Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2016, 06:16   #10881
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

"Clan"?
Doet een belletje rinkelen. Was dat geen karamelle pijptabak?
Da's verdomme lang geleden dat ik dat nog geroken heb.
Oud 18 oktober 2016, 06:21   #10882
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Inderdaad, zelf van de ene op de andere dag gestopt, 't zal mijn dwars en moeilijk karakter zijn.
Ik kwam uit het hospitaal, waar ik net een onderzoek had laten uitvoeren, buiten, ik wou een sigaret opsteken, terwijl ik het pakje nam zag ik ze daar staan, de rokers in hun kamerjas met de staander met baxter aan naast zich, ik vond dat zo zielig dat ik zoiets dacht: "Nee daar wil ik niet bij horen" ik heb toen mijn sigaretten weggestoken en ben beginnen af te kicken, bikkelhard maar het is nu 4 november 2 jaar geleden.

PS Bericht aan alle rokers, jullie stinken, ik ook heb 45 jaar niet beseft hoe ik stonk naar die vuile verbrande tabak, sorry daarvoor aan alle niet rokers ik lachte julie immers uit toen jullie zeiden dat rokers echt wel stinken.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 18 oktober 2016 om 06:23.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 06:32   #10883
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik kwam uit het hospitaal, waar ik net een onderzoek had laten uitvoeren, buiten, ik wou een sigaret opsteken, terwijl ik het pakje nam zag ik ze daar staan, de rokers in hun kamerjas met de staander met baxter aan naast zich, ik vond dat zo zielig dat ik zoiets dacht: "Nee daar wil ik niet bij horen" ik heb toen mijn sigaretten weggestoken en ben beginnen af te kicken, bikkelhard maar het is nu 4 november 2 jaar geleden.

PS Bericht aan alle rokers, jullie stinken, ik ook heb 45 jaar niet beseft hoe ik stonk naar die vuile verbrande tabak, sorry daarvoor aan alle niet rokers ik lachte julie immers uit toen jullie zeiden dat rokers echt wel stinken.
Totaal andere instelling hier: zeker niet de anti-roker Gestapo gaan uithangen omdat ik eens die-hard roker was.
Ik vergelijk met New-Born Christians. Ze pogen opeens ook religieuzer te zijn dan Jean-Pol Twie +zijne curry.
Oud 18 oktober 2016, 06:38   #10884
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie pikt hier van wie?

Citaat:
Ik zou onmiddellijk stoppen met roken ware het niet dat ik bang ben net zo'n zagevent te worden als andere gestopte rokers.
(En die pik ik van B. Hicks)
Oud 18 oktober 2016, 06:57   #10885
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik zou onmiddellijk stoppen met roken ware het niet dat ik bang ben net zo'n zagevent te worden als andere gestopte rokers.
(En die pik ik van B. Hicks)
Da's ook een uitvlucht van de Schoof zijn kloten, he!
Enne: je Joetoep is achter de lokale Great Internet Wall of China blijven plakken voor 'kweetni wat reden':
Citaat:
This video contains content from SME, who has blocked it in your country on copyright grounds.
Ook wel begrepen ondertussen dat ons Hoomerke serieus verdacht wordt van duimzuigerij. De stinker!

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 18 oktober 2016 om 07:09.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 07:15   #10886
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Enne: je Joetoep is achter de lokale Great Internet Wall of China blijven plakken voor 'kweetni wat reden':
Ook wel begrepen ondertussen dat ons Hoomerke serieus verdacht wordt van duimzuigerij. De stinker!
Zal 't gaan ja.
Oud 18 oktober 2016, 07:36   #10887
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Clan"?
Doet een belletje rinkelen. Was dat geen karamelle pijptabak?
Da's verdomme lang geleden dat ik dat nog geroken heb.
Yep

Toen mochten we nog roken op school, stel u voor. Overal waar ik voorbij was gekomen wisten ze het.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 12:04   #10888
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik krijg dat filmpje van The Editors wel open hoor. Ofwel zit jij niet in België, ofwel ben je zelf aan het zwanzen .
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 12:09   #10889
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
40 jaar hier. Toch gestopt Cold Turkey sind 2009 en voor alle foute redenen.
Maar 'k was er blijkbaar klaar voor.
hier 25 jaar gestopt en begin dit jaar terug met overgave begonnen!
ik was er ook terug klaar voor blijkbaar!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 12:30   #10890
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier lees dit draadje eens door, misschien helpt het.
Ik ben binnen twee weken 2 jaar rookvrij.

