![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#901 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
neen, niet uw voeten.
het kan niet allem�*�*l rond u draaien eenow
|
|
|
#902 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
uw tong zit toch duidelijk bij een vriendin haar camera
|
|
|
|
|
|
#903 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#904 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hier, voor jou. de 300mg's zijn ook geschikt voor reuzentrollen:
|
|
|
#905 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Britney Spears.
|
|
|
|
|
|
#906 |
|
Minister-President
|
Wacht op de film. Die zou beter zijn.
|
|
|
#907 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#908 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#909 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu ja, ook zonder dat gelik sterft ge binnenkort wel een natuurlijke dood aan zure oprispingen. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 20:25. |
|
|
|
|
|
|
#910 |
|
Banneling
|
Stap de tussenafstand zelf af
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 20:23. |
|
|
|
|
|
#911 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#912 |
|
|
Momenteel thuis maar het gestook van de buren... Mijn lymfeklier rechts in mijn hals is bijna zo groot als een ei, ook vocht uit mijn oren 's nachts
Gisteren uit miserie naar mijn homeopaat geweest die me zou beter maken. Hij flapte er toen ik het gestook en de luchtvervuiling aanhaalde zonder nadenken uit "goh, ge moest eens weten hoeveel kankers er rond Genk-Zuid voorkomen!!". "Waar denk je dat ik woon?" reageren is ook slim zeker? Tja, die serenase indertijd, dat was zowat het midden tussen een anxiolytica en slaapmiddel als ik die bijsluiter mocht geloven. Nog nooit zo slecht en ... nu ik er bij nadenk ook angstig over vanalles Nu het punt is, dat ik reëel wel wat dingen heb om "schrik van te hebben" of misschien zelfs om depri over te zijn. Al een geluk dat ik niet kapot te krijgen ben. Toch nog niet.
|
|
|
|
#913 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#914 |
|
Banneling
|
Ik heb ook een onredellijke angst voor Eigenzinnig als Forumbully 3, naast dat ik me er aan erger.
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 oktober 2011 om 11:22. |
|
|
|
|
|
#915 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#916 |
|
Banneling
|
We hebben allemaal pre-kanker
|
|
|
|
|
|
#917 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
er loopt etter uit uw oor en er is geneen dokter die zo'n oordruppelke gelijk panotile geeft ? Dat is toch een diagnose van 1minuut... Dan uw angsten, je woont in de kliniek, en er is geneen die u een sipralexa of een trazolan voorschrijft ? DUs je mag daar 10dagen in een kliniek liggen voor magerzucht, ze scannen u van top tot teen op kankers en andere problemen, maar geneen die u een antidepressivum voorschrijft ??? Niet dat je dat moet pakken van mij, want uiteindelijk verdien ik er hier niets aan op afstand, maar kom zeg Groentje ofwel out jij u anders op het forum dan je werkelijk bent, zodat de dokters u volledig mismanagen, ofwel zit je die dokters teoverstelpen met medische vragen dat ze volledig de diagnose kwijt geraken, maar anders dat klopt toch niet hoor. |
|
|
|
|
|
|
#918 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#919 |
|
Europees Commissaris
|
not bad at all
|
|
|
|
|
|
#920 | |
|
|
Citaat:
In mijn bloed allicht. Maar de waarden waren wat verstoord, enkel was het niet klinisch relevant volgens hun. De dermato heeft me van enkele meters afstand bekeken en blijkbaar is de diagnose toch psoriasis. Dat heb ik kunnen afleiden uit het voorgeschreven product, wat niet mag genomen worden bij verstoorde calciumspiegels en dat had ik de vorige keer. ![]() Probleem is dat ik dus allemaal klachten heb, maar drievierde is subjectief natuurlijk. Zo gaat dat wel eens bij medische klachten. En omdat er niks te zien is op de onderzoeken die zij dachten (maag, schildklier, ...) werden die allemaal als psychosomatisch bestempeld. Daarenboven hadden ze een reeks veronderstellingen over me die niemand kon ontkrachten. Mijn eigen stem woog daarbij zeker niet zwaar genoeg gezien ik een psychiatrische patiënt was met multipele klachten die allemaal of "toevallig", of door "veroudering" of psychosomatisch waren. Mijn gedrag en aandrang naar een grondige zoektocht omdat ik vrees voor impact van milieuvervuiling op mijn lichaam hielpen daar zeker niet bij. Dat besef ik ook. Maarja je ligt als jong mens in een ziekenhuis, met een zekere vrees voor de testen want er moest toch maar eens ... Plus met het gevoel dat je je tijd zo hard aan het verspillen bent. Of dat ze niet kijken op de juiste plaatsen... Een screening op de aanwezigheid van vervuilde stoffen wou men niet doen.
|
|
|