Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2011, 14:22   #901
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Voeten mijn voeten
neen, niet uw voeten.
het kan niet allem�*�*l rond u draaien eenow
Oud 26 oktober 2011, 14:23   #902
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
en dat voor twee paar voeten.
uw tong zit toch duidelijk bij een vriendin haar camera
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2011, 14:25   #903
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
neen, niet uw voeten.
het kan niet allem�*�*l rond u draaien eenow
Ik bedoelde niet MIJN voeten, ik bedoelde een zure oprisping over jouw tong.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2011, 14:30   #904
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde niet MIJN voeten, ik bedoelde een zure oprisping over jouw tong.
hier, voor jou. de 300mg's zijn ook geschikt voor reuzentrollen:
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 26 oktober 2011, 14:32   #905
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Britney Spears.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2011, 15:06   #906
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...Dat ik er niet in slaag te beginnen aan Windows 7, 1000 blz
Wacht op de film. Die zou beter zijn.
Oud 26 oktober 2011, 15:12   #907
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor hem gaat ge al een stapje verder moeten gaan:

Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2011, 20:14   #908
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Britney Spears.
Leeft die nog?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2011, 20:21   #909
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Lik ze zelf op

Nu ja, ook zonder dat gelik sterft ge binnenkort wel een natuurlijke dood aan zure oprispingen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 20:25.
Oud 26 oktober 2011, 20:23   #910
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Voor hem gaat ge al een stapje verder moeten gaan:

Stap de tussenafstand zelf af

Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 20:23.
Oud 27 oktober 2011, 06:42   #911
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Neen, IG, en de arts, al kent hij mij en mijn familie al jaren gaat werkelijk weer voor psychosomatisch dus. Psychiater is al gepasseerd en hij begon al met "hypochondrie". :silly:

Had ik maar bij het eerste symptoompje naar de huisarts gerend... nu ja, de huisarts heeft lang geleden dus al vastgesteld dat mijn trommelvlies naar de verkeerde kant staat... (toch die druk dus? )
Heeft men al anti-depressiva geprobeerd ?..héél uw betoog straalt inderdaad een 'onredelijke angst' uit...daar hoef je niet beschaamd voor te zijn dat is een aandoening gelijk een ander..ik kan het weten..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 11:20   #912
Groentje-18

Standaard

Momenteel thuis maar het gestook van de buren... Mijn lymfeklier rechts in mijn hals is bijna zo groot als een ei, ook vocht uit mijn oren 's nachts (ieuw, excuseer voor de smeuïge details weeral) en keelpijn. Enfin dat is eigenlijk hetgeen waar ik altijd al last van had wanneer de lucht hier duidelijk vrij van deeltjes was.

Gisteren uit miserie naar mijn homeopaat geweest die me zou beter maken. Hij flapte er toen ik het gestook en de luchtvervuiling aanhaalde zonder nadenken uit "goh, ge moest eens weten hoeveel kankers er rond Genk-Zuid voorkomen!!". "Waar denk je dat ik woon?" reageren is ook slim zeker?

Tja, die serenase indertijd, dat was zowat het midden tussen een anxiolytica en slaapmiddel als ik die bijsluiter mocht geloven. Nog nooit zo slecht en ... nu ik er bij nadenk ook angstig over vanalles door een slaapmiddel gevoeld.

Nu het punt is, dat ik reëel wel wat dingen heb om "schrik van te hebben" of misschien zelfs om depri over te zijn. Al een geluk dat ik niet kapot te krijgen ben. Toch nog niet.
Oud 27 oktober 2011, 11:21   #913
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Stap de tussenafstand zelf af
Of stap het helemaal af
Oud 27 oktober 2011, 11:22   #914
eno2
Banneling

Standaard

Ik heb ook een onredellijke angst voor Eigenzinnig als Forumbully 3, naast dat ik me er aan erger.

Laatst gewijzigd door eno2 : 27 oktober 2011 om 11:22.
Oud 27 oktober 2011, 12:06   #915
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Momenteel thuis maar het gestook van de buren... Mijn lymfeklier rechts in mijn hals is bijna zo groot als een ei, ook vocht uit mijn oren 's nachts (ieuw, excuseer voor de smeuïge details weeral) en keelpijn. Enfin dat is eigenlijk hetgeen waar ik altijd al last van had wanneer de lucht hier duidelijk vrij van deeltjes was.

Gisteren uit miserie naar mijn homeopaat geweest die me zou beter maken. Hij flapte er toen ik het gestook en de luchtvervuiling aanhaalde zonder nadenken uit "goh, ge moest eens weten hoeveel kankers er rond Genk-Zuid voorkomen!!". "Waar denk je dat ik woon?" reageren is ook slim zeker?

Tja, die serenase indertijd, dat was zowat het midden tussen een anxiolytica en slaapmiddel als ik die bijsluiter mocht geloven. Nog nooit zo slecht en ... nu ik er bij nadenk ook angstig over vanalles door een slaapmiddel gevoeld.

Nu het punt is, dat ik reëel wel wat dingen heb om "schrik van te hebben" of misschien zelfs om depri over te zijn. Al een geluk dat ik niet kapot te krijgen ben. Toch nog niet.
Als je kanker had, dan hadden ze dat toch wel al gezien?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 12:10   #916
eno2
Banneling

Standaard

We hebben allemaal pre-kanker
Oud 27 oktober 2011, 12:33   #917
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat versta ik nu niet

er loopt etter uit uw oor en er is geneen dokter die zo'n oordruppelke gelijk panotile geeft ? Dat is toch een diagnose van 1minuut...

Dan uw angsten, je woont in de kliniek, en er is geneen die u een sipralexa of een trazolan voorschrijft ? DUs je mag daar 10dagen in een kliniek liggen voor magerzucht, ze scannen u van top tot teen op kankers en andere problemen, maar geneen die u een antidepressivum voorschrijft ???

Niet dat je dat moet pakken van mij, want uiteindelijk verdien ik er hier niets aan op afstand, maar kom zeg Groentje ofwel out jij u anders op het forum dan je werkelijk bent, zodat de dokters u volledig mismanagen, ofwel zit je die dokters teoverstelpen met medische vragen dat ze volledig de diagnose kwijt geraken, maar anders dat klopt toch niet hoor.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 12:42   #918
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dat versta ik nu niet

er loopt etter uit uw oor en er is geneen dokter die zo'n oordruppelke gelijk panotile geeft ? Dat is toch een diagnose van 1minuut...

Dan uw angsten, je woont in de kliniek, en er is geneen die u een sipralexa of een trazolan voorschrijft ? DUs je mag daar 10dagen in een kliniek liggen voor magerzucht, ze scannen u van top tot teen op kankers en andere problemen, maar geneen die u een antidepressivum voorschrijft ???

Niet dat je dat moet pakken van mij, want uiteindelijk verdien ik er hier niets aan op afstand, maar kom zeg Groentje ofwel out jij u anders op het forum dan je werkelijk bent, zodat de dokters u volledig mismanagen, ofwel zit je die dokters teoverstelpen met medische vragen dat ze volledig de diagnose kwijt geraken, maar anders dat klopt toch niet hoor.
trazolan is idd een wondermiddel.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 13:08   #919
Pol Dolf
Europees Commissaris

Pol Dolf's schermafbeelding

Standaard

not bad at all
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2011, 13:15   #920
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Als je kanker had, dan hadden ze dat toch wel al gezien?
Dat denk ik ook.

In mijn bloed allicht. Maar de waarden waren wat verstoord, enkel was het niet klinisch relevant volgens hun.

De dermato heeft me van enkele meters afstand bekeken en blijkbaar is de diagnose toch psoriasis. Dat heb ik kunnen afleiden uit het voorgeschreven product, wat niet mag genomen worden bij verstoorde calciumspiegels en dat had ik de vorige keer.

Probleem is dat ik dus allemaal klachten heb, maar drievierde is subjectief natuurlijk. Zo gaat dat wel eens bij medische klachten. En omdat er niks te zien is op de onderzoeken die zij dachten (maag, schildklier, ...) werden die allemaal als psychosomatisch bestempeld.
Daarenboven hadden ze een reeks veronderstellingen over me die niemand kon ontkrachten. Mijn eigen stem woog daarbij zeker niet zwaar genoeg gezien ik een psychiatrische patiënt was met multipele klachten die allemaal of "toevallig", of door "veroudering" of psychosomatisch waren.
Mijn gedrag en aandrang naar een grondige zoektocht omdat ik vrees voor impact van milieuvervuiling op mijn lichaam hielpen daar zeker niet bij.
Dat besef ik ook. Maarja je ligt als jong mens in een ziekenhuis, met een zekere vrees voor de testen want er moest toch maar eens ... Plus met het gevoel dat je je tijd zo hard aan het verspillen bent. Of dat ze niet kijken op de juiste plaatsen... Een screening op de aanwezigheid van vervuilde stoffen wou men niet doen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be