![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#10081 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maak u gewoon niet druk over kleinigheden en neem nooit afscheid van je geliefden zonder dat je een ruzie hebt bijgelegd, dan kan je zonder schuldgevoel plots doodvallen. Ik heb ooit een week rondgelopen met het idee dat ik binnen het jaar dood (en mijn kinderen wezen) zou kunnen zijn: daar is niets moois aan.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#10082 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is idd afgrijselijk, ik heb het ook meegemaakt (met m'n vader), hij wou nog euthanasie laten plegen, alles was al gereed maar enkele dagen ervoor is ie vanzelf heengegaan in de meest afschuwelijke pijnen
|
|
|
|
|
|
#10083 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ops dbbl
Laatst gewijzigd door bembem : 2 juni 2016 om 10:30. |
|
|
|
|
|
#10084 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#10085 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier ook een soort van angst -> zit met een moedervlek op m'n gezicht die ik zou moeten laten nakijken omdat ie de afgelopen tijd groter aan het worden is, ook heb ik er vorig jaar aan zitten prutsen (tijdens het uitduwen van puisten + ook op m'n rug, yep niet slim, ik was daar beter van af gebleven, i know) ... |
|
|
|
|
|
|
#10086 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10087 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#10088 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger me er aan dat Djziezes Kraaist, die over water kan wandelen, de de recent overstroomde gebieden bezocht zonder een paar wonderen verricht te hebben.
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#10089 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In dat geval: mijn oprechte felicitaties.
Tandems forumdood is niet 'umsonst' geweest.
|
|
|
|
#10090 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
² !!!!
|
|
|
|
|
#10091 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Smos? met veel mayo?
Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 juni 2016 om 11:47. |
|
|
|
|
|
#10092 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, laat maar zitten, daar valt niks meer aan te helpen, gij zijt al voorbij dat stadium.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#10093 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#10094 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn vader zaliger had kanker, hij had ook nog hoop op stabilisatie (geen genezing mogelijk), hij bleef positief denken. Maar afscheid heeft hij niet kunnen nemen: hij heeft een plotse hersenberoerte gehad en van de ene op de andere minuut had hij geen enkel besef meer. Hij kon niet meer praten en heeft nog 10 dagen geleefd als een plant. Zelfs mij herkende hij niet meer, noch mijn moeder waarmee hij 50j getrouwd was. Ik vind jouw uitspraak wel grof: "je hebt nog tijd om afscheid te nemen"... |
|
|
|
|
|
|
#10095 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10096 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik bedoelde het niet grof. Ik heb kanker anders ervaren. Als een aftakelend proces waarin je het einde steeds dichter ziet komen. In de moderne tijden plegen mensen euthanasie en komt de familie nog eerst eens samen. Niet iedereen heeft dat voorrecht, en ik betreur dat. Ik sprak algemeen, na de diagnose terminale kanker. Dan volgt het afscheid nemen van dierbaren. |
|
|
|
|
|
|
#10097 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ik gisteren te horen kreeg dat ik terminaal ben, heb ik dan vandaag niet de tijd afscheid te nemen? Ik sterf liever aan kanker dan aan een autoaccident. Met kanker krijg ik nog tijd afscheid te nemen. |
|
|
|
|
|
|
#10098 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb dat ook zo gedaan bij eentje. Maar wat ik wel merk is dat de dood gevoelig ligt bij mensen. Als je iets heilzaam uit een slechte situatie wenst te halen kunnen mensen dat niet begrijpen. Maar is het geen kwestie van perceptie? Ik kon evengoed gisteren al dood zijn, maar nu heb ik "alle" tijd ... In principe is dit maar een momentopname, we gaan allemaal dood. Maar het is pas als de dood nadert de zaken in perspectief glijden. Als je die tijd nog hebt, ook al is het maar enkele weken, dan moet je daar dankbaar voor zijn. Het zijn tenslotte je laatste momenten. |
|
|
|
|
|
|
#10099 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is random en divers, gaat alle kanten op. Als je weet dat je nog maar een jaar te leven hebt, is die periode heel anders dan dat je jezelf onschendbaar acht en het voor vanzelfsprekend neemt. Want dat is het dus niet. |
|
|
|
|
|
|
#10100 |
|
Banneling
|
|
|