Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2011, 20:41   #1681
dark_lord_of_belgium
Minister-President

dark_lord_of_belgium's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Ik erger mij aan Telenet. Man...ik ben het gwn kots-kotsbeu. Dit is nu de 3de maand op rij dat ik mijn afrekening netjes op tijd betaal maar dat ik ong. één week later een SMS-je ontvang: "Beste klant, bent U uw aanrekening van Telenet uit het oog verloren"? NEE, ik ben dat dus niet uit het oog verloren kemels, ik heb die een week geleden netjes betaald! GGrrr. Het is wel zo dat ik steeds betaal op de laatste dag. Bv: te betalen voor 01/11 dan betaal ik op 31/10. Op tijd toch? En waarom duurt het zo lang eer zij die betaling ontvangen? Is toch niet normaal? Ik heb hiervoor naar hun klantendienst gebeld. Antwoord: "Ja mevrouw, dat kan een week dureneer uw betaling bij ons binnenkomt. Indien er een feestdag tussenkomt kan dit wel 9!!!! dagen duren"
Hallo??? Welkom in 2011..
doet er mij aan denken ben al 2weken te laat voor men ge es em rekening

live your life your own way because it's too short to live by the rules of others
dark_lord_of_belgium is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2011, 20:43   #1682
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik erger mij aan Telenet. Man...ik ben het gwn kots-kotsbeu. Dit is nu de 3de maand op rij dat ik mijn afrekening netjes op tijd betaal maar dat ik ong. één week later een SMS-je ontvang: "Beste klant, bent U uw aanrekening van Telenet uit het oog verloren"? NEE, ik ben dat dus niet uit het oog verloren kemels, ik heb die een week geleden netjes betaald! GGrrr. Het is wel zo dat ik steeds betaal op de laatste dag. Bv: te betalen voor 01/11 dan betaal ik op 31/10. Op tijd toch? En waarom duurt het zo lang eer zij die betaling ontvangen? Is toch niet normaal? Ik heb hiervoor naar hun klantendienst gebeld. Antwoord: "Ja mevrouw, dat kan een week dureneer uw betaling bij ons binnenkomt. Indien er een feestdag tussenkomt kan dit wel 9!!!! dagen duren"
Hallo??? Welkom in 2011..
Zo herkenbaar. Bij base heb ik al zo'n abo tegenwoordig. Elke maand krijg ik een sms dat ik mijn rekening moet betalen.
Oud 8 november 2011, 20:44   #1683
dark_lord_of_belgium
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Zo herkenbaar. Bij base heb ik al zo'n abo tegenwoordig. Elke maand krijg ik een sms dat ik mijn rekening moet betalen.
ditto bij proximus

live your life your own way because it's too short to live by the rules of others
Oud 8 november 2011, 21:04   #1684
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Doe zoals ik en gebruik de tam-tam en rooksignalen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2011, 21:26   #1685
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dark_lord_of_belgium Bekijk bericht
doet er mij aan denken ben al 2weken te laat voor men ge es em rekening
En sluiten ze u dan niet af? Ik had enkele maanden geleden WEL betaald en zo'n week later sluiten ze mij af. Ik natuurlijk boos naar de klantendienst gebeld. Zegt die medewerkster: "tja mevrouw, uw factuur is niet betaald". Ik-inmiddels heel boos-: "Ik heb betaald via home-bank op datum van..."(weet niet meer). Zegt ze: "Ik kijk het even na". Na een minuutje komt ze terug aan de lijn en zegt:" Ja, we hebben vandaag uw betaling binnengekregen".
Daarop antwoord ik: "Als U VANDAAG mijn betaling binnengekregen heeft, waarom sluit U mij dan VANDAAG af"?
Stilte........en vervolgens: "Sorry mevrouw, ik regel dat U binnen het halfuur weer aangesloten bent".

Daarom dat ik niet begrijp dat er mensen 2 of 3 weken te laat betalen en niet afgesloten worden.
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2011, 21:29   #1686
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En sluiten ze u dan niet af? Ik had enkele maanden geleden WEL betaald en zo'n week later sluiten ze mij af. Ik natuurlijk boos naar de klantendienst gebeld. Zegt die medewerkster: "tja mevrouw, uw factuur is niet betaald". Ik-inmiddels heel boos-: "Ik heb betaald via home-bank op datum van..."(weet niet meer). Zegt ze: "Ik kijk het even na". Na een minuutje komt ze terug aan de lijn en zegt:" Ja, we hebben vandaag uw betaling binnengekregen".
Daarop antwoord ik: "Als U VANDAAG mijn betaling binnengekregen heeft, waarom sluit U mij dan VANDAAG af"?
Stilte........en vervolgens: "Sorry mevrouw, ik regel dat U binnen het halfuur weer aangesloten bent".

