![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9941 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan het feit dat de Belgische staat 1000 € per dag moet betalen aan 17 gevangenen. Met mijn belastingsgeld!
Goed, de gevangenen hebben het moeilijk door de staking van de cipiers. Maar geef ze dan een leefloon voor de periode dat dat duurt. Als ze zich gedragen hadden, waren ze niet in het gevang terechtgekomen en waren ze geen slachtoffer van die stomme staking! Zie, zoiets maakt mij heel kwaad
|
|
|
#9942 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben net een artikel in De Tijd aan het lezen over een nieuwe lijst van formulieren van IS-strijders. Dit citaat springt in het oog:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 14 mei 2016 om 10:48. |
|
|
|
|
|
|
#9943 |
|
Europees Commissaris
|
De zure geur die je in de wc-pot achterlaat na een nachtje drinken.
|
|
|
#9944 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik dacht dat jij zo'n redelijke was.
|
|
|
|
|
#9945 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9946 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#9947 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga geen inventaris maken van al wat er hier foutloopt-dat weet iedereen onderhand wel. Ik wil alleen mijn land, mijn geld, mijn vrijheid, mijn toekomst en die van mijn kinderen terug. Wat nu, dames en heren politici?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#9948 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
de neergang van msn-messenger
ik weet dat ik er laat mee afkom, maar ik mis die messenger
|
|
|
#9949 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9950 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#9951 |
|
Banneling
|
Mijn eigen onkunde.
Maar het is leefbaar. |
|
|
|
|
|
#9952 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gelukkig maar want je draagt ze waarschijnlijk levenslang mee.
|
|
|
|
#9953 |
|
Banneling
|
hardy har hoor Staaf.
Weet je waar de grootste fout ligt? Sedert mijn puberteit heb ik mijn "kennis" op verkeerde zaken toegepast. Ik werd naar een tunnelvisie gezogen en werd blind voor mezelf. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, en ik ontwikkel wijzer iedere dag |
|
|
|
|
|
#9955 |
|
Banneling
|
Ja, maar dat is mij niet geleerd. Mij hebben ze het afgeleerd en nu heb ik niets van mijn kwaliteiten op overschot.
"Dat moet zo, sus moet zo en dat mag niet, GE MOET dit doen ge MOET dat doen...." Ik ben ergens naartoe geleid dat mij vandaag misleid. Het is een strijd van jewelste en ik denk niet dat ik krachtig genoeg ontwikkeld ben deze beperkingen te converteren naar iets goed. |
|
|
|
|
|
#9956 |
|
Banneling
|
Tenzij ik weer doe wat een ander wilt, en niet wat ik wil.
|
|
|
|
|
|
#9957 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ondernemen dus, vlieg er maar in. U bent er klaar voor. |
|
|
|
|
|
|
#9959 |
|
Banneling
|
Wat moet ik dan doen?
Grote woorden? Ik vind ze maar alledaags. In wat moet ik ondernemen? Iedere stap vooruit is ene achteruit. Daarom dat ik hoe langer hoe minder doe. Maar het puntje op de i zal ik ongetwijfeld nog leveren. Het laatste woord is mij gegeven. |
|
|
|
|
|
#9960 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|