Den Hoomer stopt met smoren, zijn wedervaren op politics.be
ik heb dat gelezen, weet ge niet meer? lol
"En iedereen heeft mij verlaten." haha

Ik moet wel bekennen, ik speel vals. Ik rook een Ecigarette nu.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 12:33   #10891
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht

Je rookt niet, je dampt : http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Vape
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2016, 12:34   #10892
Peche
Banneling

Standaard

Dat is waar. En zo bouw ik mijn nicotine af. Altijd een liquid met minder nicotine.
Maar ik rook het meeste fruitsmaken zonder nicotine. Ik paf mijn batterij op een halve dag leeg. lol
Oud 18 oktober 2016, 12:49   #10893
Hoomer

Standaard

Citaat:

Neem me nu niet kwalijk maar dichterlijke vrijheid moet kunnen hoor, als je dat niet kan vatten. Laat het me anders stellen, ik heb mijn voornemens waargemaakt , hoe zit het met die van u?

Citaat:
Ik erken je kracht nu.
Ik loop de muren op van een onvervulde gewoonte.
Goed gedaan Hoomer.
Oud 18 oktober 2016, 12:51   #10894
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Neem me nu niet kwalijk maar dichterlijke vrijheid moet kunnen hoor, als je dat niet kan vatten. Laat het me anders stellen, ik heb mijn voornemens waargemaakt , hoe zit het met die van u?
Ik heb de duivel overwonnen, het beest bij de horens gepakt en onder de mat gedwongen.

Mijn voornemens zijn 3 op 5 voltooid.
Nog 2 te gaan, maar ik ga stapsgewijs he Hoomer.

Ik heb hier een wijze les geleerd op dit forum.
Niet zeggen "ik ga" maar het gewoon doen...

Vandaag leven als morgen is morgen leven als vandaag.
Oud 18 oktober 2016, 12:55   #10895
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik krijg dat filmpje van The Editors wel open hoor. Ofwel zit jij niet in België, ofwel ben je zelf aan het zwanzen .
Ik denk dat er nog wat werk is aan details van uw opmerkingsgave. Zoals de ligging van de Great Internet Wall of China.
'k Zal U helpen: da's ergens in China.
Oud 18 oktober 2016, 12:59   #10896
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hier 25 jaar gestopt en begin dit jaar terug met overgave begonnen!
ik was er ook terug klaar voor blijkbaar!
Gelukwensen. Waar een wil is is een weg.
Dat betekent wel dat gij dagelijks een pak meer stopt dan die verslaafde niet-rokers.
Oud 18 oktober 2016, 13:03   #10897
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukwensen. Waar een wil is is een weg.
Dat betekent wel dat gij dagelijks een pak meer stopt dan die verslaafde niet-rokers.
amai nog niet! heb mij daar in t begin echt moeten overzetten want ik zat echt al 15 jaar zo ver als gij, een cigaret of zelfs 3 kunnen roken in gezelschap bij t uitgaan, en nooit terug beginnen,

maar begin dit jaar heb ik mij dan wat geconcentreerd en doorgezet, mij een eigen pakske gekocht, en meteen beginnen doorsmoren zodat ik nu toch niet toekom met 1 pakje per twee dagen, maar ik ben nog aan t opbouwen hé, wil terug naar 1 pakje per dag!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 00:20   #10898
Peche
Banneling

Standaard

Whhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaarrrrgggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhh
Oud 19 oktober 2016, 00:58   #10899
Peche
Banneling

Standaard

Vechten om niet naar de nachtwinkel te gaan. ECHT VECHTEN.
Oud 19 oktober 2016, 01:10   #10900
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vechten om niet naar de nachtwinkel te gaan. ECHT VECHTEN.
Breek een been!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be