Daarom dat ik niet begrijp dat er mensen 2 of 3 weken te laat betalen en niet afgesloten worden.
Ik had dan weer het omgekeerde probleem.
Zet ik mijn telenet-contract stop... 5 weken later toch ne keer bellen waarom ik nog steeds telefoon en internet heb... "dat kan even duren voor dat verwerkt is"...
Oud 9 november 2011, 18:48   #1687
dark_lord_of_belgium
Minister-President

Standaard

Citaat:

np en ze bellen me zelfs op om te vragen of ze mijn contract mogen verlengen (terwijl dat elke maand 2 a drie weken is ) ik ben voorlopig nog altyd zeer blij bij proximus.
ik betaal 20€ in de maand en krijg mijn minuten en sms'en niet op,terwijl ik toch zeer hard mijn best doe hoor
als ik dan weer een gewoone betaalkaart pak dan kom ik met 75€ op de maand niet een toe.

Oud 9 november 2011, 18:48   #1688
dark_lord_of_belgium
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik had dan weer het omgekeerde probleem.
Zet ik mijn telenet-contract stop... 5 weken later toch ne keer bellen waarom ik nog steeds telefoon en internet heb... "dat kan even duren voor dat verwerkt is"...
dat is toch geen probleem gratis internet en telefoon

Oud 9 november 2011, 19:09   #1689
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ja, ik maakte mij ook die bedenking. Ik zou blij zijn en VOORAL niks zeggen se!
Oud 9 november 2011, 19:10   #1690
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hey donkere lord!
Oud 9 november 2011, 19:12   #1691
dark_lord_of_belgium
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hey donkere lord!
hey trikksiekuh

Oud 9 november 2011, 22:20   #1692
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Ik erger mij aan gepensionneerden die de hele week de tijd hebben om hun boodschappen te doen maar elke zaterdag in de Delhaize in de weg komen lopen.
gepensionneerden mogen niet in je weg lopen, allochtonen ook niet? Werd jij geboren met ingebouwde voorrang of ben je gewoon van adel?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2011, 22:28   #1693
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

De facturatie van Telenet? Spreek me er niet over.

Ik heb er internet sinds één jaar en vandaag kreeg ik de tweede juiste factuur: de 10 overige facturen kreeg ik direct de aanmaning met boete of moest ik de factuur gaan zoeken op "mijn telenet". Dat was elke maand gegarandeerd eens telefoneren met hun boekhouding en regelmatig eventueel telefonisch met Visa betalen.
Oud 9 november 2011, 22:35   #1694
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
OK! maar kom dan ook niet zeuren als je voorzichtige kind door een half nachtblinde chauffeur even wordt meegeschept hé.
Half nachtblinde chauffeurs, zouden die 's avonds niet beter de bus pakken? Helemaal of half blinden, alcoholgeïntoxikeerden en epileptiekers -een hele categorie mensen dus- pakken toch ook het OV om dgl reden?

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 november 2011 om 22:40.
Oud 9 november 2011, 22:49   #1695
eno2
Banneling

Standaard

Ik erger me momenteel het meest aan datgene waar ik me de hele tijd aan erger op forum.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2011, 23:01   #1696
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De facturatie van Telenet? Spreek me er niet over.

Ik heb er internet sinds één jaar en vandaag kreeg ik de tweede juiste factuur: de 10 overige facturen kreeg ik direct de aanmaning met boete of moest ik de factuur gaan zoeken op "mijn telenet". Dat was elke maand gegarandeerd eens telefoneren met hun boekhouding en regelmatig eventueel telefonisch met Visa betalen.
heb nog nooit problemen gehad met telenet ??
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2011, 23:04   #1697
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik erger me momenteel het meest aan datgene waar ik me de hele tijd aan erger op forum.
Aan mij?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2011, 19:11   #1698
eno2
Banneling

Standaard

Aan een naar drugs walmend scheldorgeltje
Oud 10 november 2011, 19:14   #1699
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Aan een naar drugs walmend scheldorgeltje
Als dat geen persoonlijke aanval is...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2011, 19:29   #1700
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als dat geen persoonlijke aanval is...
Wie heb ik aangevallen?
Het is niet de eerste keer dat je je grotelijks vergist.

Laatst gewijzigd door eno2 : 10 november 2011 om 19:31.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be