![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8721 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor hamburgers?!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 1 februari 2016 om 16:49. |
|
|
|
|
|
#8722 |
|
Banneling
|
Ik bak da altijd op een zacht vuurtje, maar schroei ze wel eerst ff toe.
|
|
|
|
|
|
#8723 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat gebeurde deze morgen met een chartervliegtuig. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8724 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#8725 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet niet wat mij het meest ergert: de website http://extranetto.be/ of het feit dat er mensen zijn die die zever ernstig nemen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#8726 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is nog niet de helft van wat hier dagdagelijks wordt ingeschreven.... |
|
|
|
|
|
|
#8727 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8728 |
|
Banneling
|
Ik erger mij soms aan mij verheven ego. Enfin, meer aan het feit hoe mijn omgeving daarop ageert.
|
|
|
|
|
|
#8729 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8730 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vervloekte griep, auwwww
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#8731 | |
|
Banneling
|
[quote=Frank51;7970245]Frederick Delaere. Ik kan die gast met zijn alienhoofd niet meer zien of horen. Is van ufo meldpunt België. Wordt in zijn aars genomen door Wim van Utrecht, überskepticus der primatensoort! Delaere staat zelfs in de Dag Allemaal, waaaw ver geschopt. 8 jaar onderzoek naar ufo's en hij heeft nog geen schotel tegengekomen in zijn zoektocht.
Citaat:
Altijd zijn het " waarschijnlijk satellieten " of vliegtuigen of trailers ...meer is er niet.... |
|
|
|
|
|
|
#8732 |
|
Banneling
|
Toestromende karmaballen. Bug hate it a lot.
|
|
|
|
|
|
#8733 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Bad gateway 502" terwijl ik iets in Demonen zijn ambtenarendump probeer te posten. 't Is een complot, zeg ik U!
|
|
|
|
|
#8734 |
|
Staatssecretaris
|
Ik erger mij aan mensen die niets hebben , rond rijden in afgedankte auto's zonder verzekering , stelen, drugs verkopen aan minderjarigen.
Als die dan gesnapt worden : opschorting van straf boete van luttige 500 euro opleiding krijgen enz... Als je eigendom hebt en goede job kan het zijn dat je bij 3 pinten bier rijverbod hebt van 3 maanden een boete van paar duizend euro . Soms denk ik , laat een baard groeien ,steek mijn id weg en vraag asiel aan en als ik goesting heb p..p ik nog een paar onwillige wijven. Krijg beter eten in bak dan in tenten en nadien een gratis retour reisje naar Bagdad om te herbronnen. mss; iets voor in de zomermaanden. Laatst gewijzigd door Deo : 4 februari 2016 om 11:59. |
|
|
|
|
|
#8735 |
|
Staatssecretaris
|
Den Huts van Katoennatie met zijn miljoenen GSC jaarlijks wilt iets terug doen door 8 miljoen te geven aan cultuur.
Belastingen betalen of aan cultuur doen is toch wel een weldoener die Huts. Had beter die 8 miljoen aan DNB gegeven ,zodat mensen minder Tureltaks moeten betalen van zijn GSC afroming. |
|
|
|
|
|
#8736 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij aan mensen die allerhande zaken beweren over politie- en strafprocedures zonder er zelf maar het minste besef van te hebben en die er dan maar de jaren dertig bijsleuren om hun gebrek aan kennis te compenseren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 4 februari 2016 om 13:38. |
|
|
|
|
|
#8737 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien moet je maar naar het Flairforum verhuizen, dan erger je je wat minder.
|
|
|
|
|
#8738 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dacht al dat jij je aangesproken zou voelen.
|
|
|
|
|
#8739 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zulke verrassing was dat niet natuurlijk, je sprak me aan.
|
|
|
|
|
#8740 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|