![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee zenne, dat was iets van een bikini-line, maar meer niet. Helmaal geen standaard coupe.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft, liefst niet te kaal. Ik vind dat te kinderlijk ogen. Wijziging: Wow, filosoof zegt hierboven ook gelijk met mij. ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 januari 2011 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Schilderijen met haar bij vrouwen zijn vaak modern. Neem nu de volgende voorbeelden van Gustave Courbet:
![]() ![]() Zulke afbeeldingen zijn gelijk ook explicieter, omdat ze intiemer overkomen. Vooral die tweede was een taboe in de preutse 19de eeuw. Nu, ik ben geen expert, maar volgens Wikipedia horen vrouwen in het algemeen ook kaal te zijn in de Islamitische wereld. Zou dat kunnen kloppen ?
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 januari 2011 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij behoorde een tijdje tot de privé collectie van Lacan, meen ik me te herinneren. In een bureel, in een gesloten doos, daarvoor gemaakt door Masson. Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 januari 2011 om 21:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() too much info dear.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het trouwens maar gedeeltelijk eens met je 'minder irriterend'-oordeel. Al eens een ingegroeid haar gehad? Wel, ik wel, ik kan je zeggen dat dat behoorlijk irritant en irriterend is. Mijn vagina is nu wel de l�*�*tste plaats waar ik een bobbel gevuld met pus wil hebben. Mijn zin in seks is toch even over geweest toen. Je voelt je dan iig niet eleganter, verfijnder, hygiënischer, frisser,...Dan heb ik liever wat haar. Het is trouwens een litteken geworden. Bovendien deed het verschrikkelijk pijn om gewoon een slip te dragen. 't was zomer, dus een rokje zonder slip was een optie, maar op één of andere manier draag ik toch graag een slip als ik ga werken. Als je gewoon eens zoekt op 'ingegroeid haar' zie je meteen dat het probleem wijdverspreid is. Permanente ontharing is een duur alternatief. Ik ken een man die hetzelfde heeft voorgehad op z'n penisbasis. Pijnlijk precies, een etterende bobbel op uw piemel. Daar ga je als vrouw ook wel van gaan lopen. 't neemt bovendien ook wel wat tijd in beslag. 'k vind het dus zeker niet onverdeeld positief. En wat de gynaecoloog betreft: die wist zijn weg probleemloos te vinden door m'n haardos toen ik jonger was. Die zal zijn weg ook wel vinden bij volwassen behaarde vrouwen.
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens wat een belachelijke vergelijking tussen een kale kut en een GSM. Goed gebrainwashed meiske (groentje eh ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Het leert me wel dat vrouwen nog steeds veel minder vrij zijn dan mannen. Mannen zijn seksueel vrijer. Dat is jammer. Ik heb ook geleerd dat de meeste vrouwen zich mooi maken voor andere vrouwen, dán pas voor mannen. Het zijn eigenlijk in de meeste gevallen vrouwen die vrouwen onderdrukken in deze tijden.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 januari 2011 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's behoorlijk triestig eigenlijk. Ik ben eigenlijk gewoon te lui om me "mooi" te maken (lijkt me ook een hopeloze zaak lol). Da's ook allemaal bedrog, want thuis loop ik ook maar zoals ik erbij loop.
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar ik wel van overtuigd ben is dat die mannen die een haarloos examplaar eisen, in de meerderheid zich zouden neerleggen indien die vrouw daarop 'nee!' zou zeggen. Vice versa ook uiteraard. ![]() Maar uiteraard is er niets mis met wat aan je uiterlijk te wijzigen om hem/haar te behagen, als je hem/haar écht graag ziet. Dat is oké, zolang men geen algemene voorgeschreven regeltjes opstelt, uitgevonden door de beperkte smaak van één individu. Een beetje zoals die Soefi die dacht dat hij de mannen een dienst deed door de 72 hoeris in het hiernamaals aan zijn voorkeur te wijzigen, uiteraard deed hij de Islamitische wereld allesbehalve een goede dienst hiermee.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 januari 2011 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja het is ook niet noodzakelijk om een neusbos te snoeien, een ooroerwoud te vellen en een okselkip te slachten.
Waarom doet men het dan? Mannen met geschoren borsthaar, dat is verdacht. Maar vrouwen schijnen pro te zijn. Tenzij ze kindjesrijp lopen. Maar dan ook enkel en alleen op dat moment tegenwoordig. Een snor zie je ook niet zoveel meer. Nochtans de doodnormaalste beharing ter wereld en ze scheren het af. Waarom?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 januari 2011 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Oudere vrouwen vallen op borsthaarloze exemplaren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, niet op fora over seksualiteit, in het algemeen.
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat: