![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1541 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het kan inderdaad nog altijd.
Oh please God laat ons hopen. Al is de hypothese ... Gezien het zo snel ging en het waarlijk overal lijkt te zitten heb ik, na de hypothese "gewoon koude", "verkeerde beweging gemaakt (zenuwpijn dacht ik al vrij snel)", en toen de hypothese "miljaar nu al longemfyseem door die vervuiling ofwat?? (gevoel dat longen niet tegoei konden uitzetten/minder bruikbaar waren/de pijn middenin de rug dus maar waar ook je long"onderkanten" zijn en aangezien het "aan twee kanten" leek,... toen de hypothese "astma", de arts dus: slijm onderaan in de longen en ernstige blaasontsteking, en dan euh ... is zowat alles de revue geweest. Net zoals alle klachten toen de revue passeerden. Maar ik heb ook gevonden dat die folliculitis nog altijd door een schimmel kan zijn... of bacterieel, of door andere dingen ? (idd mijten bv lijkt me niet surreëel). Dan is de vraag: waarom is mijn immuunsysteem zo zwak dat het dit toelaat? Dan zijn er als antwoorden: magerheid, uitdroging, oververmoeidheid, kanker, virus, en natuurlijk de drie antibiotica-kuren kunnen ook wel eens sporen hebben nagelaten. Dan heb je de plaatsen van de uitslag in lijntjes: - onderbenen, diffuus - dijen aan de buitenkant, aan beide zijdes ... Sommige witte plekjes op armen, maar ook op rug (kan die malasezzia furfur zijn, die geeft zo'n patroon) Eczeem staat toevallig in een lijntje, extreem droge huid. Het "extreem droge oog" viert momenteel ook hoogtij. Inderdaad rood gezwollen. Tja ik weet het niet... als er iets met een K begint is het natuurlijk simpel omdat, het scheidt toxische stoffen uit, en afhankelijk van waar het toeslaat ontregelt het tenminste voor die plek de boel, dus het kan eigenlijk �*lle mogelijke symptomen geven. Maandag het vervolg. Ik zal met haar bespreken hoe waarschijnlijk de hypothese is ... en nog andere verdachte plekjes die ik haar zelfs vergeten ben te zeggen vertellen. Hoe is het mogelijk, ik had eigenlijk al dermato moeten raadplegen met die "hout"
|
|
|
|
#1542 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1543 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Das gezeik, ik heb ook stress.
Ahja want al die pokkewijve collega's zitten thuis met een burnout of werpverlof of zo iets. Ik blijf daar allemaal niet voor thuis. Dan zijn mijn 5 koffies die ik per dag drink, vijf waterkes met -dafelgan ne gram-. Ik blijf gaan.
|
|
|
#1544 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar wij wegen geen 40 kilo eh |
|
|
|
|
|
|
#1545 | ||
|
|
Citaat:
Maar toegegeven, protestantse angelsaksische zakenlui weten toch altijd geld te verdienen. Alleen jammer dat zelfs enkele continentale Europeanen daar voor vallen. We moeten onze burgers opvoeden.
|
|
|
|
|
#1546 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
70kg, wat vrij magerkes is, voor mijn 180cm. Volgens mij verbrand ik al die calorieën op het werk. Een leuke anekdote: Ik ken al twee mensen die zeiden dat ik niet gezond bezig was. De ene kreeg kanker en de andere heeft zich met de motor onder een oplegger geparkeerd. Ik ben gewoon uitverkoren door god himself.
|
|
|
|
#1547 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1548 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals een eilandje te laten overstromen en nog een aardbeving erbovenop.
|
|
|
|
#1551 |
|
|
Over pesticiden, insecticiden e.d. ... De buren, aan mijn kant van het slaapkamerraam of course (ironisch genoeg is het me duidelijk geworden waarom ik altijd "klaag" en de rest niet zo zeurt (ze hoesten en kuchen en schrapen hun keel gewoon zeer regelmatig en snutten af en toe grijs/zwart snot enzo): in mijn slaapkamer hagnt meestal het meest dichte gasmengsel. Puur toeval, ergens moet de lucht langsgaan, halt houden, neer- of binnenvallen...) sproeien heel regelmatig hun dennen. Met wat weten we niet. Het stinkt wel, en ze doen het enorm vaak.
Hun 6-jarig zoontje had overigens geen haar meer, een tijdje terug...
|
|
|
|
#1552 |
|
Banneling
|
Aan de kust wonen is gezonder. Je kan daar van bos naar duin op strand.
|
|
|
|
|
|
#1553 |
|
|
Nu zucht... bij wijze van test eens met de huid daar geroefeld... Als er niets is ingegroeid, moet dat geen probleem zijn, dacht ik.
De testuitslagen moet ik niet vertellen zeker. Ik probeer positief te denken en ik denk dat er waarschijnlijk wel niks zal zijn. Anderzijds denk ik ook: ik moet realistisch blijven. Hoeveel symptomen heb ik? Hoe erg last heb ik er van? Ik heb op een moment gezegd dat ik er zeker van was dat het iets heel ernstigs was, ten eerste, dat ik het gevoel had dat iets me aan het doden was, en ten derde dat ik blij was dat er in dit land euthanasie bestaat. Om een idee te geven van de pijn en het discomfort waaraan ik lijd... Nu heb ik zoiets van: ik zal vechten, voor wat ook. Maar ik hoop dat men nog kansen krijgt. Stel dat het dat is, en het is uitgezaaid. Het zou me niet verbazen moesten ze er zelfs niet aan beginnen. Iedereen redden, yeah right, zonder uitzondering of onderscheidingsvermogen, vergeet het maar ... dat heb ik de voorbije maanden wel gemerkt in al die verschillende ziekenhuizen. De lijdensdruk speelt daar overigens totaal geen rol bij. Maar wie weet, 40kg wegend, uitgezaaid maligne melanoom als het zo is (zo te voelen wel Daar ben ik bang voor. Maar dan opnieuw, zal er weer niemand zijn die voor me opkomt, dus sta ik alleen. En wie ben ik alleen om te zeggen dat ze het anders moeten doen. Geen familie, vrienden of iemand anders die kan schelen zal enkel hun idee versterken dat ze het beter niet te lang rekken omdat er toch niemand om me geeft en ik toch niet gemist zal worden.
|
|
|
|
#1554 |
|
|
Daarvoor ben ik nu nog het meest bang. Volledig medische afgeschreven worden zonder ook maar de geringste kans, omdat de kans allicht bestaat dat anti-K medicijnen me sneller doden dan ... Maar ik wil niet, ik wil een eerlijke kans.
Mijn plan was niet minder dan aan de kust gaan wonen Eno2. Toen was mijn plan veranderd naar de buitenlandse zonnigere kust. En nu denk ik dat ik beter even geen plannen meer maak. Dat doe ik al twee maanden lang: geen plannen maken voor de toekomst. Er niet aan denken en van dag tot dag leven. Dat zegt ook al veel.
|
|
|
|
#1555 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1556 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Brother Paul was spot on, waar blijven de ssri 's ? Laatst gewijzigd door Knipp : 5 november 2011 om 11:52. |
|
|
|
|
|
|
#1557 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1558 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Amai, even die posts van Groentje doorgenomen... wat een drama!
|
|
|
|
|
|
#1559 |
|
Banneling
|
|
|