![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2001 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Wat ik stel, is dat ik hier een ongezond soort paranoïa lees. En ja, serieus, echt waar, ongezond. Want ongegrond, met geen enkel bewijs te staven, deze paranoïa. Daarom noem ik ze ongezond. En het is waar(schijn)lijk niet mijn beperkt wereldbeeld dat mij tot die conclusie doet komen.. Was ik maar een beperkeling, dan konden jullie mij tenminste nog overtuigen. Datgene wat jullie voor waar houden, heb ik voor mij zelf heel lang geleden al verwezen naar de onmetelijke ruimte der fantasie. Als elke kunstenaar zou geloven wat jullie zeggen, zou er niets meer te beleven zijn hier op aarde. Dan liep iedereen gefrustreerd te denken hoe ze zouden moeten toetreden tot de illuminati. En ja, helaas. Ik heb al te veel mensen ten onder zien gaan aan dit soort paranoïa. Simpelweg omdat ze alle grond onder de voeten verliezen. Zoiets als bij de WTC towers.. Nu snap ik best dat u mij niet wilt geloven; dat is vaker zo met mensen in een bepaalde toestand. Bij een burnout zie je dat ook; die mensen hebben meestal totaal niet door hoe erg ze er aan toe zijn. Totdat ze er 10 jaar later op terug kijken..[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 augustus 2005 om 15:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2002 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat iedereen recht op zijn eigen mening heeft. Waar ik vaak over val is het geven van een mening zonder onderzoek daar je dan eigenlijk niet weet waar je het over hebt.Dat is dom Maar ja, je verdraait al zoveel dat het vermoeiend is. Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 26 augustus 2005 om 15:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2003 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2004 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nochtans is het niet zo moeilijk om een theorie te toetsen qua waarheidsgehalte: je moet er immers accurate voorspellingen mee kunnen doen. Feiten (her)interpreteren nadat ze gebeurd zijn kan immers iedereen (zie astrologie).
Moesten de believers daar nu eens in slagen, dan zijn we al een stap vooruit. Ik merk dat Pindar al een poging heeft gedaan: binnen afzienbare tijd zal er een oorlog beginnen tegen het christendom (zoals nu tegen de moslims). Bon, dat wil ik dus wel eens zien.
![]() |
#2005 | |
|
![]() Citaat:
Ze zitten niet expliciet in het complot. Ze zitten er impliciet in.
![]() |
![]() |
![]() |
#2006 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 augustus 2005 om 15:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2007 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2008 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leek mij anders een samenzwering tegen de heksen! LOL met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2009 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2010 | |
Minister
|
![]() Citaat:
[Spontaan moet ik denken aan Calimero: Ik is klein en zij zijn groot. Het is niet eerlijk!] En wat die corruptie betreft: vriendjespolitiek hoeft niet persé te leiden tot corruptie. En waarom niet? Omdat ik zelf bijvoorbeeld liever & sneller werk met mensen die mij al kennen. BIJ-VOOR-BEELD. Bewezen feit. En ja, dan geeft men elkaar gunsten. Als het vervolgens enkel om de poen te doen is, is de kans op corruptie aanwezig. Maar dat is hetzelfde als stellen dat softdrugsgebruik automatisch leidt tot harddrugsverslaving..
![]() |
![]() |
![]() |
#2011 | |||||
|
![]() Citaat:
De believers hebben zitten zeggen dat er meer aanslagen gingen volgen. Dat is ook gebeurt met 7/7. Of zijn die intelligentiediensten allemaal zo debiel dat ze geen aanslagen kunnen stoppen. Als de verader van binnenuit komt is het inderdaad heel moeilijk om het te stoppen. "A nation can survive its fools, and even the ambitious. But it cannot survive treason from within. An enemy at the gates is less formidable, for he is known and carries his banner openly. But the traitor moves amongst those within the gate freely, his sly whispers rustling through all the alleys, heard in the very halls of government itself. For the traitor appears not a traitor; he speaks in accents familiar to his victims, and he wears their face and their arguments, he appeals to the baseness that lies deep in the hearts of all men. He rots the soul of a nation, he works secretly and unknown in the night to undermine the pillars of the city, he infects the body politic so that it can no longer resist. A murder is less to fear." -- Cicero [edit][size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 26 augustus 2005 om 15:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2012 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2013 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vreemd maar waar; elke gek die een sekte start heeft last van bovenstaande 'problemen'. En die worden den dan keurig, op basis van geloof, weerlegd. Het is [niet zo moeilijk] om de gevestigde wetenschap aan het wankelen te brengen. Zeker niet wanneer je een dosis ongeloofwaardigheid erbij schenkt (ik zou het niet kunnen, maar goed).
![]() |
![]() |
![]() |
#2014 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
o, wacht. Sorry. Ik nam vrijwel automatisch aan dat het wel [weer] tegen ons, tegenkanters, was bedoeld. Exodus, bedoel je soms dat die mensen, boven aan de macht, onbewust, ongewild meewerken aan dit masterplan, dit Intelligent Design According to God?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 augustus 2005 om 15:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2015 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met vriendelijken groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2016 | |||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het gaat dus duidelijk over een voorspelling die nu nog "onmogelijk" wordt geacht door de disbelievers, maar die door de believers als "de volgende stap in het proces" wordt gezien. Ik geef vbn: "Amerika wordt een dictatuur waar één man voor het leven niet-verkozen president is" of "Het huwelijk wordt afgeschaft als samenlevingsvorm" of "Er komt een fake alien invasie". Zoiets dus. Citaat:
![]() (waarmee ik bedoel: de daders van 7/7 kwamen inderdaad van binnenuit: het waren homegrown Britse gasten)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 26 augustus 2005 om 15:41. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2017 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O ja! en het gaat heel ver..ELF. etc Maar ook subliminals op de TV! met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2018 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Argumenten houden geen steek zonder bewijzen. Ik kan ook beargumenteren dat er leven is op Io, bij Jupiter. Zonder bewijzen heb ik daar niets aan en kan ik er niets mee. Is het niet 'tastbaar' zeg maar.
![]() |
![]() |
![]() |
#2019 |
Banneling
|
![]() Hmmm eens even kijken
Als er subliminals op de TV zijn die ons beinvloeden, ben je dan bereid om enigszins mee te gaan in onze 'rare ideen" En hou je dan ook rekening met wat er in die subliminils staat? met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2020 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
1 stilzwijgend erin begrepen <=> expliciet ex·pli·ciet (bn.) 1 uitdrukkelijk => nadrukkelijk; <=> impliciet Zij zijn dus als het ware ongeweten gemanipuleerden? Maar wat maakt dat jij niet in het complot zit, impliciet, en zij wel? Behoor jij niet tot deze wereld misschien? De NWO omspant immers de hele aardbol?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 augustus 2005 om 15:48. |
|||||
![]() |
![]() |