zou meemaken zou je dat wel begrijpen. Parijs heeft me diep getroffen, maar die haat mag geen impact op mijn leven hebben. Ik refereerde trouwens eerder naar mijn lief dan naar mijn menselijkheid. Mag ik u toch vragen, welke reacties spraken dan tot u? |
|
|
|
|
|
#8454 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het was in elk geval het hersenspoelingsgeval Peche niet meer. Het stemde me hoopvol. De politieke correctheid is een put waar je uit moeten weten te kruipen. Meelopen met de grootst gemene deler, het gemiddelde, is een bijzonder slecht idee. Doe dat niet, Peche.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 17 november 2015 om 22:57. |
|
|
|
|
|
|
#8455 |
|
Banneling
|
Man, ik postte vanuit mijn OCD in nuchterheid. De waanzin voorbij.
Ik maak mezelf ziek op die manier. Ideologie kan me grijpen en als ik ingeef, is het full max. De gevolgen ervan zijn immens. |
|
|
|
|
|
#8456 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik laat je verder met rust. Je bent nog bitter jong denk ik.
|
|
|
|
#8457 |
|
Banneling
|
Is moeilijk in te schatten over welke posten U het had, waarschijnlijk die tegen terrorisme? De antwoorden zijn toch voldaan? Men verhoogt de druk en zet ze het democratisch zwaard op de nek. Alles is in beeld gebracht en men zal hervormen om die klootzakken alle hel op aarde te geven. Ze hebben alle data op een presenteerblaadje en ze weten waar het manifesteert. Wat meer wil je?
|
|
|
|
|
|
#8458 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oude Vlamingen? Zijn dat de gepensioneerden?
|
|
|
#8459 |
|
Minister-President
|
Vee extremistjes onder de islamistjes.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
#8460 |
|
Minister-President
|
Ik zou daar nog niet op spuwen moest dat in brand staan.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|