Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2008, 00:35   #20101
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elizium Bekijk bericht
Mijn idee over illuminati gaat niet zover dat ik denk dat er aliens heersen over ons mensen. Wel ben ik van mening dat de theory die ik jarenlang geloofd heb ( Darwin ) niet klopt en geen bewijs leverd.
Bewijs voor wat?
Wat heeft de evolutietheorie met de illuminati te maken?

Citaat:
Wat wel een goed idee is naar mijn mening, haal als volk massaal al je geld van de bank. Want wij zijn de sponsors, ons spaar geld is hun rijkdom!
Geef het goede voorbeeld en haal zelf je geld van de bank.
Wat hoop je te bereiken?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 01:42   #20102
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Bon, als dát de NWO is, dan ben ik een fervent aanhanger en supporter.
No kidding.

Ps. Je wijkt nu trouwens licht af van de generieke terminologie die de NWO beschrijft, dus misschien zou het 'eerlijker' zijn om een apparte term te gebruiken?

Ik persoonlijk plak er geen naam op (op al die dingen die hier aan bod komen). Ik begrijp uw scepticisme omtrent terminologie ergens wel.

De term "NWO" is inderdaad een vlag die vele ladingen kan dekken en zelfs onder de believers zijn er toch nogal wat nuances in wat men verstaat en wil verstaan en gelooft en wil geloven onder die term.

Om het even voor exodus op te nemen wil ik toch ook kwijt dat hij het ergens hogerop in de draad vrij goed omschreven heeft en dat het eerder een overkoepelende term is dacht ik (ik zal het eens proberen terug op te vissen als ik effe tijd heb).

Apropos, ik zou het zelfs leuk vinden moesten we eens in kaart brengen wie juist waar voor staat in deze draad (dus alle actieve deelnemers in de discussie).
Oud 14 september 2008, 01:02   #20103
Elizium
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Bewijs voor wat?
Wat heeft de evolutietheorie met de illuminati te maken?

Geef het goede voorbeeld en haal zelf je geld van de bank.
Wat hoop je te bereiken?
kijk de documentaire "the money mastrers" daarin wordt de hele geschiedenis verteld van geld, en hoe banken rijk worden, van onze belasting aan de staat.

betreft evolutie theorie, lees begin van deze post misschien eens.
Elizium is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2008, 01:30   #20104
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
kijk de documentaire "the money mastrers" daarin wordt de hele geschiedenis verteld van geld, en hoe banken rijk worden, van onze belasting aan de staat.

De banken op zich zijn niet fout, elizium. Banken vervullen een belangrijke en noodzakelijke functie en je kan gewoon niet meer zonder die bankfunctie in onze complexe maatschappij.

Het probleem is dat bepaalde "groepen " dat ook weten en zwaar misbruik van die maatschappelijke noodzaak gaan maken. Door controle over de banken te verwerven en vervolgens het systeem te misbruiken of artificieel de vraag naar tal van bankdiensten op te krikken zodat ze nog meer verdienen...
Oud 14 september 2008, 01:44   #20105
Elizium
Vreemdeling

Standaard

Ik zeg ook niet dat elke bank fout is. Ik zeg enkel dat er een paar hoofd banken zijn, die geld kunnen uitlenen aan landen, en dat is 90% van hun eigen bezit. En hun bezit komt voort uit niet wetende banken.

Dus voor elke euro die ik spaar geven zij er 9 uit ter lening, en veelal aan landen. Ook arme landen die niks hebben worden door die leningen getroffen, en moeten betalen. En arm gehouden. Het bank systeem is zeker een uitvinding, iedereen geloofd er in, je geld staat daar mooi "veilig". Maar mensen zijn te goed van geloof, door hun spaar geld wordt geld minder waard en dat is bewezen.
Elizium is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2008, 20:11   #20106
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

De Republikeinse Joden waren eventjes niet zo zorgvuldig en hebben de NWO stempel op het papiertje gelaten, check rechtsonderin
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Obama-Iran-ad500w.jpg‎
Bekeken: 163
Grootte:  219,8 KB
ID: 38337  

BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2008, 21:17   #20107
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
De Republikeinse Joden waren eventjes niet zo zorgvuldig en hebben de NWO stempel op het papiertje gelaten, check rechtsonderin
godverdomme, gij verdient echt ne prijs voor grappig zijn
Oud 14 september 2008, 21:19   #20108
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
godverdomme, gij verdient echt ne prijs voor grappig zijn
Dit hele draadje verdiend daar een prijs voor
Oud 14 september 2008, 21:28   #20109
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dit hele draadje verdiend daar een prijs voor

en wat voor serieuze zaken hebt gij te vertellen dat ons iets of wat zouden kunnen boeien??
Oud 14 september 2008, 21:30   #20110
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
en wat voor serieuze zaken hebt gij te vertellen dat ons iets of wat zouden kunnen boeien??
Ik meende dat dit topic niet bedoeld was voor serieuze zaken maar alleen voor door weirdo's verzonnen complotgedoe, er zou een poll aan gebonden worden of het niet in K&K thuishoort.
Oud 14 september 2008, 21:38   #20111
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik meende dat dit topic niet bedoeld was voor serieuze zaken maar alleen voor door weirdo's verzonnen complotgedoe, er zou een poll aan gebonden worden of het niet in K&K thuishoort.
Omdat gij het niet kunt vatten moet het hier weg?

