Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2016, 13:47   #10701
Carmagnole
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wanneer bel je me nog eens?
Ik blijf liever weg van onvoorspelbare mensen.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2016, 13:49   #10702
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Ik blijf liever weg van onvoorspelbare mensen.
Ja dat gij een braaf manneke zijt met alleen een grote teut achter de pc wisten we al langer he.

Ik ben trouwens perfect te voorspellen, ik ben een operatingmachine met vele knopjes. De handleiding zijt ge snel gewoon, once you get to know me.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2016, 13:52   #10703
Peche
Banneling

Standaard

Het verschil tussen U en mij Carma is dat ik hete wijven rond mijn piet trek en gij uw sperma laat oplikken door een hond. Anytime, anywhere
Liever mij dan U voor alle duidelijkheid, en je mag jezelf best wat voorliegen, maar kom eens in mijn wereldje en zie eens wat ik rondom mij heen heb en je zal snel baden in jaloezie. En je weet maar al te goed waar ik van kom, the Force is strong in this one padawan. Zowel gij en ik weten (als we zijn wie we zijn) dat gij mijlen verloren loopt in mijn schoenen.
En ik stel niet eens veel voor, ik heb gewoon veel chance in het leven.
Oud 28 augustus 2016, 13:53   #10704
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een Gentenaar die klaagt op het Antwerps wegennet?
Kunnen er nog meer omleidingen en wegenwerken dan in Gent zijn? Ik heb daar mijn GPS kapot gesmeten en mijn opladersnoer doorgebeten van pure frustratie.
In Gent doen we er tenminste iets aan en bij ons op de kleine ring en de R4 kan je perfect en goed rijden. Verre science fiction voor Antwerpen, zoiets uiteraard.

In mijn leven heb ik nog nooit zo veel en zo lang stilgestaan als de keren dat ik langs of door antwerpen moest, het is dan ook (na brussel blijkbaar) wereldkampioen.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.1715712

Antwerpen is parking, je kan er NIET rijden, sorry.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2016, 14:08   #10705
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
In Gent doen we er tenminste iets aan en bij ons op de kleine ring en de R4 kan je perfect en goed rijden. Verre science fiction voor Antwerpen, zoiets uiteraard.

In mijn leven heb ik nog nooit zo veel en zo lang stilgestaan als de keren dat ik langs of door antwerpen moest, het is dan ook (na brussel blijkbaar) wereldkampioen.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.1715712

Antwerpen is parking, je kan er NIET rijden, sorry.
Dat is naargelang het tijdstip eh. Maar toen ik van Oost Vlaanderen in Antwerpen met de auto kwam heb ik toch ook lang gevloekt. Nu ben ik nog erger af met het openbaar vervoer.
Antwerpen is geen parking, het is een vergaarbak. Bijna niemand wil er nog echt komen en Antwerpenaars zijn volop aan een exodus bezig.
Oud 28 augustus 2016, 14:14   #10706
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is naargelang het tijdstip eh. Maar toen ik van Oost Vlaanderen in Antwerpen met de auto kwam heb ik toch ook lang gevloekt. Nu ben ik nog erger af met het openbaar vervoer.
Antwerpen is geen parking, het is een vergaarbak. Bijna niemand wil er nog echt komen en Antwerpenaars zijn volop aan een exodus bezig.
inderdaad, tussen 2 en 5 's nachts op weekdagen is het een beetje beter.
Helaas lig ik dan meestal in mijn bed.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2016, 14:44   #10707
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Aan de chaos die Antwerpen is op verkeersvlak.
Ik moest daar vrijdag zijn tegen 14u, rond 13u vertrokken uit Gent maar dat was veel te optimistisch, uiteindelijk tegen 15u aangekomen na een dik uur file van in Haasdonk tot op de leien, die ook open liggen blijkbaar, o fun, fun, fun. om dan vast te stellen dat het event al gedaan was en ik terug naar Gent kon.

