![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9981 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ZcOqMUt2scs |
|
|
|
|
|
|
#9982 |
|
Banneling
|
Ik laat mijn demon los en daarbij zal het gezegd zijn.
Ik hoef geen mensenliefde. Mensen zijn gek. Ik ook maar ik heb het door. |
|
|
|
|
|
#9983 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U stelt een doelstelling en gaat ervoor of U blijft zitten, zonder klachten uiteraard. Zelfs wat kabbelend water beweegt meer dan U. https://www.youtube.com/watch?v=YyMFMPjTPgQ Laatst gewijzigd door zonbron : 16 mei 2016 om 13:09. |
|
|
|
|
|
|
#9984 |
|
Banneling
|
Ik heb een doel hoor. Het puntje op de i zetten.
En ik beweeg daarin sneller dan je denkt. Voor de rest doe ik beter zo weinig mogelijk ... Tis toch "fout" anders |
|
|
|
|
|
#9985 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Luister goed. https://www.youtube.com/watch?v=UD-24X0EeIU Laatst gewijzigd door zonbron : 16 mei 2016 om 13:11. |
|
|
|
|
|
|
#9986 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Welkom in de chatroom van : politics.be
|
|
|
|
|
|
#9987 |
|
Banneling
|
Niets voor mij.
Zelfs muziek raakt me amper vandaag. |
|
|
|
|
|
#9988 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door zonbron : 16 mei 2016 om 13:24. |
|
|
|
|
|
#9989 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9990 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9991 |
|
Banneling
|
Maar het is echt zo dat quasi iedereen verwachtingen aan liefde breit.
Door mijn boek te schrijven daagt het mij dat ik niet "voldeed aan de verwachtingen". In plaats van er een uitdaging in te zien, werd het een probleem gekroond en naar de hoek gedrumd. Ik voldeed niet aan wat ze verwacht hadden, aan het plaatje dat ze afgetekend hadden. Door mijn partner werd ik me bewust van hoe ik in hetzelfde patroon vervallen was. Problemen zien en geen uitdaging. Door dat patroon te breken is er een nieuwe verstandshouding ontstaan waarin ik op "handen word gedragen". Ik liet mijn "moeten" varen en probeerde vanuit de onvoorwaardelijke liefde zonder verwachtingen. De hele ervaring veranderde. Als je mijn leven zou terugspoelen naar een jaar geleden zou je pas zien hoeveel er al veranderd is. Liefde glijdt in een heel ander perspectief dan voorheen. Ik denk daar een vertekend beeld van meegekregen te hebben. Voor mijn ontwaken was ik te blind dat door te hebben. Ik was gevangen in een ideologie die mij naar een tunnelvisie leidde. Van alle strijden die ik leverde, is de moeilijkste strijd mijn nurture. Jong geleerd, oud gedaan.... En als kind oriënteer je je op je omgeving om de realiteit te plaatsen. Daarop bouw je om de wereld te verkennen. Onbewust absorbeer je veel meer dan je denkt. Maar het is niet omdat je iets onbewust absorbeert het je niet vormt. Het vormt je misschien meer dan datgene je bewust kan absorberen. Dat kan je tenminste nog relativeren of wegdenken. |
|
|
|
|
|
#9992 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9993 |
|
Banneling
|
En laat geweten zijn, bepaalde kinderen hebben leiderschap door voorbeeld nodig. Niet via ellenlange discussies waar ze halverwege de concentratie al verloren zijn.
Woorden zijn aan veel kinderen versleten, lead by example! |
|
|
|
|
|
#9994 |
|
Banneling
|
Ik ben zzzziiiiieee--aatsssjooeee--eekkkkk
|
|
|
|
|
|
#9995 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#9996 |
|
Banneling
|
Aan een gekke betweterige vroedvrouw 'mama Italia'. Wat een shit probeert die te verkopen, zeg, da's nog erger dan die vlaamse vrouwen die u hun leerboekske proberen op te dringen of racistische dokters die verder alleen maar anticonceptie willen voorschrijven.
Gelukkig zijn 't mijn laatste uren hier! ![]() |
|
|
|
|
|
#9997 |
|
|
Aan mijn vriendin die me wou verrassen en mijn nieuwe auto gewassen heeft met spons en emmer zonder eerst het vuil te verwijderen met tuinslang of hogedrukreiniger. Argh.
|
|
|
|
|
|
#9998 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#9999 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#10000 | |
|
|
Citaat:
Ik zal ff de sluier oplichten voor u, als je een auto kuist met spons, zeep en water in een emmer, zonder eerst het stof en het zand te verwijderen met een tuinslang of hogedrukreiniger dan ben je je wagen min of meer aan het zandstralen. Ik begrijp dat dat voor uwe oude fiets geen kwaad kan maar met een nieuwe wagen zit dat net iets anders! Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 mei 2016 om 14:17. |
|
|
|
|