Ge zit hier amper een paar maand en ge wilt al de dingen naar uw hand gaan zetten. Probeer maar, ge zijt niet den eerste.
Oud 14 september 2008, 21:41   #20112
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Omdat gij het niet kunt vatten moet het hier weg?

Ge zit hier amper een paar maand en ge wilt al de dingen naar uw hand gaan zetten. Probeer maar, ge zijt niet den eerste.
Irritant he dat ik na een paar maanden al ergens een mening over heb op een discussieforum.

Laatst gewijzigd door BenIsaac : 14 september 2008 om 21:41.
Oud 14 september 2008, 21:47   #20113
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Irritant he dat ik na een paar maanden al ergens een mening over heb op een discussieforum.
niet echt irritant neen. we zijn dat gewoon dat men hier eerst wat komt neerbuigend doen en beledigen.

leer eerst discussieren voor ge op een discussieforum komt ipv de boel effe te komen ridiculiseren zonder dat ge er de ballen van afweet.

respect voor andere meningen zou misschien helpen ipv direct de boel af te schieten.
Oud 14 september 2008, 21:49   #20114
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
niet echt irritant neen. we zijn dat gewoon dat men hier eerst wat komt neerbuigend doen en beledigen.

leer eerst discussieren voor ge op een discussieforum komt ipv de boel effe te komen ridiculiseren zonder dat ge er de ballen van afweet.

respect voor andere meningen zou misschien helpen ipv direct de boel af te schieten.
En dit komt van iemand die in een ander draadje letterlijk zegt iets tegen een gehele bevolkingsgroep te hebben? Interessant.
Oud 14 september 2008, 22:10   #20115
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En dit komt van iemand die in een ander draadje letterlijk zegt iets tegen een gehele bevolkingsgroep te hebben? Interessant.
Ik zeg nergens dat IK iets tegen een bevolkingsgroep heb. Lees wat er staat.

Zo niet beginnen he vriendje. Plaats dat citaat hier dan maar eens.

Fout 1: ge vraagt om een mening te mogen plaatsen en te discussieren terwijl ge direct iedereen op deze draad voor weirdo's uit maakt. Ge weet niet eens waar ik voor sta, en als ge de draad zou gelezen hebben (u dus informeren) dan zult ge zien dat ik al niet direct een die hard believer ben.

Fout 2: Dixie zegt dat conspiracybelievers iets tegen "de joden" zou hebben.
Ik antwoord daarop dat die zgn conspiracybelievers niets tegen "de joden" hebben, maar eerder kritisch staan top de acties van de ashkenazim.

DAT is wat er gezegd wordt, en NIET wat gij ervan wil maken om welke reden dan ook.

Gaat ge dat ontkennen misschien???
Oud 14 september 2008, 22:25   #20116
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik zeg nergens dat IK iets tegen een bevolkingsgroep heb. Lees wat er staat.

Zo niet beginnen he vriendje. Plaats dat citaat hier dan maar eens.

Fout 1: ge vraagt om een mening te mogen plaatsen en te discussieren terwijl ge direct iedereen op deze draad voor weirdo's uit maakt. Ge weet niet eens waar ik voor sta, en als ge de draad zou gelezen hebben (u dus informeren) dan zult ge zien dat ik al niet direct een die hard believer ben.

Fout 2: Dixie zegt dat conspiracybelievers iets tegen "de joden" zou hebben.
Ik antwoord daarop dat die zgn conspiracybelievers niets tegen "de joden" hebben, maar eerder kritisch staan top de acties van de ashkenazim.

DAT is wat er gezegd wordt, en NIET wat gij ervan wil maken om welke reden dan ook.

Gaat ge dat ontkennen misschien???

Ik ontken niet dat er letterlijk stond

"neen, niet tegen "de" joden. wel tegen de ashkenazis. "

waarmee jij de Ashkenazim als groep in een kwaad daglicht stelde
Oud 14 september 2008, 23:33   #20117
straddle
Europees Commissaris

Standaard

BenIsaac, gij liegt vriend.

Dixie zegt dit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
nog wijzer ik ben nu al een genie ... het is toch geweldig om zien hoe de conspiracybelievers telkens steeds weer op hun bek te zien gaan ... enig minpunt het racisme tegenover de joden dat men in vele van die conspiracysites tegenkomt

Ik antwoord dit:

Citaat:
neen, niet tegen "de" joden. wel tegen de ashkenazis. en dat heeft niks met racisme te maken- dat maakt gij ervan omdat dat goed uitkomt.

