![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1661 |
|
Banneling
|
OK! maar kom dan ook niet zeuren als je voorzichtige kind door een half nachtblinde chauffeur even wordt meegeschept hé.
|
|
|
|
|
|
#1662 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's gelijk die knaloranje helmen die motards dragen. Die moesten ze afschaffen, 'k denk altijd dat da zwaantjes zijn
|
|
|
|
#1663 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1664 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
...aan een hele meute rotkinders die hier voorbij komen kakelen
|
|
|
|
#1665 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Ik dacht wel dat ik jouw adres kende!
|
|
|
|
#1666 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neem de volgende keer dan maar het voetpad aan de overkant van't straat
|
|
|
|
#1667 |
|
Banneling
|
Aan het feit dat ik telkens opnieuw tweemaal moet klikken om te zeggen dat ik de website vertrouw om scriptvensters toe te staan...
|
|
|
|
|
|
#1668 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1669 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1670 | |
|
Banneling
|
Citaat:
zou je niet beter focussen op t feit van die onverantwoorde half-nachtblinde chauffeur van de straten te houden ?!? jaarlijks medische controle vanaf 55 jaar, voor wie met den auto wil rijden, laat ons daar eens mee beginnen! |
|
|
|
|
|
|
#1671 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1672 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1673 | |
|
Banneling
|
Citaat:
de glazen bokaal condooms staat in de gang, hij moet daar maar ne grabbel in doen telkens hij buitenstapt. en dat de apotheker altijd open is voor de mornin after pil, zonder voorschrift en met beroepsgeheim, dat weet hij ondertussen toch ook al van buiten ze ... dus als m daar nog mee zou afkomen, dan gaat m toch naar zijne kop krijgen dat t ne lompe kloot is ze! |
|
|
|
|
|
|
#1674 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Te veel kinderen of niet. Die van mij moeten verplicht een fluohesje dragen. Potverdorie, ze krijgen elk jaar een gratis fluohesje en dan komen er nog af met 'Maar juf, ik ben mijn fluohesje vergeten".
|
|
|
|
|
#1675 | ||
|
|
Citaat:
Je maakt een punt hoor. Je hebt altijd van die kinderen die totaal niet voorzichtig zijn. Het is aan de ouders en aan de leerkrachten om die kinderen te laten beseffen dat voorzichtigheid van levensbelang is. Die kinderen verplichten een fluohesje te dragen is stap 1. Stap 2, is met alle kinderen vaak gaan fietsen en wandelen(met politiebegeleiding) om die kinderen echt te leren hoe ze zich moeten gedragen in het verkeer. En zo kan ik wel even doorgaan. Alleszins, een fluohesje dragen is bij ons verplicht. De leerlingen beseffen gelukkig dat zo'n fluohesje belangrijk is. En bovendien, de leerlingen die dagelijks zo'n hesje dragen krijgen voor elke schoolvakantie extra speeltijd. Gehoorzaamheid gegarandeerd
|
|
|
|
|
#1676 | |
|
Banneling
|
Citaat:
extra sugar speeltijd u rule ! daar zou ik ook nog een hesje voor aandoen ! (zo'n ymca ding |
|
|
|
|
|
|
#1677 |
|
|
Oppervlakkigheid.
Mensen die echt niet doorhebben hoeveel pijn je hebt en hoe oncomfortabel het is. Volledig kortademig zijn bij de minste inspanning. Je verzorging van een wonde op je rug niet kunnen doen en het dan zo moeten laten. Wachten in onzekerheid, alleen. Terwijl ge trouwens voelt dat er echt iets mis is, dat in principe gecontroleerd moest zijn, maar die **** scan mislukt is zodat er niets op te zien was, en dokters het wel zo normaal vonden om over die scan te zeggen dat hij "oké" was waardoor al de andere artsen daarop af gingen zonder zelf even te checken wat er werkelijk op die beelden te zien was. En overal van het kastje naar de muur verwezen worden, inmiddels megarekeningen onder je neus krijgen, ook van apothekers. Niet dat je het kan gebruiken.
|
|
|
|
#1678 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1679 |
|
Europees Commissaris
|
Ik erger mij aan Telenet. Man...ik ben het gwn kots-kotsbeu. Dit is nu de 3de maand op rij dat ik mijn afrekening netjes op tijd betaal maar dat ik ong. één week later een SMS-je ontvang: "Beste klant, bent U uw aanrekening van Telenet uit het oog verloren"? NEE, ik ben dat dus niet uit het oog verloren kemels, ik heb die een week geleden netjes betaald! GGrrr. Het is wel zo dat ik steeds betaal op de laatste dag. Bv: te betalen voor 01/11 dan betaal ik op 31/10. Op tijd toch? En waarom duurt het zo lang eer zij die betaling ontvangen? Is toch niet normaal? Ik heb hiervoor naar hun klantendienst gebeld. Antwoord: "Ja mevrouw, dat kan een week dureneer uw betaling bij ons binnenkomt. Indien er een feestdag tussenkomt kan dit wel 9!!!! dagen duren"
Hallo??? Welkom in 2011.. |
|
|
|
|
|
#1680 |
|
Banneling
|
Ik erger mij aan gepensionneerden die de hele week de tijd hebben om hun boodschappen te doen maar elke zaterdag in de Delhaize in de weg komen lopen.
|
|
|
|