![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9721 |
|
Banneling
|
Niet alleen een bekrompen gezichtspunt, het is volkomen invalid (invalide) . Never better said ahum.
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 april 2016 om 21:32. |
|
|
|
|
|
#9722 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9723 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bovendien heb ik 18 maanden van mijn leven gratis weggeschonken voor de verdediging van het vaderland. Geen van mijn detractoren kan zich daarop beroepen. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 april 2016 om 21:30. |
|
|
|
|
|
|
#9724 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9725 |
|
Banneling
|
Dan moet je weten dat ik de enige kostwinner was in het arme gezin, maar wel opgeëist voor gratis diensten aan het vaderland.
Mijn twee oudste neven, telgen van een meubelfabrikant met een riante villa, werden vrijgesteld van legerdienst. Wegens kroostrijk gezin... Mijn schoonbroer B.Ir werd vrijgesteld van legerdienst omdat hij zich ging verrijken als "manager " in de Zuid Afrikaanse mijnen waar de uit hun thuislanden ontheemde zwarten in slavernijcondities onder apartheidsvoorwaarden uitgebuit werden. Dat heette toen : ontwikkelingswerk". Wie kan, profiteert, de best geplaatsten het meest... |
|
|
|
|
|
#9726 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
die legerdienst is een dikke merde indeed ....... !!!
|
|
|
|
|
|
#9727 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
is idd knap van je dat je dat hebt volbracht ... ben er zeker van dat de meeste van die profiteurbashers hier er alles aan gedaan hebben om hun dienst te ontlopen, want zo kennen we ze wel: veel kritiek op een ander maar zelf allesbehalve een voorbeeld, yep!
|
|
|
|
|
|
#9728 |
|
Banneling
|
In mijn militair zakboekje stond de vermelding : "Niet zeer goed".
Het had moeten zijn "Niet zeer goed in dikke merde" Laatst gewijzigd door eno2 : 30 april 2016 om 21:46. |
|
|
|
|
|
#9729 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#9730 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De moord op Puccini in de Voice van Vlaanderen: die Leen zong "Nessun Dorma" vals, schreeuwerig en zonder emotie maar ze is toch door naar de volgende ronde.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 30 april 2016 om 22:02. |
|
|
|
|
|
#9731 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#9732 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vrijwilligde voor de para's KRO maar werd bij de testen in Everberg niet weerhouden |
|
|
|
|
|
|
#9733 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het leger is geen lachertje ... wees blij dat je er aan ontsnapt bent Libro ....
|
|
|
|
|
|
#9734 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#9735 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9736 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#9737 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan links uitschot dat de partijdag van de AfD met ijzeren staven wou uiteenmeppen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#9738 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9739 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9740 |
|
Banneling
|
Denk wat je wilt, er verschijnt iedere maand een veelvoud van jouw uitkering op mijn rekening. Als ik dat kan door veel te lanterfanten, zegt dat meer over jou dan over mij....
|
|
|
|