![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#15181 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15182 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oh. Probeer in Amsterdam als voetganger maar eens in de weg te staan op het fietspad. Je hebt per definitie ongelijk.
|
|
|
|
|
|
#15183 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 augustus 2021 om 17:32. |
|
|
|
|
|
#15184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#15185 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijn er vrouwelijke collega's die voordeel halen uit de grote boezem die hun lichaam 'siert?' of er zelfs misbruik van maken om wat gedaan te krijgen of om iemand in diskrediet met te brengen.
Meegemaakt in een 'ver' verleden: een vrouwelijke rondborstige collega zei: "Ik zet mijn blouse wat verder open en ga bij de baas om een extra dag verlof vragen" Na haar actie kwam ze al lachende terug: ze had haar dag. Zo zie je maar ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 augustus 2021 om 23:07. |
|
|
|
|
|
#15186 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tis van datte, vrouw met symptomen stapt OV op.
Op een rit van 2 haltes tot 6x niezen.
|
|
|
#15187 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Bedankt voor de tip. (Rondborstig is wel een stretch, maar ja.) |
|
|
|
|
|
|
#15188 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Goed gespeeld van die dame.
|
|
|
|
#15189 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat voor GATACHTERLIJK BESTUUR organiseert een testcentrum in een treinstation? Echt hoe lomp kan je zijn... een rij tot aan de openbare toiletten . Mensen zonder symptomen mengen met potentieel besmette personen.
Echt .... gatachterlijk. En als die positief testen gewoon laten vertrekken met het OV zeker? Besturen organiseren zelf superverspreidingen. Moedwillig wat genocidaal is. En dan durven die 250 euro aanrekenen terwijl ze u als moordenaar aanwijzen als uw maker scheef staat? Wie beschermt ons tegen dit wanbeleid?
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 2 augustus 2021 om 10:10. |
|
|
|
|
|
#15190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat je testen in testcentrum Station Antwerpen-Centraal
FR | EN In het testcentrum Station Antwerpen-Centraal (commercieel centrum van het station) kan je je laten testen op COVID-19. Het centrum is een initiatief van UZA, Altrio Thuisverpleging en de Provincie Antwerpen https://www.uza.be/testcentrum-antwerpen-centraal 2 jaar pandemie waarvoor meer dan 10j is gewaarschuwd en dan nog zulk wanbeleid? ACHTERLIJKE MENSEN
|
|
|
#15191 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Coronafoben en vaccinofoben. Zouden ze coronafobie en vaccinofobie ook niet strafbaar kunnen maken ?
![]()
|
|
|
#15192 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#15193 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15194 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik was daar net voorbij gelopen. Sorry maar ze werken zo een superverspreiding in de hand.
|
|
|
|
#15195 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet dat het veel voorvalt maar ik erger mij aan mensen die mij niet aankijken als ze tegen mij praten.
En je hebt zo van die mensen die half of volledig hun ogen dicht doen als ze praten. Ik word daar hysterisch van. |
|
|
|
|
|
#15196 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb ik ook al meegemaakt. De volgende keer dat ik ze tegenkom doe ik alsof ik ze niet zie en loop ik ze vlug voorbij!
|
|
|
|
|
|
#15197 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Berichten over de verjaardag van James Hetfield die je doen beseffen dat je zelf al tram 5 nadert
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#15198 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze morgen een fietstocht gemaakt tussen de oude spoorwegroute Oostende Torhout.
Er liggen te veel mondmaskers op het fietspad. Ergerlijk. |
|
|
|
|
|
#15199 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Recht door de hel moeten gaan om er uit te geraken.
|
|
|
#15200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik had een fietszomer gepland, maar met dit weer weet je niet wat te verwachten. Zon schijnt, op de fiets. Een kwartier later kletsnat. |
|
|
|
|