![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Meer moet er niet gezegd worden.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() OK ik had ongelijk - er moet wel meer gezegd worden.
De KK moet zich schamen. Een nazi-Paus, paedofielen onder elke kruis - die nooit aangepakt worden, een wereldbevolking dat eindeloos groot wordt omdat anticonceptie uit den bozen is, vrouwen die 'minder' zijn dan mannen omdat Jezus een man was, mensen die terminaal zijn en onnoemelijk veel lijden; bon ik kan nog drie paragrafen verder gaan, waarschijnlijk meer, 'but you get my point' De Katholieke Kerk heeft bewust gekozen om een vijand van de mens te zijn, want anders zo ze haar macht riskeren. Jezus Christus zou de KK verachten. Hij zou hun tafels omgooien.
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Noot: het moest v/d KK zijn...
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() De kloosterzusters uit Malonne hebben meer lef getoond dan de meeste kerkelijke gezagsdragers van de laatste decennia.
Jezus zélf werd door de Farizeeën veracht wegens zijn omgang met zondaars. De tijden zijn blijkbaar niet echt veranderd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is dan een oneliner waarmee je zonder proces kunt vanafkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gezonde mensen hebben geen dokter nodig, maar zieken wel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nonnen van Malonne incasseren nu de klappen die de politiekers verdienen; politiekers die niet de polsslag van de samenleving aangevoeld hebben.
Let op, de politiekers moeten niet volledig slaafs de vox populi volgen. Er mag en er moet "leiderschap met visie" zijn die de maatschappij vooruit stuwt ... bla bla ... Maar hier gebeurde het omgekeerde: men ging en men blijft gaan regelrecht tegen de wens van de gewone mens in. Verder on topic: ik ga er volledig mee akkoord dat de KK zich crimineel gedroeg door pedofilie oogluikend toe te laten. En eigenlijk zit het in hun genen ingebakken: ze teren op leugens en vrees (het godsbeeld is er gekomen omdat de mensen simpelweg geen notie hadden wat de natuur allemaal was ... en men verzon dan maar sprookjes ...) En als men op leugens teert, dan moet men angstvallig zijn macht ten allen prijze onbesproken laten ... Maar net dat kan ik niet verwijten aan die nonnen. Ik begrijp dat die nonnen het zich niet aantrekken of Martin nu 10 of 20 of 30 jaar moet brommen. Ik begrijp wel dat zij iemand ontvangen die door de maatschappij uitgespuwd is. En aangezien de doodstraf niet uitgesproken werd ... moeten wij als maatschappij toch iets aanvangen met dat spuugsel. (tja, heel persoonlijk ben ik voorstander van de doodstraf; voor heel erg uitzonderlijke gevallen zoals Dutroux èn Martin. Kinderen niet redden van een langzame hongerdood, terwijl dit mogelijk was door enkel een grendel van een deur te verschuiven en dan te vluchten voor het beest Dutroux .... ) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Is nogal een dooddoener. Als atheïst interesseert het hypothetische gedrag van jezus me niet, maar wel het walgelijke gedrag van de zusters van Malonne. De Kerk heeft zelf een gigantische schuld als het op pedofilie aankomt. Martin de hand boven het hoofd houden is zonder meer schandalig wanneer we de erfenis van de RKK bekijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Had het klooster zich erbuiten gehouden en zich beperkt tot de verklaring dat het een zaak van de wereldlijke macht is, dan was Martin niet vrijgekomen. Ik zou de stelling dat de zusters consequent zijn in hun geloof en trouw hun christelijke leer volgen kunnen aannemen mochten ze haar opvangen nadat ze haar volledige straf had uitgezeten en nergens terecht kon. Maar hier doen ze meer dan dat: ze helpen haar actief mee om vervroegd vrij te komen door ervoor te zorgen dat één van de voorwaarden daartoe vervuld is (een voorwaarde die een conditio sine qua non was voor haar vrijlating). Dat is een belangrijk nuanceverschil dat u naar mijn aanvoelen over het hoofd ziet. Ik overweeg ernstig om mij te laten "ontdopen" n.a.v. deze zaak. Laatst gewijzigd door Sammael : 30 augustus 2012 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En trouwens als ge paedos gaat verdedigen obv godsdienst kunt ge beter Mohammed bovenhalen ipv Jezus. Die trouwde een zesjarige meisje - Dutroux komt al klaar als hij eraan denkt.
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De KK is zo erg dat ze in Nederland decennia lang een 'broeder' - ik denk niet dat hij Paul heette - beschermd hebben die tientallen kinderen vermoord heeft. Bon verdedig de kerk zoveel ge wilt, het zal niet baten. Die instelling is moreel failliet.
![]() |
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tja. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het blijft een feit dat zonder de KK, ze in het gevang gebleven was - en uw leugens kunnen dat niet verdoezelen; men moet maar kijken naar wat er gebeurd is ivm die klooster in Frankrijk. Toen bleef ze (terecht) in de cel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee want Rommel heeft nog geprobeert om Hitler te assassineren. Hij heeft hem niet beschermd zoals de KK nu doet met Monster Martin.
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |