![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20881 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Lees Regeren van uit het Duister, van Jim Marrs, hoe Hitler als labiel mannetje aan de leiding werd gezet om het vuile werkje op te knappen. Anderzijds zijn er ook nog de Russen. Laatst nog even herinnerd geweest aan het feit dat de Russen na WO2 gewoon hun systeem installeerden in het Oostblok.(bv. Hongarije) Stel je voor van dag op dag ineens Russisch te moeten spreken. Is hier ook gebeurd met de Duitsers in WO2 (zie www.wo2online.nl ). dus het kan altijd slechter ![]() The dark side is nooit goed. Daarom dat NWO heel slecht is. Er moet altijd minstens 1 tegenkamp zijn, en liefst heel veel tegenkampen. Dat is het probleem met de democratie in België, het is eenzijdig afgedwongen door de leiders.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20882 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik volg hem al een tijdje (ivm goud), maar nooit gedacht dat ik een republiekijn ging appreciëren ![]() Zie ook dikwijls filmpjes op goud.com
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20883 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hij lijkt mij tenminste nog eerlijk. Andere opvattingen lijken mij tegenwoordig van minder wegen dan de eerlijkheid van de mens erachter.
![]() |
![]() |
#20884 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een beetje investigooglen levert weinig concreets op. Geen spoor van Berrenda Fox, buiten de NWO-, alternatieve theorien en conspiracy sites. Geen bewijs van het bestaan van een Avalon Wellness Center in Mt. Shasta, California. Geen enkel bewijs voor de kinderen met bijkomende DNA-strengen, buiten de sites die het bewuste artikel hebben overgenomen. Wat regelmatig onder het artikel op verschillende websites terugkwam was volgende: Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20885 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs hier he man, ik zat laatst nog buiten aan't moestuintje bezig, ik kijk naar boven... Maar echt man, zo lange uitlaatstrook dat bleef hangen. Het werd nog verbreed door de wind (denk ik) en neen, niet heel de lucht was vol. Maar toch vol genoeg. Het viel mij ook op dat er nog andere vliegtuigen passeerde (ook zo van die passagiersvliegtuigen) met helemaal geen contrail of toch ene dat direct vervloog. Ja, vliegt de ene op bio brandstof en de andere niet? Denk niet dat de verklaring daarin huist. Als da nu van een handvol mensen kwam, ik zou ook sceptisch zijn. Maar het is wereldwijd. En toen stond ik er ook nog een beetje sceptisch tegenover, tot ik dieper graafde. In die lange quote staat beschreven hoe ze met virussen ons DNA etc kunnen manipuleren. Twas voor mij een vermoeiende tekst (engels met typfouten lol) maar zeker de moeite waardig om te lezen. Die uitschrijver heeft mooi huiswerk gemaakt me dunkt. Citaat:
Vraag me echter wel nog steeds af: Had Amerika voor WO2 ook de arend in haar symbolisme? Of was dat pas later? Dat boek dat je aanhaalt heb ik echter nog niet gelezen, heb er nog drie liggen op het nachtkasje en moet nog 450+ pagina's door in een ander boek. Maar qua Hitler, de nwo en de huidige toestand. 't lijkt er toch sterk op dat de SS de oorlog gewonnen heeft he? I mean, als er hogere machten de doorsnee mens al domineren sinds het begin der (gekende) geschiedenis... why not last centuries? Allemaal een toneel denk ik ergens in het achterhoofdje, Hitler het pionneke en later komen de grotere machten het overnemen en is er "wereldvrede". Nu wil die "wereldvrede" één macht vormen en laten ze het overtollig volk (ja we zijn met teveel) het rustig uitvechten terwijl ze via sattelite alles bekijken in hun bunkerke. Crazy thought, but not as crazy as the world is today huh? Citaat:
(Als we dan nog wel leven he, twordt spannend jaarke voor believers)
![]() |
![]() |
#20886 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dig deeper down the rabbit hole. En vraag uzelf dit af: Als er geen concreet bewijs is omtrent de NWO. Waarom nam zelfs Obama dan al de woorden in zijn mond? Waarom is Kennedy na zijn speech doodgeschoten met ze bloot te stellen in de media? Vowa bombarderen ze scholen, ziekenhuizen neer onder het mom van "war on terror" ? Hoe is iemand terrorist dat zijn land beschermt??? Als den Amerikaan hier morgen voor mijn deur staat en mijn geburen enzo effe doodleuk doodblaast en dat maar "ach oorlogslachtoffers" noemt. Terwijl het meer burgerlevens eist dan "terroristenlevens," ja kzou er ook ni bepaald met lachen.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 16 april 2009 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20887 | |
|
![]() Citaat:
wat betreft uw DNA-manipulatie. Delen van ons genetisch materiaal is al afkomstig van virussen. Recent zelfs nog een artikel gelezen waarin bewezen wordt dat een essentieel proteine van de placenta afkomstig is van een retrovirus. Het hele probleem met "het manipuleren van ons DNA met virussen" is het volledig willekeurige van het proces. Ge hebt er geen controle over waar het deel zich integreert. En die willekeurigheid is een struikelblok voor hetgeen gij denkt dat ze voor ogen hebben...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20888 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() jA sorry man, ik ben vandaag precies ni zo helder als ik dacht te zijn.
