![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8681 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben nu een Chinees biertje aan het veroberen. Tsingtao. De kwaliteit van de hop verbaast me. Prachtige pils. Meer dan pils, maar toch pils, dankzij echt lekkere bittere hop. Hier wat uitleg en het mysterie ontsluierd https://en.wikipedia.org/wiki/Tsingtao_Brewery Laatst gewijzigd door zonbron : 20 januari 2016 om 10:47. |
|
|
|
|
|
|
#8682 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8683 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Orval?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#8684 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8685 |
|
Banneling
|
Frederick Delaere. Ik kan die gast met zijn alienhoofd niet meer zien of horen. Is van ufo meldpunt België. Wordt in zijn aars genomen door Wim van Utrecht, überskepticus der primatensoort! Delaere staat zelfs in de Dag Allemaal, waaaw ver geschopt. 8 jaar onderzoek naar ufo's en hij heeft nog geen schotel tegengekomen in zijn zoektocht. Heeft die stront in zijn ogen ofwat?!
|
|
|
|
|
|
#8686 |
|
Banneling
|
Dubbel. Ambetante server
Laatst gewijzigd door Frank51 : 21 januari 2016 om 14:22. |
|
|
|
|
|
#8687 |
|
Banneling
|
Ohare airport ufo
Laatst gewijzigd door Frank51 : 21 januari 2016 om 14:23. |
|
|
|
|
|
#8688 |
|
Banneling
|
Bentwaters ufo case.. heeft ie nog nooit van gehoord
Laatst gewijzigd door Frank51 : 21 januari 2016 om 14:24. |
|
|
|
|
|
#8689 |
|
Banneling
|
Phoenix lights? Sorry, was de laatste dubbel.
Laatst gewijzigd door Frank51 : 21 januari 2016 om 14:26. |
|
|
|
|
|
#8690 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8691 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger me blauw aan de heksenjacht die de VRT houdt op Opel: aan TWEE auto's worden herstellingen/updates uitgevoerd en de VRT blijft daarop hameren zonder het achterste van zijn tong te laten zien. Betaald door VW of zo?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#8692 |
|
Parlementsvoorzitter
|
aan die mongool die ons bijna had overreden. als ge geen voorrang hebt moet ge vertragen, niet: claxonneren en gas geven
![]()
|
|
|
#8693 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan mezelf, na een Aha-Erlebnis over het moment waar het fout is beginnen lopen met mijn leven.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 26 januari 2016 om 13:07. |
|
|
|
|
|
#8694 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan demonen: hij beweert dat ik in "een grot" woon.
|
|
|
|
|
|
#8695 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8696 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij mij was dat bij de geboorte.
|
|
|
|
|
#8697 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij mij toen ik mij ging inschrijven voor eerste kan: de studiebegeleider bekeek mijn punten en vroeg of ik met mijn resultaten voor wiskunde niet beter economie ging studeren. Ik had beter geluisterd.
|
|
|
|
|
#8698 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8699 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#8700 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, ik heb u nog aangeraden van economie te gaan volgen.
|
|
|