Antwerpen is vanaf nu een no-go zone, ik ga er niet meer heen tenzij onder fysieke dwang, niet meer shoppen, niet meer naar de zoo, niet meer naar de Meir, niet meer naar dat cinema-ding dat ze daar hebben, nog liever naar Kongo, daar rijdt het verkeer tenminste.
Het is een tsjernobyl op verkeersvlak, Antwerpen is de facto Parking waarbij iedereen stilstaat en zijn kas opfret.

De enige oplossing die ik zie is : alles platleggen vanaf de ring (inclusief de ring en aanpalende wegen) met bulldozers en gewoon vanaf nul beginnen en nu niet meer voor te lachen, maar voor echt.
T'is toch waar zeker?
Ge kan ze daar eens een voorstel maken om bv. een brug te laten aanleggen om de ring te ontlasten, of ge ring door te trekken. Die mensen gaan daar content zijn dat je ze een oplossing aanreikt.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 28 augustus 2016 om 14:49.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2016, 15:38   #10708
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het verschil tussen U en mij Carma is dat ik hete wijven rond mijn piet trek en gij uw sperma laat oplikken door een hond. Anytime, anywhere
Liever mij dan U voor alle duidelijkheid, en je mag jezelf best wat voorliegen, maar kom eens in mijn wereldje en zie eens wat ik rondom mij heen heb en je zal snel baden in jaloezie. En je weet maar al te goed waar ik van kom, the Force is strong in this one padawan. Zowel gij en ik weten (als we zijn wie we zijn) dat gij mijlen verloren loopt in mijn schoenen.
En ik stel niet eens veel voor, ik heb gewoon veel chance in het leven.
Zelfs de grootste marginalen en het grootste uitschot op deze aardkloot gaat van bil.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2016, 15:42   #10709
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Zelfs de grootste marginalen en het grootste uitschot op deze aardkloot gaat van bil.
Ja, met een troela kan iedereen het uiteraard doen.
Maar een vrouw met klasse en stijl? I beg to differ. En ik heb hier echter getuigen rondlopen die kunnen bevestigen dat mijn lief één met klasse en stijl is. Zonder Louis Vuitton of gelnagels en schmink. Ik heb mijn FB moeten wissen omdat hem volstond met mokkels die zich bleven aandringen.

Als Carma eerlijk met zichzelf is weet hij dat. Maar die marginale schiet in een doekske voor zijn hond en Peche ziet zijn lief de sperma van haar lippen met een doekske vegen.

Hij frustreert zich in mij en ik beleef plezier aan mijn creatuur, welke marginale neemt mijn marginaal creatuur ook serieus?
Wie mij serieus neemt moet zich eens laten testen op autisme.

Laatst gewijzigd door Peche : 28 augustus 2016 om 15:46.
Oud 28 augustus 2016, 15:45   #10710
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, met een troela kan iedereen het uiteraard doen.
Maar een vrouw met klasse en stijl? I beg to differ. En ik heb hier echter getuigen rondlopen die kunnen bevestigen dat mijn lief één met klasse en stijl is. Zonder Louis Vuitton of gelnagels en schmink.
Als Carma eerlijk met zichzelf is weet hij dat. Maar die marginale schiet in een doekske voor zijn hond en Peche ziet zijn lief de sperma van haar lippen met een doekske vegen.
Je opschepperij hierover is belachelijk.

Iedereen kan seks hebben met een zottin.
Oud 28 augustus 2016, 15:48   #10711
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Je opschepperij hierover is belachelijk.

Iedereen kan seks hebben met een zottin.
Lees edit.
Ik ben gewoon eerlijk. Mijn lief haar lichaam is in perfecte vormen en haar gezicht is de kers op de taart. En weet gij Demper? Ze is het schoonste 's morgens als haar oogskes zo klein zijn...