Ik vergeet al werkwoorden her en der en ik lees precies niet mee rzo aandachtig. Maar wie zegt dat er geen laboratoria bestaan die hier wel met bezig zijn geweest (decennia geleden). Vandaag plus minus 30 jaar later staan we echter wel al wat verder van toen die onderzoeken ongeveer gestart zijn. Gho, toevallig denk ik dat AIDS gelijktijdig opkwam, mah bon, andere kwestie. Heb ook eens gehoord dat "veel" Europeanen (in vergelijking met de rest) immuun zijn voor AIDS dankzij de pest des tijd. Die pest heeft onze cellen etc versterkt. Ik denk dat als er virussen onze weerstand kunnen versterken, ze dit proces evengoed zouden kunnen omdraaien na jaren onderzoek, wat ongeveer al ruim 30 jaar gaande is, if not more. Enfin, twas maar één optie he, ons DNA te wijzigen. Voor tzelfde geld vermoorden ze wel degelijk met anti insecticide de honingbijen, en zo zijn er nog duizend en één theoriën. Als niemand ze bovenhaalt, kan er ook geen aandacht aan besteed worden. Ik weet niet of hier iemand al over chemtrails sprak, maar ik vind dat het wel eens tijd wordt dat hier aandacht aan besteed wordt. Misschien ben ik niet de juiste persoon met woorden om dat te doen, maar tblijft me te lang hier stil over.
![]() |
#20889 |
|
![]() waarom zo omslachtig via vliegtuigen die op 10.000 meter hoogte vliegen. Als ze dan toch al de technologie (speculoos, speculaas, speculatie) hebben, dan is het voor hun wel eenvoudig om een rhinovirus (zeer virulent) te manipuleren en te verspreiden onder de bevolking. Als er iets is dat ik heb opgestoken uit 12 Monkeys is dat 1 goedgekozen startplaats (een luchthaven bvb) een goede pandemie mogelijk is.
![]() |
![]() |
![]() |
#20890 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20891 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chemtrails nog zo iets
Laatst gewijzigd door atmosphere : 16 april 2009 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat daar staat is toch net even iets anders als het idee dat er al volop chemtrails over de mensheid worden uitgesproeid met kwade bedoelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20893 |
Minister
|
![]() inderdaad, nog zo iets. Al duwen ze het onder uw neus met een naamkaartje erbij (http://www.youtube.com/watch?v=IaPqCMIuEk4) het bestaat niet!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20894 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Millions were in germ war tests http://www.guardian.co.uk/Archive/Ar...398507,00.html Citaat:
http://www.holmestead.ca/chemtrails/soilradar.html Laatst gewijzigd door Akufen : 17 april 2009 om 02:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20895 | |
|
![]() Citaat:
Maar we kunnen dus de bewering van Berrenda Fox vertikaal classeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20896 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20897 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, als men een pandemie wil starten dan doen "ZE" dat toch gewoon en steken ze het wel weer op Al Qaida, niet??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20898 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20899 |
|
![]() Je moet een onderscheid maken tussen betrouwbaarheid en de feiten die aangebracht en verzwegen worden. De mainstream media zijn gewoon "repeaters" van de officiele lijn. De mainstream media rapporteert meestal gewoon wat ze doen en inderdaad de NWO komt meer en meer naar buiten met hun plan.
![]() |
![]() |
#20900 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Alez gij. Toch chance dat we mensen zoals u hebben om dat te verduidelijken. Zie dat je je vooral niet pijnigt aan associatie met gekke theorieën.
![]() Citaat:
Citaat:
Wie weet, het is een simpele truk waar velen herhaaldelijk intrappen. Je kent vast het anthrax verhaal nog wel? |
||
![]() |
![]() |