![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waar staat dat de partner niet moet kunnen instaan voor zijn importpartner? en welke bilaterale akkoorden eisen dat gelijkwie die zich "ter spouse" begeeft van een inwoner van Europa, dan ineens maar recht krijgt op alle mogelijke uitkeringen waar zelfs de dhimmie aboriginals zelf voor moeten opdraaien? mag ik uw bron eventjes Filo? of is your google as good as mine?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Heeft er eigenlijk al eens iemand bij stilgestaan dat die 'gezinshereniging' van geïmporteerde huwelijkspartners in het overgrote deel van die gevallen NIETS met liefde, sentiment of gevoelens te maken heeft. Het is gewoon platte commerce waarbij de bruidsschat geleverd wordt in de vorm van een entreeticketje naar het 'land van belofte'.
Druist het 'verhandelen van levens/bruiden' soms niet in tegen het volkerenrecht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Knappe zet, het volkerenrecht inroepen als exonofoob excuus. Verder, mooie woorden, blitse hypothese maar wel een barslechte premisse. Als de bruidschat al een entréekaartje zou zijn, betreft dit enkel huwelijken aangegaan door een Belgische. Ik zie U dus in october graag weer terug. Vaandelzwendelt U rustig nog wat verder vandaag op de ijzervlakte.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 augustus 2008 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. waarom is het een barslechte premisse te stellen dat die huwelijken �* l'islamite beslecht worden met een entréeticketje enkel als het een "Belgische" betreft? Ik neem aan dat U doelt op de vrouwelijke vorm, en dus ook de "belgische" dubbelnationaliteitsdames meerekent? In geval een mannetje (Belg) ginds een bruid gaat kopen, zal de aankoopprijs (ook wel bruidsschat genoemd) weldegelijk enkel het ticketje kunnen bedragen, het is de "belgische" die ondertussen stinkend duur geworden is: want in ruil voor een paspoort én een maagdelijke bruid, moet je dus wel wat afdokken. Misschien dat U zich wat minder met het bekritizeren van de vlaamse rituelen moet bezighouden? Dat verheldert de kijk op de "verrijkende buitenlandse rituelen".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 augustus 2008 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 2?
Weet U, Ik hoop voor U dat uw tweede argument minstens zo sterk als het eerste is.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 augustus 2008 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toetsenbord hapert regelmatig! dat heb je met een laptop hé
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen haakjes Vermiljoen, ik heb al verschillende malen (goedkope weliswaar) aanzoeken gekregen van islamitische ginds-wonende mannetjes, ongeveer één derde van mijn leeftijd.
Die westerse hoeren doen dat toch voor niks, denken ze dan..... (die van hun moeten natuurlijk eerst betaald worden... niemand ooit bij stilgestaan?) Mispoes! Ik ben écht duur geworden de laatste tijd hoor. Dan ziet ge ze verschieten, net alsof ze voor de étalage van Armani staan!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 augustus 2008 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ga nu niet beweren dat de makers van die documentaire ook 'vendelzwaaiertjes' zijn, he. Ik heb dat niet nodig om me als Vlaming te profileren, net zo min als je flamingant moet zijn om dergelijke wantoestanden te onderkennen en aan te klagen. Nogmaals: gemarchandeer met levens/personen is niet meer van deze tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.unhchr.ch/udhr/lang/dut.htm Met art 14-16 en 22-25 ben je al een héél eind op weg. Voeg er 20 eeuwen wetgevingen in zowat alle landen bij en je hebt je bronnen. Och j�*, natuurlijk: Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo Filo
Normaal volg ik de discussie zonder tussenkomst wegens tijdsgebrek doch ditmaal kon ik mij niet meer bedwingen Ik moet zeggen, zelden dergelijke onzin gelezen. In de UVRM staat ook dat iedereen recht heeft op werk. Dit betekent niet dat de staat verplicht is iedereen werk te bezorgen. Onder deze interpretatie zou geen enkele staat nog werklozen mogen hebben en indien wel dan zou deze staat de UVRM niet respecteren. Geef toe het zou nogal klachten regenen. Het artikel wil enkel zeggen dat de staat iemand die werk heeft niet mag beletten te werken. In dezelfde zin dient artikel 15 van de UVRM geïnterpreteerd te worden. Als iemand bvb. de Belgische nationaliteit verworven heeft dient deze persoon door iedereen in zijn nieuwe nationaliteit aanvaard te worden. De Belgische staat is op basis van artikel 15 van de UVRM hoegenaamd niet verplicht zomaar iedereen die dit wenst de Belgische nationaliteit te geven of zelfs zomaar iedereen op zijn grondgebied toe te laten; zoals U blijkbaar meent te moeten besluiten. Eerlijk Filo, noem mij één land waar Uw interpretatie van toepassing zou zijn . Nergens in de UVRM staat vermeld dat een staat geen voorwaarden mag stellen aan de verwerving van zijn nationalitiet of aan de betreding van zijn grondgebied. Als België de inport van vreemdelingen d.m.v. volgens hen gearangeerde schijnhuwelijken niet wenst mag zij daar wel degelijk wetgevende maatregelen tegen nemen ; niets in de UVRM kan België dat beletten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() Filo vindt blijkbaar het 'verhandelen' van mensen óók niet in strijd met de mensenrechten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vraag mij trouwens af, of men zwartwerk wel volledig wil bestrijden (maar zwartwerk is tenslotte werken, in tegenstelling met beroep doen op werkloosheidsvergoedingen dmv vervalste papieren - maw heb weinig problemen met ne immigrant die zwart werkt, maar veel met ene die niet werkt). En belastingsfraude moet men maar bestrijden, de ambtenaren worden ervoor betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb evenveel problemen met alle fraudes. Ik vind zwartwerk even erg als fiscale fraude en als sociale fraude. Van zwartwerk kan ik het nog begrijpen, als iemand geen ander inkomen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |