![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8621 |
|
Banneling
|
Pieter Embrechts met zijn nummer "Hier in Borgerhout"
|
|
|
|
|
|
#8622 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fijne frieten hebben één groot nadeel: ze vallen gemakkelijk door de mand.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#8623 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik heb me serieus geërgerd aan "den elfde van den elfde"
alle, toch een minuut. Daarna iets zinnigs gaan doen. Wat was me dat een slecht schooltoneel zeg.
|
|
|
#8624 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
!!!! opMERKELijk !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#8625 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ergeren aan ... De Verkrachtingsepidemie door Migranten in Duitsland misschien?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#8626 |
|
Banneling
|
Mijn gelijk.
|
|
|
|
|
|
#8627 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
je dacht dat je bij de bakker languit onderuit zou gaan en een rek boterkoeken meesleuren in je val, en je kreeg gelijk ?
|
|
|
#8628 |
|
Banneling
|
Ik erger mij er aan dat ik de kerstboom moet wegdoen.
Daar stak veel werk in, en nu moet ik dat allemaal properkes opbergen in dozen. Ik heb eerder zoiets van "fuck it! ik laat hem staan tot volgend jaar!" |
|
|
|
|
|
#8629 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
|
#8630 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat zo'n date van hem na een half uur het afbolt lol Bij mij is het meer luiheid, en vooral, hij is zo mooi. Waarom zou ik hem ook wegdoen? Ik ben zo vrij hem een heel jaar te laten staan, maar wat moeten de buren wel niet denken dan he. |
|
|
|
|
|
|
#8631 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hebben uw buren last van uw kerstboom? Neen dus laten staan die handel!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
|
#8632 |
|
Banneling
|
De waanzin voorbij die mensen
Maar moet wel toegeven dat ik deze keer ook een serieus kerst-OCD had. Mijn boom ontploft van versiering, en geen grijze voskes vinden he; Alles afgezocht naar grijze/zilveren vossen maar niet gevonden |
|
|
|
|
|
#8633 |
|
Minister-President
|
Waarom wil je per sé iets dat niet te vinden is? Welk pakje uit je rugzak is daar verantwoordelijk voor?
|
|
|
|
|
#8634 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
http://www.zazzle.be/grey+fox+ornamenten?lang=nl
|
|
|
|
|
|
#8635 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8636 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.zazzle.be/de_vos_en_het_b...843572?lang=nl Laatst gewijzigd door Peche : 8 januari 2016 om 12:41. |
|
|
|
|
|
|
#8637 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8638 |
|
Banneling
|
mijnen boom is zilver en doorschijnend glas met een beetje wit.
En witte LED lichtjes, niet warm wit maar koud wit. |
|
|
|
|
|
#8639 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die van "Wij overdrijven niet" zijn nog eens boven water gekomen...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#8640 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|