Iedereen kan inderdaad seks hebben, niet iedereen heeft de luxe een schone griet met klasse te scoren. Dat weet ik wel heel zeker.
Hij schiet in een doekske, ik in een klasse A+ vrouw waarvan ik mij erger hoeveel venten hun kop afdraaien richting haar. Ik erger mij ook aan de verhalen die ze deelt als ze alleen op stap gaat. Een schone vrouw heeft het echt zwaar in het vrije Westen. Maar daar kunt gij en Carma idd niet van meeklappen wellicht?
Oud 28 augustus 2016, 15:49   #10712
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees edit.
Ik ben gewoon eerlijk. Mijn lief haar lichaam is in perfecte vormen en haar gezicht is de kers op de taart. En weet gij Demper? Ze is het schoonste 's morgens als haar oogskes zo klein zijn...

Iedereen kan inderdaad seks hebben, niet iedereen heeft de luxe een schone griet met klasse te scoren. Dat weet ik wel heel zeker.
Hij schiet in een doekske, ik in een klasse A+ vrouw waarvan ik mij erger hoeveel venten hun kop afdraaien richting haar. Ik erger mij ook aan de verhalen die ze deelt als ze alleen op stap gaat. Een schone vrouw heeft het echt zwaar in het vrije Westen. Maar daar kunt gij en Carma idd niet van meeklappen wellicht?
Waarom zou zo een mooi meisje alleen op stap gaan?
Oud 28 augustus 2016, 15:52   #10713
Peche
Banneling

Standaard

Omdat ik ze niet aan de ketting hang he. Op stap gaan is ruim he.
Ze wordt zelfs al nagefloten als ze nog maar naar de winkel gaat.
Voor mij is zo'n boerka of boerkini geen overbodige luxe. Het loopt soms de spuigaten uit. Ze kan zelfs niet alleen naar de waserette.
Oud 28 augustus 2016, 15:53   #10714
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat ik ze niet aan de ketting hang he. Op stap gaan is ruim he.
Ze wordt zelfs al nagefloten als ze nog maar naar de winkel gaat.
Voor mij is zo'n boerka of boerkini geen overbodige luxe. Het loopt soms de spuigaten uit. Ze kan zelfs niet alleen naar de waserette.
Volgens mij ben je toch wat onzeker en paranoïde.
Oud 28 augustus 2016, 15:54   #10715
Carmagnole
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees edit.

Zij heeft seks met louche Algerijnen in van die waterpijp-vzw's waar Al Jazeera opstaat aan de Schijnpoort.
Gratis.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2016, 15:55   #10716
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zij heeft seks met louche Algerijnen in van die waterpijp-vzw's waar Al Jazeera opstaat aan de Schijnpoort.
Gratis.
Wahhahahahahahahaha
Oud 28 augustus 2016, 15:59   #10717
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Gratis.
Waar is de tijd dat het nog om mijn moeder te doen was
Oud 28 augustus 2016, 16:00   #10718
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens mij ben je toch wat onzeker en paranoïde.
Helemaal niet. Ze wordt regelmatig lastig gevallen en dat heeft ze mij zelf gezegd. Ik ben er ook bij als auto's claxoneren of voorbij rijdende fietsers fluiten. Het kijken is echter ook overduidelijk.
Oud 28 augustus 2016, 16:01   #10719
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Ze wordt regelmatig lastig gevallen en dat heeft ze mij zelf gezegd. Ik ben er ook bij als auto's claxoneren of voorbij rijdende fietsers fluiten. Het kijken is echter ook overduidelijk.
"dat heeft ze mij zelf gezegd"

Ze dreigt je dus af zodat je als een hondje zou luisteren...
Oud 28 augustus 2016, 16:09   #10720
Peche
Banneling

Standaard

Dus ze bedreigt mij door te zeggen dat ze het beu is aangesproken/bekeken te worden?
Neen, zij ontlast haar gevoelens bij mijn luisterend oor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be