![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#15441 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zijn de ogen die alles zeggen en ik kan echt vallen voor een vrouw die sterk gevormd is maar uiterlijk niet mijn type zou zijn. Nu heb ik een killerlady -niet gelovig-, maar ze is wel heel slim ... voor een vrouw. }-)
|
|
|
|
#15442 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Sociale conventies
Ik wil de buurvrouw helemaal niet zeggen dat haar vegan prak lekker was
|
|
|
#15443 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=5129
|
|
|
|
#15444 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fietsers die denken dat zij alles mogen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#15445 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar is de verkeersagressie wel zinvol.
|
|
|
|
|
#15446 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sociale media zouden eens een dagje The Purge moeten toelaten. No rules, gewoon ongezouten uw mening kunnen zeggen. Herman Brusselmans zou erbij verbleken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#15447 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15448 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
in een saus of een gebak zit boter en melk. Punt andere lijn.
|
|
|
#15449 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Groenen hebben gisteren hun politiek werkingsjaar op gang geschoten met aangekondige aktie "tegen de Klimaatsverandering"....
Ik weet niet meer waar beginnen om daarvan de onnozelheid en irrelevantie aan te wijzen.....Die dikke trien en haar technisch en wetenschappelijk kompleet onbevoegde meute weten daar NIKS van en zullen daar NIKS mee.....tonen al decennia zelf aan dat ze het niet menen,zelfs niet omtrent de lokale leefomgeving....(je weet wel waar ik naar verwijs) Laatst gewijzigd door kelt : 29 augustus 2021 om 06:33. |
|
|
|
|
|
#15450 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#15451 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat er tijdens de vakantieperiode geen Terzake is op zondag.
|
|
|
|
|
|
#15452 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alvast een rustige zondag dan ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#15453 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lisbeth Imbo bracht rust.
|
|
|
|
|
|
#15454 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel % wetenschap en hoeveel % ideologie/politiek?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#15455 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger me aan de komst van Windows 11, nu ik eindelijk een Windows 10 - expertje ben
|
|
|
#15456 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van wat ik lees zijn de verschillen tussen de 2 niet echt grondbrekend.
|
|
|
#15457 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou het er van op mijn zenuwen krijgen, mijn schuld waarschijnlijk????
|
|
|
|
|
|
#15458 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De algemene regel was toch altijd: "Don't change a 'good' working system!" De nieuwigheden in Win11 zijn niet echt baanbrekend geloof ik. Mocht iemand het willen kan je dat nu al installeren zelfs. Zo gebruik ik mijn PC met Win7 op nog steeds liever dan die met Win10 op. Met vriendelijke groet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2021 om 16:14. |
|
|
|
|
|
|
#15459 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De website om je machine voor compatibiliteit te testen is nog altijd offline.
Dus tenzij je een goeie professionele of hobby reden hebt om nu al te installeren zou ik het niet doen. De kans is groot dat je alles opnieuw moet installeren als de officiële versie uitkomt. (Ik denk trouwens dat je een goedkeuring moet krijgen als beta tester voor je de testversie mag installeren) Je vindt al wel hopen youtube video's van mensen die het geinstalleerd hebben. Zie bijv : https://www.youtube.com/watch?v=ClYn9i-XueE
|
|
|
#15460 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Windows 11 Insider Preview ISO download is out: Here's how to do a clean install of Microsoft's new OS Windows MediaCreationTool Win 11 ... Tip: begin er niet aan als uw andere systeem goed werkt p.s. Microsoft to allow unsupported PC to Install Windows 11, but not Upgrade
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2021 om 16:27. |
|
|
|
|