![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#12941 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Karel de Klucht....
|
|
|
#12942 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#12943 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ja, jou moeten "ze" echt hebben, hoor.. |
|
|
|
|
|
|
#12944 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bwa, ik denk eerder dat het meer van toepassing is voor bedrijven dat men ze gaat achtervolgen.
Een simpele thuisgebruiker zoals ik die weinig of niets op de pc's heeft staan wat hebben 'ze' daar aan? De opdringerigheid gaat in stijgende lijn de laatste tijden, uw pc is niet meer van u. De gulden regel was: Elk signaal dat zich vrij in de lucht verplaatst mag men opvangen maar je mag er géén misbruik van maken. Misbruik van een draadloos (Wifi) netwerk. Veel succ6.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#12945 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vroeger waren er heel veel draadloze netwerken die helemaal niet beveiligd waren, maar die tijd is al lang voorbij hoor.
Om een wpa of wpa2 beveiligd netwerk te kraken moet je al een héééél krachtige computer hebben en dan nog.
|
|
|
#12946 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar zijn we mee bezig? https://www.dailymail.co.uk/news/art...woman-man.html
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#12947 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
moslimwijven
|
|
|
|
|
|
#12948 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#12949 |
|
Europees Commissaris
|
Kutverkeer vanochtend. Een paar gemeenten die besloten hebben om simultaan werken te starten en verkeerslichten te zetten.
|
|
|
#12950 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee hoor integendeel mijn Ma heeft nog nooit een pc aangeraakt.
Ik hou mij daar gewoon niet met bezig met dat soort van 'technologie' want ik denk dat daar een vreselijke schaduwzijde aan vast hangt. Opdringerig is men tegenwoordig wel met dat aan iedereen te proberen op te dringen. Als men mij in een winkel vraagt om mijn mail adres of andere gegevens zeg ik meestal: "Daar hebt ge geen affaire mee."
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2019 om 08:46. |
|
|
|
|
|
#12951 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat er morgen weer +20 moeten "afvloeien".
Bazen zijn psychopaten en smeerlappen. |
|
|
|
|
|
#12952 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12953 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12954 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik keiblij!
11.30u: werkvolk komt aan voor de badkamer. Beginnen ijverig te slopen! 12.00u: wij gaan nu eerst pauze nemen! Tot binnen een uurtje! Beginnen even ijverig weg te lopen! Hopelijk zie ik die nog terug sebiet! |
|
|
|
|
|
#12955 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sorry zenne, heb een vers slecht vel aangetrokken. Ik kan der écht niet aan doen.
|
|
|
|
#12956 | |
|
Banneling
|
Citaat:
hoeveel kunnen er vlot nen trap doen en een (trillings)metertje vasthouden? Laatst gewijzigd door Anna List : 12 februari 2019 om 13:00. |
|
|
|
|
|
|
#12957 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12958 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12959 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij krijgt voor elke werknemer een maandloon. => Hij geeft me daarvan de helft, ik ben niet beest hé. => ik stuur er 20, hij krijgt 20 maandlonen en geeft er me 10. Win/Win toch? Allé, 'k doe een geste, voor 20 man, 10 ML voor hem, 5 voor u en 5 voor mij. Wat denkte? |
|
|
|
|
|
|
#12960 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Peis da gij u slechte vellen ne keer in den uitverkoop gekocht hebt? 3 kopen en 85 gratis? |
|
|
|
|