![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#10681 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10682 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10683 |
|
Europees Commissaris
|
Geen "buur" die op je zenuwen werkt?
|
|
|
#10684 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10685 |
|
Europees Commissaris
|
Vooral als het een makak is. Dan moet je wel overeen komen.
Of niet.
|
|
|
#10686 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan naïevelingen die Duitsland voorstellen als een paradijs.
|
|
|
|
|
|
#10687 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eén van de laatste landen ter wereld waar ik zou willen wonen maar uw leugens mogen wel recht gezet worden. Slecht eten, cultuurbarbaren, hautain herrenvolk, dikke vette wijven en venten maar hun economie mag er zijn.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 26 augustus 2016 om 22:12. |
|
|
|
|
|
#10688 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan vapeurs
|
|
|
#10689 |
|
Banneling
|
Ziek wakker worden en niet meer in slaap geraken. Grrr
|
|
|
|
|
|
#10690 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10691 |
|
Banneling
|
Neen ik ben nuchter in slaap gevallen, misschien is dat het probleem.
|
|
|
|
|
|
#10692 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10693 |
|
Banneling
|
Ik heb van mijn 19 tot mijn 30 dagelijks gedronken.
Dan was ik 2 jaar nuchter van de drank, geheelonthouder maar traag maar zeker vond het gif zijn weg terug in mijn leven. En nu heb ik het sedert een kleine week weer achter mij gelaten... De kater was het simpelweg niet waard. En het terug gewoon worden laat mijn relatie niet toe. |
|
|
|
|
|
#10694 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog een aan wie ik mij omzeggens dagelijks erger:
![]() Ik heb reeds meerdere keren gemerkt dat sommigen nog steeds hem blijven associëren met een werkgeversgroepering UNIZO. Het klopt dat hij daar een tijdje de lakens heeft uitgedeeld. Maar vergeet niet dat UNIZO gewoon een andere benaming is voor het Nationaal Christelijk Middenstandsverbond (NCMV). Dat is een van de vele tentakels van de Tsjevenzuil. En het volstaat om eventjes te Googelen naar de figuur van Kris Peeters om te lezen dat zijn vader werkzaam was bij de Christelijke Mutualiteiten (CM). Anders gezegd: Kris Peeters is reeds van bij zijn "verwekking" gepokt en gemazeld in de kring van "de vrienden" van het ACW/beweging.net. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat hij, tijdens het laatste groot debat voorafgaand aan de verkiezingen van 25 mei 2014 met een onbewogen gezicht verklaarde dat het ACW geen schuld treft voor het Arco-debacle.
|
|
|
#10695 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10696 |
|
Banneling
|
Het moment van de waarheid.
|
|
|
|
|
|
#10697 |
|
Banneling
|
Aan de chaos die Antwerpen is op verkeersvlak.
Ik moest daar vrijdag zijn tegen 14u, rond 13u vertrokken uit Gent maar dat was veel te optimistisch, uiteindelijk tegen 15u aangekomen na een dik uur file van in Haasdonk tot op de leien, die ook open liggen blijkbaar, o fun, fun, fun. om dan vast te stellen dat het event al gedaan was en ik terug naar Gent kon. Antwerpen is vanaf nu een no-go zone, ik ga er niet meer heen tenzij onder fysieke dwang, niet meer shoppen, niet meer naar de zoo, niet meer naar de Meir, niet meer naar dat cinema-ding dat ze daar hebben, nog liever naar Kongo, daar rijdt het verkeer tenminste. Het is een tsjernobyl op verkeersvlak, Antwerpen is de facto Parking waarbij iedereen stilstaat en zijn kas opfret. De enige oplossing die ik zie is : alles platleggen vanaf de ring (inclusief de ring en aanpalende wegen) met bulldozers en gewoon vanaf nul beginnen en nu niet meer voor te lachen, maar voor echt. T'is toch waar zeker? Laatst gewijzigd door parcifal : 28 augustus 2016 om 13:11. |
|
|
|
|
|
#10698 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kunnen er nog meer omleidingen en wegenwerken dan in Gent zijn? Ik heb daar mijn GPS kapot gesmeten en mijn opladersnoer doorgebeten van pure frustratie. |
|
|
|
|
|
|
#10699 |
|
Banneling
|
|
|