![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1061 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1062 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1063 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik wist nie da ge zo nen agressieven typ was
|
|
|
#1064 |
|
Europees Commissaris
|
38000 gelukzakken op reis te zien vertrekken en zelf niet op reis kunnen
|
|
|
|
|
|
#1065 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is dat voor flauwekul? Ge hebt schoenen en een rugzak? Awel, vertrek dan, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#1066 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1067 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ziet er perfect normaal uit, geen tumoren te zien, nu ja dat is natuurlijk een scan van één coupke van de 20-50 die ze moeten nemen
die mri zal andere koek zijn groentje, daar ga je echt moeten stilliggen, en dat tikken is gewoon magneten die wisselen vanpolariteit, en ieder keer dat de magneetpool wisselt, stralen uw waterstofatoomkes in uw lichaam een signaal uit die dan gemeten wordt. En zo trekken ze die prachtige MRI foto's? Normaal zie je daar in de moderne machines zelfs parkinson mee, maar kom dat hebben ze nog niet in belgie; |
|
|
|
|
|
#1068 |
|
Banneling
|
Ik erger me aan het feit dat bij Telenet de programmatie van PRAVDA en CANVAS ongeveer een half uur achterloopt op hun programmaschema. Kunnen ze dat nu niet eens aanpassen?
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 29 oktober 2011 om 09:59. |
|
|
|
|
|
#1069 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1070 |
|
Europees Commissaris
|
dat de staat elke maand inhakt op mijn loon
|
|
|
|
|
|
#1071 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1072 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Volgens mij wordt er iets over het hoofd gezien, al kan dat iets klein en lullig zijn wat een massa symptomen uitlokt waarvan een deel stressgebonden kan zijn. Dat kan zeker, want inderdaad stressvrij was mijn leven nu niet echt sinds ik door heb dat er iets mis is. Op zijn minst staan mijn spieren heel gespannen (wat dan gewoon komt door die ervaring van extreme koude, heel in het begin) en wie weet sleuren en trekken die daarmee zo aan mijn mini-lichaam dat dat al een hele resem klachten geeft. Kine ... heb ik al duizendmaal geopperd maar niemand vond een voorschrift of een kine langs sturen nodig. Er is een psy met me komen babbelen in het ziekenhuis, iedere dag. Tegen haar kon ik mijn slechte ziekenhuiservaringen kwijt. Ze vond ze ook maar bedenkelijk en zei me wel te begrijpen. Maar goed, dat is haar taak ook min of meer. ![]() De psychiaters van dienst kwamen natuurlijk allemaal af met anorexia of hypochondrie. Helaas... ik beklaag me nog steeds dat ik niet op dag 1 toen ik doorhad van: iets zit hier niet snor, naar de dokter ben geweest. Toen was het beeld gewoon nog heel duidelijk en waren al die "drukproblemen" niet begonnen, ook de kortademigheid en de hele boel niet. Op dat moment was ik ook niet bang voor iets "heel ergs" wat ze zouden kunnen missen. Maar de klachten waren wel zeer nieuw voor mij dus ik wist alleen dat het niets was wat ik al kende of al had doorgemaakt (bv nierontsteking, blaasontsteking, ...). Op dat moment was het ook nog niet zo erg dat ik amper de gewone dagdagelijkse dingen kon doen. Ik was enkel te moe of mottig om naar de supermarkt te gaan waardoor ik het Chinees verder opat. ![]() Citaat:
![]() Er zijn zo in totaal maar een 10 foto's, die vrij goed gelukt zijn. De anderen zijn dus wazig of er ligt duidelijk een bewegend object onder. Nu ja, de arts van gisteren zei: op een ct thorax zie je enkel zeer specifieke dingen en als één van die dingen bij u had afgeweken lag je nu al op intensieve of was je nu al dood. Gelukkig vertelde ze me er ook geruststellend bij dat de onderzoeken die zij op spoed konden doen (en toen zei ik dus: opname, wat ik ook moest zeggen van dat ander ziekenhuis wat daar dus een campus van is ) niet veel waren en dat veel diagnoses dan ook pas gesteld konden worden na zeer lange en zeer veel onderzoeken of bij autopsie.Nu, iets wat mij te doen staat is sowieso mijn gegevens centraliseren in één ziekenhuis om deze dan te kunnen voorleggen aan één arts (heb nog een afspraak bij interne geneeskunde in UZ Leuven voor volgende week, maar die arts heeft me toen vierkant en wel een half uur lang uitgescholden omdat ik zoveel symptomen had en ik dus volgens hem duidelijk een hypochonder was en hij dus geen enkel onderzoek wou doen Hoe een MRI werkt hebben we vroeger geleerd. Leuk speelgoed. Nu ja als er beelden waren van alles was ik gerust eigenlijk, en dan was denk ik alles, behalve de milieuvervuilingshypothese (ik moet eens nagaan welke dokter dat zou willen testen Ik weet bv dat ik bij veel shampoos of bij het in het bos gaan in het voorhoofd rode plekken op armen en benen krijg. Maar ik heb dat dus bv nooit verder laten onderzoeken. En dan dermato voor die vlekjes ... als ze er dan nog zijn. Dan ben ik echt wel meer dan uitgeprocedeerd denk ik. ![]() Ik heb wel één grote fout gemaakt in al die tijd en dat is zo vettig mogelijk eten en daarbij niet naar mijn lichaam luisteren maar het gewoon volproppen, uit schrik verder te vermageren naar een hopeloos gewicht en daardoor gezondheidsschade op te lopen (of naar een anorexia-kliniek afgevoerd te worden ). Dat mijn maag, darmen en hele santepetiek daardoor ongesteld zijn is niet zo gek denk ik. Ik heb nooit goed vettig eten kunnen verdragen eigenlijk... (er ook nooit of zeer zelden trek in).Kleine hoeveelheden en lichte dingen eten, verspreid over de dag. ![]()
|
|
|
|
|
#1073 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor uw huid. Ga gewoon naar.de apotheek en koop daar een fles hypollargene parfumvrije badolie en doucheolie. Zo simpel. Milievervuiling. Vergeet dat tenzij je drie buren hebt die.in het ziekenhuis.liggen met dezelfde klachten. Een mens is nogal ro uust gmaakt tegen dat het.lichaam begint te protesteren moet je al.serieus vergif pakken Uw dossier neem gewoon een vette 8gigabyte usb stick.mee en.loop.ermee van de ene dokter naar de andre |
|
|
|
|
|
|
#1074 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1075 |
|
Gouverneur
|
Ik heb ergernis vervangen door medelijden. Dat maakt mijn leven veel gemakkelijker.
|
|
|
|
|
|
#1076 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als zelfveredelend programma vind ik het wel goed. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 oktober 2011 om 13:50. |
|
|
|
|
|
|
#1077 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#1078 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De meesten fabriceren hier hun ergernissen speciaal voor de draad Laatst gewijzigd door eno2 : 29 oktober 2011 om 14:04. |
|
|
|
|
|
|
#1079 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Je hebt nog veel zelfveredeling te doen! Overigens erger ik mij enorm aan DOPE Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1080 |
|
Gouverneur
|
|