![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#10421 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die pissen aldaar ter plaatse in hun schijtbroek !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#10422 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze zouden er andere kunnen omlullen , dus een TE groot risico !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#10423 |
|
Banneling
|
Dit forum heeft echt een therapeutische werking....
|
|
|
|
|
|
#10424 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#10425 |
|
Europees Commissaris
|
Even terugblikken. Bestaan er eigenlijk nog mensen die je NIET om geld vragen?
Mijn ervaring is van niet.
|
|
|
#10426 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik dacht dat Nice het onderwerp van gesprek is.
|
|
|
|
#10427 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10428 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kenmerken van stress die veel voorkomen. Zo herken je ze. Doordat het lichaam meer cortisol en histamine aanmaakt kun je last krijgen van huiduitslag bij stress. Zo kunnen er rode vlekken, pukkels en zelfs pigmentvlekjes op je huid verschijnen. Ook huidaandoeningen waar je al last van hebt kunnen erger worden door de stress, zoals eczeem of herpes. Drink voldoende water en gebruik crèmes met aloë-vera en kamille, deze stoffen werken verzachtend voor de huid.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#10429 |
|
Banneling
|
thanks SDX. Ik zal eens aan ademhalingsoefening beginnen en een zonnegroet.
|
|
|
|
|
|
#10430 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het is om van over te geven.
|
|
|
|
#10431 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In plaats van die nepvluchtelingen van hun festivalterrein te houden gaan ze "veilige zones" voor de vrouwen inrichten, waar mannen niet binnenmogen. Tot er eens een catfight uitbreekt natuurlijk.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 15 juli 2016 om 18:58. |
|
|
|
|
|
|
#10432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In geval van het eerste zou het om een lokale allergische reactie kunnen gaan dus iets waar je overwegend mee in aanraking komt op die plekken denk aan bvb een lotion, sieraden, iets wat je regelmatig gebruikt/opsmeert/... |
|
|
|
|
|
|
#10433 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan mensen die andere mensen hun plezier niet gunnen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#10434 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
g*dvedù%mme nog aan toe
Heb ik de binnenkant van een raamkozijn net voorzien van een,al zeg ik het zelf,zeer verdienstelijke eindlaag verf... ....blijken er momenteel TWEE vliegen in te plakken zeker... En ik krijg die er niet af zonder dat er "onderdelen" van die vliegen blijven in de verf plakken.... ....replay....morgen of zo.... |
|
|
|
|
|
#10435 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vandaag ben ik opgestaan met een "stijve" lever. Voelt toch zo aan. En ik heb galstenen ook via google ontdekt als mogelijke dader. Deze week nog eens bloed laten trekken. |
|
|
|
|
|
|
#10436 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#10437 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10438 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat het ernstig is dat geloof ik, wist je dat het sintemedunkt heel ernstige vormen kan aannemen, dat men zelfs de symptomen van die bepaalde syntemedunkt ziekte toe krijgt.
|
|
|
|
|
|
#10439 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Man ga ik blij zijn als mijn resultaten bekend zijn. Hypochondrie is the worse. Zeker met fysieke klachten. |
|
|
|
|
|
|
#10440 |
|
Banneling
|
|
|