![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heeft iemand Terzake van 16/08/2012 gezien?
Ookal ben ik zeker geen fan van Vangheluwe, was het wel leuk om te zien hoe hij Cools even domineerde. Zo zou iedereen moeten omgaan met de tendentieuze manier van interviewen van Cools. Ze laat nooit iemand argumentatie afmaken, waarin het ook vaak duidelijk is dat ze niet in staat is die argumentatie te volgen. Toppunt vond ik het moment dat de Advocaat van Vangheluwe zegt "Je kan dat niet falsifiëren". Cools arrogant als ze is (laat ook zien dat ze zijn argumentatie niet aan het volgens was maar gewoon een moment zag om hem te onderbreken) onderbreekt hem met: "verifiëren." Waarop de advocaat droog reageert: "Nee, falsifiëren" en de definitie geeft ![]() ![]() Conclusie: Hopelijk gebeurt dit in de toekomst vaker, zodat we nog eens een debat met kwaliteit ipv stompzinnigheid kunnen zien in Terzake
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 18 augustus 2012 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk nog amper naar Terzake, vooral omwille van de "techniek" van Cools. Ik ben niet geïnteresseerd in mevrouw haar opinie, en die van de uitgenodigde gasten kan je amper of niet te horen krijgen.
Ze kan er net zogoed een spiegel bijzetten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ²
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Als ik ooit een advocaat nodig heb, weet ik wie ik zal bellen.
En hoe hij die pretentieuze zak van een Vansteenbrugge op zijn plats gezet heeft is ook meesterlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Mooi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nu eens naar de beelden gekeken.
Mijn besluit is alleszins: Cools heeft een grote kans gemist om over te komen als een objectieve en gedegen journaliste die niet akkoord is met vage en niet geverifieerde veroordelingen in de pers. Integendeel, zij bleef maar de indruk wekken dat het ok is om Van Gheluwe nu maar klakkeloos van alles te kunnen beschuldigen zonder bewijs. En om de advocaat van Van Gheluwe te beschuldigen van het goedpraten van pedofilie. noot: en dat er hier niemand mij komt beschuldigen van een vriendje van Van Gheluwe te zijn ! Ik ben en blijf van het gedacht dat volwassenen die ernstige feiten van pedofilie plegen, na behoorlijk onderzoek en bla bla ... best fysisch gecastreerd worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het heeft toch in "den humo" gestaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(ik moet eerlijk toegeven dat ik, toen ik de eerste keer het woord 'falsifiëren' las, dacht dat dat betekende 'vervalsen' en het heb opgezocht in 't woordenboek ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Terzake is een kutprogramma voor neoliberalen. Als ik al TV kijk, dan is het RT, Al Jazeera en Telesur. Die brengen tenminste objectief nieuws.
Laatst gewijzigd door C2C : 18 augustus 2012 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
http://watch.squidtv.net/asia/north_korea.html
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Wie herinnert zich nog het interview van Pim Fortuin door die andere achterlijke VRT-sos Zinzen.
Om duimen en vingers van af te likken... Gelukkig voor de VRT-sossen heeft links die Pim afgeknald want hij was het die hun confronteerde met hun eigen antidemocratische gehalte...
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Allemaal loopjongens voor het "nieuwe" establishment. Allemaal verbonden in één strijd...en God weet dat die strijd niet is voor verdraagzaamheid, democratie of andere westerse post-verlichting normen en waarden hé... "de lange weg door de instellingen"...de belofte van extreem links na mei 68...voor wie het niet vergeten is....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 augustus 2012 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat was inderdaad prachtig hoe die omhooggevallen trut op haar bek ging.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Die vansteenberghe is daar geen hoek af?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet ook niet wat er zo speciaal is aan die kerel, zelfs de plaatselijke advocaten alhier komen verbaal en intellectueel een stuk beter uit de voeten.
Het zullen zijn lange , ondertussen ook grijze,haren zijn waarschijnlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De basisvraag waarover het eigenlijk gaat is "Mogen media over criminele feiten verslag uitbrengen voordat de gerechterlijke uitspraak hierover een feit is ?"
In het geval van een ontkennend antwoord zullen de kranten en de propagandamachines van sommige politieke partijen vlug leeg zijn. De zaak Van Gheluwe II komt vanzelfsprekend prominent in de media omdat er een flinterdunne mogelijkheid bestaat dat de pedofiele bisschop eindelijke ûberhaupt gestraft zou kunnen worden. een vergelijking met de "zaak" Michele Martin dringt zich op : ook hier wordt de publieke opinie door de media en de slachtoffers in rep en roer gezet om een zo streng mogelijke bestraffing te bekomen. Dat Mgr Van Gheluxe een bisschop is doet eigenlijk niet ter zake : behalve dan "steun" uit politieke hoek...