Waar staat dat "ik" iets tegen de Ashkenazis heb??

Ge liegt en probeert de situatie overduidelijk te manipuleren door de antisemitische / discriminatie kaart te spelen. Intussen weten we weeral wat voor vlees we in de kuip hebben met u. Achterbaks en laf. Punt uit.
Oud 15 september 2008, 00:17   #20118
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
"neen, niet tegen "de" joden. wel tegen de ashkenazis. "

waarmee jij de Ashkenazim als groep in een kwaad daglicht stelde
Dat maakt gij er van. En ge blijft het nog volhouden ook, ondanks een eerlijk voorstel van mijn kant de zaak te vergeten als ge uw misquote zou herroepen.

Maar das te moeilijk voor u blijkbaar he vriend. Liever nu op laffe smerige wijze de racisme kaart uitspelen. Ge valt door de mand voor de aandachtige lezer.

Kom ons maar uitkafferen hier voor weirdo's terwijls ge absoluut geen bal afweet van eender welk onderwerp dat hier aan bod komt, zoveel is duidelijk.

En nu effe inhoudelijk: Het is David Icke (iemand waar ik zelf meermaals van heb gezegd hem niet te volgen-lees dat gewoon eerder in de draad) die beweert dat de Ashkenazim aan bedenkelijk praktijken doet. NIET IK. En dan moet ge u verdiepen en lezen waarom.

Gij zijt er gewoon op uit iemand te pakken hier ventje, niet op een eerlijke discussie. Ge kunt zelfs niet eens de antisemitische kaart spelen, dus gooit ge het over de racisme boeg, voor dingen die Ik niet eens gezegd heb.

Welnu, maar hoe langer hoe meer ik uw praktijken hier moet aanzien, hoe meer ik moet gaan geloven dat er toch iets van waarheid zit achter die conspiracy aantijgingen.

Voor mij hebt gij er gelegen op dit forum vent. Ga uw oneerlijke discussiepraktijken bij een andere forummer of in een andere draad toepassen, bij mij lukt dat niet.

Laatst gewijzigd door straddle : 15 september 2008 om 00:17.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 00:29   #20119
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dat maakt gij er van. En ge blijft het nog volhouden ook, ondanks een eerlijk voorstel van mijn kant de zaak te vergeten als ge uw misquote zou herroepen.

Maar das te moeilijk voor u blijkbaar he vriend. Liever nu op laffe smerige wijze de racisme kaart uitspelen. Ge valt door de mand voor de aandachtige lezer.

Kom ons maar uitkafferen hier voor weirdo's terwijls ge absoluut geen bal afweet van eender welk onderwerp dat hier aan bod komt, zoveel is duidelijk.

En nu effe inhoudelijk: Het is David Icke (iemand waar ik zelf meermaals van heb gezegd hem niet te volgen-lees dat gewoon eerder in de draad) die beweert dat de Ashkenazim aan bedenkelijk praktijken doet. NIET IK. En dan moet ge u verdiepen en lezen waarom.

Gij zijt er gewoon op uit iemand te pakken hier ventje, niet op een eerlijke discussie. Ge kunt zelfs niet eens de antisemitische kaart spelen, dus gooit ge het over de racisme boeg, voor dingen die Ik niet eens gezegd heb.

Welnu, maar hoe langer hoe meer ik uw praktijken hier moet aanzien, hoe meer ik moet gaan geloven dat er toch iets van waarheid zit achter die conspiracy aantijgingen.

Voor mij hebt gij er gelegen op dit forum vent. Ga uw oneerlijke discussiepraktijken bij een andere forummer of in een andere draad toepassen, bij mij lukt dat niet.
Ok. Ik had je post idd fout geïnterpreteerd
Oud 15 september 2008, 08:27   #20120
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus de Mainstream Media is deel van het complot en wil ons allemaal tot NWO-schapen maken en brainwashen BEHALVE als wat ze schrijven toevallig eens overeenkomt met jullie complotspelletjes?

Zeer consistent en logisch hoor.
Je ziet het veel te zwart wit. De mainstream media fungeert als "repeater". Zij kopieert vooral. Een officiele instantie moet maar dit of dat zeggen en ze herhalen het.

Natuurlijk gebeurt het soms ook eens dat er in de mainstream iets van de waarheid uitlekt, maar dit zal maar op een deelgebeid zijn en nooit de volledige big picture. Bv. de reeks in Knack over de rol van Rotschild in het onstaan van Belgie.

Het is niet zo dat de NWO een "propagandabureau" heeft dat eerst alle publicaties controleert.
Kritische onderwerpen zullen natuurlijk in de doofpot gestoken worden door de invloed van de heersende macht op de media. Zie de x-dossiers, eerst uitgelekt maar daarna belachelijk gemaakt en geminimaliseerd in de media.

Laatst gewijzigd door exodus : 15 september 2008 om 08:31.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be