![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9561 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
|
|
|
|
|
#9562 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#9563 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Destijds op het breedband telenet forum geregeld uw schrijven gelezen , en jij bent nog steeds dezelfde als toen !! Geen enkel schrijven alhier komt overeen met andere nick !! Er zitten hier nog enkele oudgediende van dat zita forum Ook zo ik , en net zoals toen , ik ben blijvend prettig gestoord Ik heb daar toen in september 2001 een account aangemaakt , toen was het nog een agoraforum , check web archive
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#9564 |
|
Banneling
|
Ik erger mij aan verrassingen.
|
|
|
|
|
|
#9565 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verrassing of verassing.
De éne verrassing lijkt mij al ietsje leuker dan de andere. Ik erger mij vandaag (op huidig ogenblik) nog aan niets maar daar kan verandering in komen de volgende uren, geen idee van ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#9566 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Daar komen verwachtingen bij kijken. Verwachtingen beperken mij te bewegen. Ik erger mij aan mezelf en mijn verschillende percepties. Wat gisteren "ok" was is belange niet ok vandaag. |
|
|
|
|
|
|
#9567 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9568 |
|
Banneling
|
Doe me dat verdorie niet aan.
Dan kan ik mijn dosis anti depresiva aanzienlijk verhogen. |
|
|
|
|
|
#9569 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9570 |
|
Banneling
|
Zeg mij wat, van vulkaanuitbarsting naar een scheetje van een champagnefles.
Maar ik toch moet nog bijna iedere dag lossen. Het is een gewoonte daar vanaf te zijn. |
|
|
|
|
|
#9571 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 18 april 2016 om 10:54. |
|
|
|
|
|
|
#9572 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk niet dat er nog een kleine van komt. Dat zou mijn equilibrium verstoren. (ik ben op een morgen opgestaan met dat woord in gedachten, vraag me niet waar het vandaan komt) |
|
|
|
|
|
|
#9573 | |
|
Banneling
|
Citaat:
stel dat ge bvb met de woorden 'perequatie van de remuneratie' waart opgestaan ... |
|
|
|
|
|
|
#9574 |
|
Banneling
|
't Voornaamste is altijd dat de druk er af is. Anders kunt ge wel eens iets voorhebben.
Dat zijn wel wijze woorden nochtans. Maar ik blijf het raar vinden, ik stond op en zeg tegen mezelf "ik moet een woord opschrijven, "equilibrium". Alsof ik geleid word door mijn onderbewustzijn, en het is slimmer dan mijn bewustzijn ontwikkeld. To become one is a quest on its own. |
|
|
|
|
|
#9575 | |
|
Banneling
|
Citaat:
onbewustzijn slimmer is volgens mij beter dan omgekeerd ps en ik weet dat ik t beter niet zou vragen maar ... iets voorhebben ? Laatst gewijzigd door Anna List : 18 april 2016 om 13:04. |
|
|
|
|
|
|
#9576 |
|
Banneling
|
Waarom beter?
Volgens mij is het een kwestie van bewustzijn, ons brein is tot veel in staat maar wij "dwingen" het er niet altijd toe. Doordat ik mij in het verleden niet bepaald gedwongen heb is mijn onderbewustzijn nu slimmer dan ik. En veel slimmer, wanneer ik mezelf in de dubbelzinnigheid tegenkom kan ik mezelf wel geniaal vinden. Als ik daar via bepaalde technieken bewuster van kan worden, ben ik mezelf dat dan niet verplicht te doen? |
|
|
|
|
|
#9577 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik denk dat onderbewust slimmer gelukkig maakt, immers van bewust minder slim dan onderbewust te zijn ... zou je niet gelukkig worden toch ? al lijken de meeste mensen best gelukkig met hun eigen intellect, je hoort zelden mensen klagen over hun eigen gebrek aan intelligentie toch. eerder vindt iedereen zichzelf wel een beetje hoogintelligent. |
|
|
|
|
|
|
#9578 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9579 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9580 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk ook dat je gek kan worden wanneer je je onderbewustzijn de vrije loop zou laten gaan. Maar dan opnieuw, als ik dat subtiel kan openbreken wie weet wat vloeit daar allemaal uit? Als er een genie in schuilt, moet ik die dan niet oproepen mij te verbeteren? |
|
|
|
|