![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20521 |
Burger
|
![]() Misschien komen al die complottheoriën wel van exteremistische moslims, misschien ook niet, maar het is mogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20522 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20523 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En daar zit het echte probleem. Er is nood aan meer keuze vooral aan de rechter kant van het centrum ontbreekt die keuze. Het zijn tegenwoordig allemaal homolovers en linkse vreemdelingenvriendjeszenders die dan ook nog drank, seks, drugs en andere zaken promoten en die vooral geen kritiek meer hebben op de overheid. Integendeel ze tonen wat de overheid wil en als er dan toch eens een journalist wat kritiek uit wordt die persoon onmiddellijk ontslagen en dergelijke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20524 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De hoofddagen van de desinfo!? De conspiracy rotzooi!? 2006!? Volgens mij, Diederikske, hebt gij nooit geschiedenis gestuurd op school. Of toch niet de tussen de lijnen geschiedenis.
![]() |
![]() |
#20525 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#20526 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het lallen en brallen van sommige forumers hier ook niet. Nog nooit een verhaaltje gehoord waarvan je denkt: "dat is straf, bijna niet te geloven!" maar dat achteraf toch waar blijkt te zijn? Nee, waarschijnlijk niet...
![]() |
![]() |
#20527 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als het vergelijkt met 2 jaar gelenden dan is het nog altijd in stijgende lijn. Ook komen er nog altijd veel boeken en docu's uit die de huidige toestand van de NWO aankaarten. Dit geldt op alle vlakken, ook wat bestreft het bestaan van UFO's is het publieke bewustzijn lichtjes aan het bijdraaien.
![]() |
![]() |
![]() |
#20528 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20529 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Verklaar u nader. Boeiend onderwerp (de Middeleeuwen)
![]()
![]() |
#20530 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij, Diederikske, hebt gij nooit geschiedenis gestuurd op school. Of toch niet de tussen de lijnen geschiedenis.[/quote] Vous dîtes? Heb ik het dan niet bij het rechte eind ofzo? De eerste berichten van deze thread dateren van 2005. Icke, Jones en derivaten hadden hun vette maanden toen nog.. Geclasseerd, verticaal jongen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20532 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tja, dan zal je misschien toch op zoek moeten naar een topic die jou meer ligt. Succes.
![]() |
![]() |
#20533 | ||
|
![]() Sommige hooggeplaatsen in de mainstream media zijn er volledig van bewust dat het plan voor een wereldregering er is. Gideon Rachmann, hoofd forreign affairs van de Financial Times (een van de meest gerespecteerde en gelezen kranten ter wereld), komt in zijn collum ervoor uit dat hij weet dat het plan voor een niuewe wereld orde er is
. Hij neemtniet echt een standpunt in, maar hangt wel de Hegeliaanse dialectiek aan. Hij haalt o.a global warming en de fincanceiele cirsis als redenen aan die een transitie naar een wereldregering zullen vergemakkelijken en bewerkstelligen. Hij zegt enkele zeer markante zaken in zijn post zoals het feit dat her euphimismen gebruikt worden voor het idee omdat het "nogal gevoelig" ligt, en dat de wereldregering er best komt in een "anti-democratisch proces". Citaat:
Citaat:
Dit is niet minder dan een bekenning van iemand in de mainstream media die zeer duidelijk weet waar het om draait. Het toont weer aan dat diegene die zeggen dat de NWO er is niet zeveren. Niet omdat de mainstream media dit zegt, maar je ziet duidelijk dat het de teneur van de NWO gegoten is een een minder radicaal uitgesproken maar wel veelzeggend standpunt, gelijklopend aan diegene die voor een NWO waarschuwen. link naar de opinie http://www.ft.com/cms/s/0/7a03e5b6-c...077b07658.html begleidend artikel van prisonplanet http://www.prisonplanet.com/financia...overnment.html
Laatst gewijzigd door exodus : 9 december 2008 om 14:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20534 |
Parlementslid
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...errorist.dhtml
Het gaat me hier niet om het feit dat die man dood is, maar wel om het feit dat de VN nu blijkbaar al kan zeggen wie een terrorist is en wie niet ... . Tja je kan tegenwoordig maar beter goede vriendjes zijn met 1 van de permanente leden anders kun je zomaar eens plots als terrorist bestempeld worden .. . De VN bemoeit zich tegenwoordig ook met vanalles en nog wat heb ik de indruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20535 | |
|
![]() De economische crisis en voedseltekorten als stepping stone voor een martial law...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20536 | |
|
![]() Citaat:
Het bevestigd wederom wat wij hier al jaren zeggen. Hier een foto van Rachmann op de Bilderberg 2003 in Frankrijk: ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20537 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Schizoïde en vibratie. Kan je nu het verband uitleggen tussen deze draad en je nieuwe woordjes? Want je gebruikt ze te pas en te onpas!!!!!!!!
![]() |
![]() |
#20538 | |
|
![]() Bekentenis van een journalist die toch meer en mer gelooft in de realiteit van een samenzwering tot een wereldregering, gelinkt aan de recente collumn van Gideon Rachmann (zie hierboven).
Citaat:
http://www.prisonplanet.com/world-go...-a-danger.html
![]() |
![]() |
![]() |
#20539 | |
|
![]() Kissinger, een van de grootste proponenten van de NWO en trouwe genodigde van de bilderberg vergadering (zoals Gideon Rachmann zie post hierboven), roept om een nieuw interenationaal systeem als reactie op de economische crisis. Wat wil dat zeggen? NWO natuurlijk.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20540 |
Europees Commissaris
|
![]() Hey da's komiek. Hij heeft dat woord ook net op een andere draad gebruikt, onze nieuwste forumclown.